VASS Lawyers is looking for a junior attorney Θ BIRIŞ GORAN is looking for associates | Real estate & Corporate Θ PERJU, ROTARU & ASOCIAŢII recrutează avocat definitiv | Achiziții publice & concesiuni Θ VLĂNŢOIU & ASOCIAŢII recrutează avocat Θ LEAUA & ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari | Litigii | Consultanță | Arbitraj Θ JGV & ASOCIAŢII recrutează avocat definitiv Θ SOCIETATEA DE ȘTIINȚE JURIDICE organizează internship Θ D&B DAVID și BAIAS recrutează avocaţi definitivi | Real estate Θ VLAD-ADRIAN MIHALACHE LAW FIRM recrutează avocaţi Θ VERNON | DAVID is looking for lawyers and junior lawyers Θ TURCU & TURCU recrutează avocat definitiv Θ ŢINTILĂ & ASOCIAŢII is currently looking for mid level litigation lawyer Θ NEPI ROCKCASTLE recrutează in-house lawyer / legal adviser | Compliance & regulatory Θ NEPI ROCKCASTLE recrutează in-house lawyer / legal adviser | Real estate Θ MUȘAT & PARTNERS recrutează avocați stagiari Θ D&B DAVID și BAIAS recrutează avocaţi definitivi | Litigii fiscale Θ TROFIN & ASSOCIATES is recruiting definitive and junior lawyers Θ CHIRIC & CHIRIC recrutează avocaţi stagiari Θ AKTIV–LEX INSOLVENŢĂ recrutează consilieri juridici Θ MULTINATIONAL COMPANY is looking for in-house legal counsel Θ SOCIETATE CU DOMENIU DE ACTIVITATE COMERŢ EN-GROS recrutează consilier juridic Θ SCHOENHERR & ASOCIAȚII is looking for an attorney at law | Public procurement Θ GRECU & ASOCIAŢII recrutează avocat definitiv Θ FIDASmart is looking for M&A and Corporate & Commercial lawyers Θ PADURARU BONCU GRIGORIU recrutează avocat definitiv MILCEV BURBEA recrutează avocaţi stagiari şi consilieri în proprietate industrială Θ REWE ROMÂNIA recrutează avocat / consilier juridic Θ MOSCOVITS, STEOPAN, ILIAN, LASCĂU recrutează avocați stagiari Θ NEGOIȚĂ, IANCU & PANAITESCU recrutează avocați stagiari Θ MARAVELA & ASOCIAŢII is looking for a senior associate
PERJU, ROTARU & ASOCIAŢII recrutează avocat definitiv | Litigii   LIDER DE PIAŢĂ ÎN DOMENIUL DEŞEURILOR recrutează avocaţi   SCHOENHERR & ASOCIAȚII is looking for a senior attorney at law | Corporate, M&A   MERIDIAN GRUP recrutează avocat definitiv in-house   DUNCEA, ȘTEFĂNESCU & ASSOCIATES is recruiting a junior lawyer   TROFIN & ASSOCIATES recruits dispute resolution lawyer   NICULESCU & STAN recrutează avocaţi stagiari   NICULESCU & STAN recrutează asistent front office   D&B DAVID și BAIAS recrutează avocaţi | Consultanţă   TMO in association with KPMG Legal is seeking for a lawyer | Banking & finance   COSTEA | MARIAN & ASSOCIATES recrutează avocat definitiv | Litigii   REWE ROMÂNIA recrutează avocat / consilier juridic   FINE LAW | PĂTRĂŞCANU & ASSOCIATES is looking for an associate lawyer   NEGOIȚĂ, IANCU & PANAITESCU recrutează avocați stagiari   NEGOIȚĂ, IANCU & PANAITESCU recrutează avocați definitivi   MARAVELA & ASOCIAŢII is looking for a litigation & insolvency associate   MARAVELA & ASOCIAŢII is looking for a competition senior / managing associate   MARAVELA & ASOCIAŢII is looking for a senior / managing associate
Despre noi





Alte profesii

IONEL DURUIAN recrutează consilier juridic / agent procedural

IONEL DURUIAN recrutează consilier juridic / agent procedural.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: ionel.duruian@gmail.com

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 februarie 2018

AEQUITAS recrutează asistent executor judecătoresc

AEQUITAS recrutează asistent executor judecătoresc.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@ejb.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 februarie 2018

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: elena.popa@zrp.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 februarie 2018

BACIU IACOB recrutează avocat stagiar / absolvent

aLOGO2

CA BACIU IACOB recrutează avocat stagiar sau absolvent.

