2.365 citiri

OGLINDĂ & PARTNERS recrutează avocați stagiari | Arbitraj internațional & Achiziții publice

OGLINDĂ & PARTNERS recrutează avocați stagiari pentru departamentul de arbitraj internațional și achiziții publice.

Suntem o societate de avocaţi înfiinţată în anul 2015, în prezent cuprinzând o echipă tânără şi dinamică formată din aproximativ 10 de avocaţi și personal paralegal care oferă servicii juridice complete, inclusiv asistență juridică și reprezentare în fața instanțelor și a curților de arbitraj.

DE LA CANDIDATUL IDEAL NE DORIM
– cunoștințe solide de drept privat;
– cunoștințe de limbă engleză juridică atât în scris cât și oral (alte limbi străine constituie un avantaj);
– nivel ridicat de competență IT în utilizarea pachetului Office, precum și competențe generale esențiale de documentare online;
– spirit de echipă, abilități de comunicare proactivă, încredere, prezență de spirit și diplomație;
– competențe de redactare și comunicare (scrisă și orală), atenție la detalii și meticulozitate în gestionarea activităților;
– capacitate de lucru în echipă și colegialitate;
– competențe organizatorice, eficiență în realizarea activităților;
– gândire rapidă și aprofundată, capacitate de a învăța repede și de a lucra cu termene limită.

ÎN COLABORAREA CU NOI, CANDIDATUL IDEAL NE DORIM SĂ ÎȘI DEZVOLTE
– gândire creativă și aplicată, claritate în idei și exprimare, viziune și structură;
– capacitate de analiză și abilitate de identificare a aspectelor relevante, înțelegerea unor probleme complexe cu implicații de business;
– dorința de a prelua inițiativa pe aspecte dificile sau nefamiliare;
– capacitate de prioritizare a activităților și multi-tasking;
– capacitate de management a relației cu clienții și atitudine proactivă.

RESPONSABILITĂȚI
– înțelegerea exactă a situației de fapt prin studiul atent/profund al probelor din dosare;
– realizarea de cercetări documentare și redactare proiecte de documentare necesare în activitatea curentă a departamentului;
– fundamentare și redactare opinii juridice, acte procedurale, corespondență;
– acumularea de cunoștințe cu privire la regulile de procedură arbitrală aplicabile în dosarele de arbitraj comercial internațional;
– disponibilitatea de a dezvolta soft skills necesare unui avocat pledant în proceduri de arbitraj internațional;
– capacitatea de identificare și integrare în lucrările avocațiale a jurisprudenței interne și internaționale relevante;
– în primă etapă, familiarizare cu procedura specială a achizițiilor publice și cu tipurile de documente specifice acestui domeniu, iar ulterior utilizarea acestor abilități în redactarea de opinii juridice, contestații la proceduri de achiziții publice etc.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 31 octombrie 2022