1.776 citiri

PÂRVU & ASOCIAȚII recrutează asistent manager

SCPA PÂRVU & ASOCIAȚII vrea să își mărească echipa administrativă cu încă un membru. Ne dorim ca noul nostru coleg să fie o persoană motivată, cu atenție la detaliu, curioasă, deschisă, veselă, cu bune abilități de comunicare atât în echipă, cât și cu clienții.

Societatea noastră aduce împreună 8 avocați și 2 membri în personalul administrativ.

Noul nostru coleg va avea responsabilități ce țin de susținerea echipei de avocați.

RESPONSABILITĂȚILE TALE INCLUD
– activitățile administrative ale biroului;
– gestionare activități specifice de protocol;
– gestionare dosare instanță în format fizic și digital;
– recepție documente, scanare, salvare în arhiva digitală a biroului; (managementul documentelor biroului, sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei);
– coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, întreţinere, curăţenie, curierat;
– coordonarea deplasărilor personalului biroului (rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, deconturi cheltuieli);
– menținerea relației cu diverse instituții publice, inclusiv instanțe de judecată;
– redactare scurte informări pe baza modificărilor legislative sau a analizelor realizate de colegii avocați;
– facturarea cheltuielilor realizate în numele clientului.

CE DORIM DE LA TINE?
– să fii dornic să-ți însușești principii profesionale corecte și să accepți că acest lucru înseamnă perfecționare perpetuă – inclusiv prin însușirea procedurilor noastre interne;
– să dobândești abilități organizatorice și administrative;
– să ai cunoștințe bune de operare a calculatorului;
– să știi limba engleză la nivel cel puțin mediu.

Dacă ești interesat de o poziție în cadrul SCPA Pârvu și Asociații și ai studii superioare în curs sau finalizate, așteptăm CV-ul tău la adresa: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 29 iulie 2021