CANDIDATUL IDEAL
– studii superioare de specialitate (eventual completate cu studii de master, cursuri de specializare);
– a susţinut examenul de admitere ȋn Barou;
– are experienţă în consultanţă juridică civilă şi comercială;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate, atenție la detalii;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.

RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică şi de reprezentare în instanţă (în materie civilă şi comercială);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor pentru instanţă;
– depunerea dosarelor în instanţă;
– depuneri/ridicări cereri în instanţă şi la diverse instituţii;
– reprezentare ȋn fața autorităților;
– îndeplinește orice formalitate la Oficiul Registrului Comerțului;
– activități administrative.

OFERTĂ
Salariul se discută la interviu, în funcţie de experienţă.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: baciu_iacob@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru Municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 14 februarie 2018

VALENTINA TOPOR recrutează office manager

Valentina Topor

CABINET AVOCAT VALENTINA TOPOR recrutează office manager cu minim 3 ani experienţă, cunoscător al limbii engleză.

Studiile juridice constituie un avantaj.

Transmiteţi CV la adresa de e-mail: vmclegal@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 11 februarie 2018

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal

Logo_BSMP

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal cu experienţă în profesie între zero (0) şi trei (3) ani, cunoaştere la nivel avansat a limbii engleze (obligatoriu).

Printre responsabilităţi se numără activităţi juridice şi administrative interne (cercetări legislative, monitorizare siteuri ale instituţiilor publice şi întocmire oferte de servicii juridice, întocmire şi menţinere dosare ale clienţilor), precum şi gestionarea relaţiilor administrative cu instanţe judecătoreşti, Registrul Comerţului, Administraţii Financiare, notări publici, precum şi alte persoane juridice în relaţie cu societatea.

Tip contract: full time

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: office@bsmp.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 9 februarie 2018

GHERGULESCU LAW OFFICE recrutează assistant manager

GHERGULESCU LAW OFFICE recrutează assistant manager.

Recrutăm student(ă) sau absolvent(ă) de Drept pentru postul de assistant manager.

Mai multe detalii pot fi obţinute la adresa de e-mail: adrian@ghergulescu.ro

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail: adrian@ghergulescu.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 8 februarie 2018

COZMA & HOROTAN recrutează secretară

COZMA & HOROTAN recrutează secretară.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: marius@cozmasihorotan.ro

Anunțul este valabil pentru orașul Satu Mare.

* Anunțul expiră la data de 9 februarie 2018

GILESCU, VĂLEANU, NATHANZON & PARTENERII recrutează secretară

GILESCU, VĂLEANU, NATHANZON & PARTENERII recrutează secretară.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@gp-chsh.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 9 februarie 2018

NICULESCU & STAN recrutează asistent front office

NICULESCU & STAN asistent front office.

Dacă ai abilităţi excelente de organizare şi comunicare, optimism şi prezenţă plăcută, eşti o persoană dinamică, entuziastă, ai spirit de echipă, rezistentă la stres, atenţie distributivă, multi-tasting, cunoştinţe medii de lb engleză sau/şi germană, cunoştinţe PC (în special pachet Office), te aşteptăm în echipa noastră.

Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită CV cu fotografie, fără scrisoare de intenţie, la adresa de e-mail: office@cnsa.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 6 februarie 2018

PROVIDENT FINANCIAL ROMÂNIA recrutează data protection officer

PROVIDENT FINANCIAL ROMÂNIA recrutează data protection officer.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: cariere@provident.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 februarie 2018

GEORGE-CRISTIAN BUJOREANU recrutează operator introducere și validare date juridice

GEORGE-CRISTIAN BUJOREANU recrutează operator introducere și validare date juridice.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@executor-judecatoresc-iasi.ro

Anunțul este valabil pentru orașul Iași.

* Anunțul expiră la data de 4 februarie 2018

EDITURA C.H. BECK ROMÂNIA recrutează redactor de carte juridică

EDITURA C.H. BECK ROMÂNIA recrutează redactor de carte juridică.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: jobs@beck.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 februarie 2018

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat / paralegal

IACOB & ALEXANDRU

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat / paralegal.

CANDIDATUL IDEAL
– studii superioare de specialitate;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– disponibilitate la deplasări.

RESPONSABILITĂŢI
– cercetări legislative şi documentare juridică pentru avocaţii societăţii;
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, instanţele judecătoreşti, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi a altor persoane juridice, inclusiv, dar fără a se limita la:
– depunere şi ridicare documente, studiu dosare aflate pe rol în instanţă şi la diverse instituţii;
– efectuarea operaţiunilor la Registrul Comerţului: depunere şi ridicare documente, plată taxe, obţinere informaţii, prezenţă în audienţă;
– depunere şi ridicare documente de la OSIM;
– monitorizări de baze de date;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării;
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societăţii;
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică societăţii, precum, dar fără a se limita la ţinerea evidenţei documentelor interne;
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri, pregătire probatoriu;
– întocmirea şi evidenţa dosarelor societăţii;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat.

OFERTĂ
Bonusurile şi beneficiile se discută la interviu.

NIVEL DE CARIERĂ
Entry level / Primii 3 ani de experienţă.

TIP CONTRACT
Full-time

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: office@iacob-alexandru.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 21 ianuarie 2018

SCHLUMBERGER is recruiting contract analyst

SCHLUMBERGER is recruiting contract analyst.

WHO ARE WE?
With a history and culture of science and innovation, we are the world’s leading oilfield services company. Our people invent, design, engineer, apply, and maintain technologies that help customers find and produce oil and gas more efficiently and safely—often in remote and challenging locations.

Founded in 1926, we employ approximately 113,000 people and work in more than 85 countries. We leverage strong local experience and the diversity in thought, background, and knowledge that more than 140 nationalities bring.

Schlumberger has a globally spread out Legal Team extending beyond 500 resources hired from varied jurisdictional backgrounds, and comprising of diverse nationalities.

WHY ARE WE HERE?
Schlumberger has a Legal Support Center in Bucharest, to provide centralized legal and contractual support to its business in Europe & Africa. We are looking for law graduates to take up available positions within the Legal Support Center, who we can train and develop to be resourceful and well-rounded legal professionals for a long-term career with Schlumberger.

POSITIONS OPEN: (Please read through the attached JD for a detailed description)
Contracts Analyst – The Contracts Analyst under the supervision of the Contracts Team Lead assists with the provision of Supplier Contracts review and negotiations in support of operations.

Interested candidates may forward your CV’s to Foluso FALADE – Contracts Team Lead at: MFalade@slb.com

DEPARTMENT: Legal
JOB TITLE: Contract Analyst
LOCATION: Bucharest

PURPOSE OF JOB
The Supply Chain (SC) Contracts Analyst is a member of the Europe and Africa Legal Support Center (LSC) Contracts team who under the supervision of the Supply Chain Contracts Team Lead assists with the review and negotiation of Supplier Contracts in support of operations in Geographies in Europe & Africa.

RELATIONSHIPS
Direct Report: Supply Chain Contracts Team Lead
Cross functional relationship: Maintains a close working relationship with Procurement & Sourcing, Tax, Finance and Product Lines.

YOUR ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES
– reviews, negotiates and drafts Suppliers Contracts whenever necessary;
– supports the SC Team Lead in the drafting and development of Supplier agreements under supervision;
– drafts and communicates responses to exceptions raised by Suppliers in relation to tender documents and Requests for Quotes (RFQ);
– administers Supply Chain Contracts and ensures compliance with administrative procedures;
– promotes compliance with the relevant Contracts procedures and supported GeoMarket P&S procedures;
– ensures compliance with Schlumberger policies, standards, procedures, and contractual obligations;
– uploads and ensures the relevant contracts database is properly updated as contract changes and events occur. Manages and administers contract-related records in the relevant Contracts database such as ASL or Ariba;
– identifies and proposes improvements to existing contracting procedures;
– assists the GeoMarket Contracts Manager and P&S Manager as required;
– generates contracts reports on a regular basis to properly monitor active and expiring contracts;
– responsible for the maintenance of Supply Chain Contracts and tender files;
– participates in audits, presentations and workshops related to contracting standards, processes and/or reviews;
– collaborates with the Legal Department, as appropriate to ensure contractual risks are clearly identified and properly addressed in contractual provisions;
– assists and supports the Supply Chain Contract Team Lead and actively participates in all aspects of Post Award Contract Management including Self-Assessments including follow up of action items of Remedial Work Plans (RWPs).

EDUCATION
Bachelor’s Degree in Law

COMPETENCY & SKILLS
– exceptional academic scores and/ or minimum 1 year work experience in Contracts/ Legal Departments or Law Firm capacity post Romanian Bar qualification;
– excellent command of English (written and spoken), proficiency in another language will be an advantage;
– competent in Microsoft Office Packages, particularly Excel;
– ability to communicate effectively and interact with, as well as support, effective partnerships with peers, subordinates and stake holders;
– must be Analytical and structured and be able to influence change;
– ability to work in and with multicultural teams;
– quality and Customer Service Focused;
– adaptable, disciplined and able to prioritize;
– detail oriented and highly organized, with discretion in handling confidential information and taking initiative;
– able to work independently with some supervision. Mature and able to work under pressure.

EXPERIENCE
– entry level for persons who are new to corporate work or Schlumberger;
– relevant work experience may compensate formal education.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 ianuarie 2018

EDITURA HAMANGIU recrutează redactor de carte juridică

EDITURA HAMANGIU recrutează redactor de carte juridică.

CRITERII DE ANGAJARE
– licențiat în drept la o facultate acreditată;
– foarte bună stăpânire a limbii române;
– abilităţi de documentare şi de identificare a surselor de informare;
– capacitate de înţelegere, analiză şi prelucrare a textelor juridice (legislaţie, doctrină şi jurisprudenţă);
– cunoştinţe solide de operare PC;
– bună organizare a muncii şi capacitatea de a respecta termenele-limită.

PRINCIPALELE ARTIBUȚII
– prelucrează, din punct de vedere al formei şi al conținutului, manuscrisele cărților și articolelor ce urmează a fi publicate. Această activitate prespune: corectură de text, verificarea și eliminarea greșelilor de exprimare și de punctuație; verificarea referințelor și a trimiterilor la sursele bibliografice indicate de autori; analiza raționamentelor juridice, argumentarea și claritatea expunerii, în funcție de publicul țintă vizat;
– propune spre publicare cărţi şi articole pe teme juridice de interes;
– exercită rol activ în toate aspectele privitoare la toate proiectele editoriale de care răspunde, inclusiv în relaţia cu autorii, precum şi în relaţiile de marketing şi distribuţie.

CE OFERIM
– salariu motivant;
– mediu de lucru plăcut;
– posibilitatea de învățare și dezvoltare.

Așteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa: office@hamangiu.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 ianuarie 2018

SOCIETATEA NAȚIONALĂ A SĂRII recrutează șef compartiment juridic

SOCIETATEA NAȚIONALĂ A SĂRII recrutează șef compartiment juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: recrutari@salrom.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 7 ianuarie 2017

INVENTA recrutează consilier proprietate intelectuală

INVENTA recrutează consilier proprietate intelectuală.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: inventa@inventa.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 ianuarie 2018

DEJESCU & LUCUŢAR recrutează office manager

Dejescu & Lucutar

Societatea civilă de avocaţi DEJESCU & LUCUŢAR, cu sediul în Bucureşti, recrutează office manager.

SE SOLICITĂ
– minim absolvent al învăţământului mediu;
– operare P.C. (word, excel şi eventual power point);
– excelentă cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
– cunoaşterea de limbi străine: limba engleză nivel avansat, scris şi vorbit;
– competenţe de comunicare şi uşurinţă în stabilirea contactelor cu terţe persoane;
– claritate şi coerenţă în exprimarea scrisă şi orală;
– bună planificare şi organizare (managementul timpului).

RESPONSABILITĂŢI
– sortarea, înregistrarea şi trimiterea corespondenţei primite la Societate;
– preluarea şi direcţionarea apelurilor către clienţi şi programarea acestora pentru consultanţă juridică;
– copiere / scanare / printare / redactare / tehno-redactare diferite cereri;
– primirea şi transmiterea e-mail-urilor şi a memo-urilor;
– executarea şi a altor dispoziţii date de avocat în mod direct.

CV-urile pot fi trimise la următoarea adresă de e-mail: office@dllawyers.ro

Candidaţii selectaţi în urma unei analize atente a fiecărui Curriculum Vitae vor fi anunţaţi telefonic, în vederea stabilirii unui scurt interviu.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 ianuarie 2018

IOANA SURDESCU & OANA SURDESCU recrutează secretar notarial

IOANA SURDESCU & OANA SURDESCU recrutează secretar notarial.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: notari@tineretului.net

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 22 decembrie 2017

STERISYSTEMS recrutează consilier juridic / expert achiziții publice

STERISYSTEMS recrutează consilier juridic / expert achiziții publice.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: info@rafi.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 22 decembrie 2017

CAMELIA MIHAELA TOBESCU recrutează secretar notarial

CAMELIA MIHAELA TOBESCU recrutează secretar notarial.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: camille_bnp@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru orașul Slatina.

* Anunțul expiră la data de 22 decembrie 2017

PRO CAPITAL Restructuring recrutează avocat / practician în insolvenţă

PRO CAPITAL Restructuring recrutează avocat / practician în insolvenţă.

PRO CAPITAL Restructuring îţi oferă oportunitatea de a face parte din una dintre cele mai dinamice şi experimentate echipe de practicieni în insolvenţă.

RESPONSABILITĂŢI
– redactare acte juridice de bază (ex.notificări, procese-verbale, convocări);
– redactare diferite alte acte juridice, inclusiv acţiuni în judecată, sub îndrumarea/coordonarea unui avocat senior, cu posibilitatea dobândirii unei experienţe profesionale extrem de valoroase;
– reprezentare în instanţă în litigii civile/comerciale/de muncă şi/sau proceduri de insolvenţă, sub îndrumare/coordonare, ceea ce oferă candidatului un bagaj profesional important pentru dezvoltarea sa ulterioară în oricare dintre aceste domenii;
– reprezentare în faţa Registrului Comerţului şi/sau altor instituţii/autorităţi, comunicare şi menţinerea relaţiei cu astfel de autorităţi;
– diferite activităţi administrative necesare unei bune şi eficiente organizări a activităţii aferente serviciilor juridice prestate clienţilor (ex. predare-primire documente clienţi, plată taxe de timbru, expediere acţiuni către instanţe).

CERINŢE
– studii superioare juridice;
– experienţă între 1-5 ani în domeniul juridic ca avocat şi/sau practician în insolvenţă;
– experienţa/pregătirea în domeniul economic, tehnic, marketing poate reprezenta un avantaj;
– cunoştinţe de operare PC;
– cunoaşterea limbii engleze cel puţin la un nivel mediu;
– personalitate dinamică, comunicativă, pozitivă, organizată, conştiincioasă, serioasă;
– deschidere spre cunoaştere, învăţare, progres profesional; flexibilitate;
– disponibilitate pentrudeplasari în interes de serviciu;
– loialitate şi confidenţialitate.

BENEFICII
– mediu de lucru foarte prietenos şi onest;
– posibilitate de dezvoltare profesională de calitate;
– expunere la un mediu de lucru extrem de profesionist, sub îndrumare şi coordonare de calitate, pentru importanţi clienţi, investitori pe piaţa internaţională şi/sau locală;
– beneficii financiare.

Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să transmită CV-ul la adresa: office@pro-legal.net

Anunțul este valabil pentru municipiul Bucureşti.

* Anunțul expiră la data de 22 decembrie 2017

ORIENT CERAMIC recrutează asistent departament juridic

ORIENT CERAMIC recrutează asistent departament juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: contact@orientceramic.ro

Anunțul este valabil pentru orașul Constanța.

* Anunțul expiră la data de 20 decembrie 2017

EHRLICH & FENSTER recrutează paralegal

EHRLICH & FENSTER recrutează paralegal.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: tania@ipatent.eu

Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.

* Anunțul expiră la data de 14 decembrie 2017

IONICA RAICU recrutează secretară

IONICA RAICU recrutează secretară.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: avocat@raicuionica.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 14 decembrie 2017

GILESCU, VĂLEANU, NATHANZON & PARTENERII recrutează avocat stagiar / asistent juridic

GILESCU, VĂLEANU, NATHANZON & PARTENERII recrutează avocat stagiar / asistent juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@gp-chsh.ro

Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.

* Anunțul expiră la data de 10 decembrie 2017

CABINET DE AVOCAT recrutează assistant manager

CABINET DE AVOCAT recrutează assistant manager.

CERINŢE
– obligatoriu cunoștințe în domeniul juridic;
– abilităţi în comunicare, organizare şi prioritizare;
– cunoştinţe pachet MS Office;
– persoană pozitivă, dinamică şi cu simţul responsabilităţii;
– respectarea termenelor limită şi a sarcinilor;
– cunoaşterea temeinică a limbii române scris şi vorbit.

Experienţa în activitatea de asistent manager constituie un avantaj.

CV-urile se pot transmite către adresa de e-mail: delimart_alexei@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 3 decembrie 2017

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: elena.popa@zrp.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 3 decembrie 2017

SPRING&CO JURIDICAL & BUSINESS CONSULTING recrutează legal secretary / assistant manager

SPRING&CO JURIDICAL & BUSINESS CONSULTING recrutează legal secretary / assistant manager (secretară) cu program full time.

Experienţa anterioară reprezintă un avantaj.

Aşteptăm CV-urile însoţite de o fotografie la adresa noastră de e-mail: springjuridical@gmail.com

Mai multe detalii se vor oferi persoanelor selectate pentru interviu.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 1 decembrie 2017

COFACE ROMÂNIA recrutează paralegal

COFACE ROMÂNIA recrutează paralegal.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: hr@coface.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 30 noiembrie 2017

PERJU, ROTARU & ASOCIAŢII recrutează paralegal

PRA

PERJU, ROTARU & ASOCIAŢII recrutează paralegal.

CERINȚE
– cunoștințe avansate de limba engleză (scris, vorbit, citit);
– cunoștințe avansate de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
– capacitatea de a urmări și respecta termenele de predare a lucrărilor, de a înțelege sumar conținutul unui act juridic, de a culege, de a introduce fidel informații în baze de date și de a administra baze de date;
– capacitatea de a stabili, de a prioritiza diverse task-uri;
– persoane foarte bine organizate, responsabile, serioase, motivate, rezistente la stres;
– foarte bune abilităţi de comunicare şi relaționare;
– permis de conducere;
– experiență pe post similar constituie un avantaj.

Societatea Civilă de Avocaţi „PERJU, ROTARU & ASOCIAŢII” s-a înfiinţat în anul 2006, cu obiectivul asumat de avocaţii parteneri de a-şi pune amprenta în domeniul juridic şi de a realiza un lucru durabil, pentru ei şi pentru clienții lor.

Clienții deserviți sunt actori importanți din România, lideri de necontestat în domeniile în care își desfășoară activitatea, serviciile de avocatură oferite privind dreptul fiscal şi societar, drept civil şi comercial, achiziţiile publice şi concesiunile, proiecte de real estate, drepturi de autor, drept penal.

Cu un leadership consolidat, partenerii societăţii lucrează împreună cu un nucleu de avocați permanenți și un grup de colaboratori externi, în București și în alte orașe importante din țară, asigurând astfel o derulare adecvată a activității și în teritoriu. Pentru parteneri, formarea, dezvoltarea și păstrarea oamenilor performanți alături de ei reprezintă un obiectiv și o preocupare permanentă. Astfel, exigența, dorința de autodepășire și progresul sunt cerințe pe care partenerii și le impun; ei le insuflă întregii echipe pentru a o conduce spre performanță.

Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să transmită CV-ul şi o scrisoare de intenţie la adresa: office@pra.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 27 noiembrie 2017

EDITURA SOLOMON recrutează redactor de carte juridică

EDITURA SOLOMON recrutează colaborator part-time pentru redactare articole și cărți juridice. Aceasta presupune o lectură atentă și o corectare pe formă și pe fond a manuscriselor transmise.

CERINȚE SINE QUA NON
– o cunoaștere impecabilă a gramaticii limbii române;
– licență în drept;
– cunoștințe temeinice de utilizare a programului Microsoft Word;
– cunoaștere a site-urilor principalelor instanțe naționale și europene, răbdare și aptitudini pentru research pe acestea;
– atenție la detalii;
– responsabilitate;
– spirit de inițiativă;
– pasiune pentru lectură și mai ales răbdare pentru lectura de carte juridică.

Se poate lucra și de acasă, deci nu este necesar să aveți domiciliul în București.

Persoanele care întrunesc cumulativ aceste cerințe sunt rugate să ne trimită CV-ul lor pe adresa redactie@editurasolomon.ro

Recrutarea se va face în urma unui test de redactare, pe care persoanele selecționate după primirea CV-urilor îl vor primi pe adresa lor de e-mail.

* Anunțul expiră la data de 22 noiembrie 2017

MILLENNIUM ASSISTANCE recrutează colector debite

MILLENNIUM ASSISTANCE recrutează colector debite.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@millennium-assistance.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 18 noiembrie 2017

ORIENT CERAMIC recrutează asistent departament juridic

ORIENT CERAMIC recrutează asistent departament juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: contact@orientceramic.ro

Anunțul este valabil pentru orașul Constanța.

* Anunțul expiră la data de 18 noiembrie 2017

LIVESCU & ASOCIAŢII recrutează legal scretary / office manager

LIVESCU & ASOCIAŢII recrutează legal scretary / office manager.

Cunoaşterea limbii engleze poate reprezenta un avantaj.

Persoanele interesate vor transmite scrisoare de intenţie şi CV la adresa de e-mail: office@livesculegal.com

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 noiembrie 2017

TROFIN & ASSOCIATES recrutează secretară

TROFIN & ASSOCIATES, societate de avocatură, cu experienţă reputabilă în domeniul construcţiilor, arbitrajului internaţional, drept administrativ, insolvenţă, recrutează secretară.

CERINŢE
– persoană organizată, serioasă, meticuloasă, punctuală;
– cunoştinţe de limba engleză la nivel cel puţin conversaţional; un nivel avansat de engleză constituie un avanataj;
– spirit de echipă, ataşament faţă de membrii echipei;
– conclucrarea eficientă cu avocaţii;
– îndeplinirea sarcinilor alocate la timp.

DESCRIEREA JOBULUI
Activităţi de secretariat specifice unei societăţi de avocatură:
– înregistrare documente recepţionate, arhivarea, organizarea acestora;
– stabilirea calendarului de întâlniri;
– gestionarea relaţiei cu micii furnizori;
– gestionarea aspectelor administrative al biroului;
– administrarea şi actualizarea bazei de contacte a societăţii;
– trimiterea şi distribuirea faxurilor precum şi trimiterea corespondenţei prin curier/poştă;
– alte activităţi de secretariat.

CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail: office@trofin.com în atenţia domnului Liviu Tintar.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 noiembrie 2017

RĂDUȚĂ NICOLETA recrutează asistent executor

Biroul Executorului Judecătoresc RĂDUȚĂ NICOLETA recrutează asistent executor.

CERINȚE
– entuziasm, creativitate, integritate morală;
– capacitate de însușire rapidă a informațiilor;
– excelente abilități de organizare și planificare a activității;
– abilitatea de a-și prioritiza sarcinile;
– abilități de lucru în echipă;
– foarte bună cunoaștere a limbii române;
– cunoșterea pachetului de programe Microsoft Office și foarte bună viteză tehnoredactare;
– cunoștințele temeinice de drept civil și drept procesual civil reprezintă un avantaj.

ATRIBUȚII
– primirea și formarea dosarelor de executare silită;
– urmărirea bunei derulări a procedurii de executare silită pentru orice formă de executare, cu respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de lege;
– negocierea directă cu debitorii cu privire la modalitățile de plată și urmărirea respectării termenelor stabilite;
– asigurarea îndeplinirii operațiunilor contabile legate de dosarul de executare instrumentat.

Biroul Executorului Judecătoresc Răduță Nicoleta desfășoară activități specifice de executare silită în Circumscripția Curții de Apel București.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită cv-ul însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: alexandru.fronoiu@executor-bucuresti.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 13 noiembrie 2017

TARU & ASOCIAȚII recrutează paralegal

TARU & ASOCIAȚII recrutează paralegal.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@tarusiasociatii.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 9 noiembrie 2017

SPIN GROUP & HR recrutează mediator

SPIN GROUP & HR recrutează mediator.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@spingrouphr.ro

Anunțul este valabil pentru orașul Iași.

* Anunțul expiră la data de 4 noiembrie 2017

APS ROMÂNIA recrutează ofițer executare silită

APS ROMÂNIA recrutează ofițer executare silită.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: recrutare@aps-holding.com

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 noiembrie 2017

TOP FACTORING recrutează asistent juridic

TOP FACTORING recrutează asistent juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@topfactoring.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 2 noiembrie 2017

ANA BOAR recrutează secretară birou notarial

ANA BOAR recrutează secretară birou notarial.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: ana.boar@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.

* Anunțul expiră la data de 2 noiembrie 2017

ABC VAL recrutează manager juridic

ABC VAL recrutează manager juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: abcvalru@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru orașul Constanța.

* Anunțul expiră la data de 2 noiembrie 2017

BURSA ROMÂNĂ DE MĂRFURI recrutează expert achiziții publice

BURSA ROMÂNĂ DE MĂRFURI recrutează expert achiziții publice.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@brm.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul Bucureşti.

* Anunțul expiră la data de 2 noiembrie 2017

ALEXANDRA ELENA MUNTEANU CISMAȘU recrutează secretar notarial

ALEXANDRA ELENA MUNTEANU CISMAȘU recrutează secretar notarial.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: bnp.munteanu@yahoo.com

Anunțul este valabil pentru orașul Sibiu.

* Anunțul expiră la data de 2 noiembrie 2017

LOSPA LAWYERS is currently looking for a legal office assistant

LOSPA LAWYERS

LOSPA LAWYERS is currently looking for a legal office assistant.

THE ROLE may include many of the following
– arranging for the delivery of legal paperwork;
– typing correspondence and legal paperwork;
– transcribing court proceedings and other recorded meetings;
– scheduling, coordinating and confirming court dates, appointments, and meetings;
– converse directly with attorneys, courtroom staff members, clients, expert witnesses and commercial vendors;
– managing and maintaining budgets, as well as invoicing;
– ordering and maintaining stationery and equipment;
– arranging in-house and external events;
– conducting research in legal matters;
– driving outside Bucharest within a working day;
– translating correspondence and legal paperwork.

WORKING HOURS will range between 35 to 40 hours a week, with a working day usually being somewhere between 10am and 6pm. Flexi-time will be available depending on the weekly tasks.

YOU will need to have driving licence for B-vehicles, reliability, discretion and respect for confidentiality.

THE RECRUITMENT PROCESS
Please send your CV in English to: office@lospa.ro
We will respond to every application received and we aim to do so within 5 business days.

LOSPA LAWYERS BACKGROUND
LL was founded in 2015 upon the principles of unwavering client service, a tireless work ethic, sound judgment, and the highest quality written and courtroom skills.
Efficiency, hands-on mentality and a favourable cost structure are the benchmarks of our services.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 30 octombrie 2017

ROVIGO recrutează practician în insolvenţă definitiv

rovigo

ROVIGO SPRL recrutează practician în insolvenţă definitiv, cu studii juridice sau economice.

CERINŢE
– practician în insolvenţă cu experienţă de minim 3 ani;
– abilități de comunicare și lucru în echipă;
– permis de conducere categoria B;
– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;
– cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat constituie un avantaj.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: aura.deleanu@rovigo.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 27 octombrie 2017

UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactor de carte juridică

UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactor de carte juridică.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: redactie@universuljuridic.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 20 octombrie 2017

TOP FACTORING recrutează asistent juridic

TOP FACTORING recrutează asistent juridic.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: office@topfactoring.ro

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 13 octombrie 2017