4.060 citiri

KRUK ROMÂNIA recrutează consilieri juridici

KRUK

KRUK ROMÂNIA recrutează consilieri juridici.

CONSILIER JURIDIC – CREANŢE NEGARANTATE (PERS. JURIDICE)

RESPONSABILITĂŢI
– monitorizarea dosarelor execuţionale negarantate, menţinerea legăturii cu executorii judecătoreşti, oferirea de răspunsuri la solicitările acestora;
– redactarea cererilor în procedura de insolvenţă, cât şi în cazul căilor de atac;
– monitorizarea dosarelor de insolvenţă negarantate pe buletinul insolvenţei şi portalul instanţelor de judecată;
– menţinerea legăturii cu lichidatorii/administratorii judiciari pentru cazurile din portofoliul alocat – negarantat;
– redactarea răspunsurilor/adreselor către lichidatorii/administratorii judiciari şi/sau instanţele de judecată;
– reprezentare în faţa instanţelor de judecată, a executorilor judecătoreşti, lichidatorii/administratorii judiciari sau a altor instituţii;
– redactarea întâmpinărilor, contestaţilor şi a diferitelor căi de atac;
– desfăşurarea negocierilor atât cu clienţi ai Companiei, cât şi cu diferiţi terţi, în procesul de recuperare al creanţelor.

CONSILIER JURIDIC – CREANŢE NEGARANTATE (PERS. FIZICE)

RESPONSABILITĂŢI
– menţinerea legăturii cu Executorii Judecătoreşti colaboratori;
– redactarea acţiunilor privind procedura de executare silită;
– monitorizarea dosarelor execuţionale aflate în portofoliul Executorilor Judecătoreşti;
– realizarea procedurilor în faţa instanţelor judecătoreşti prin depunerea, urmărirea şi susţinerea dosarelor;
– contactarea clienţilor în vederea stabilirii angajamentelor de plată şi redactarea răspunsurilor către aceştia;
– redactarea documentelor necesare în relaţia cu instanţele de judecată sau instituţii;
– urmărirea apariţiei actelor normative şi aducerea la cunoştinţa echipei manageriale obligaţiile ce revin acesteia.

CERINŢE
– absolvent de studii superioare juridice;
– experienţă în procesul de executare silită a creanţelor;
– experienţă în domeniul Insolvenţei – reprezintă un avantaj;
– cunoştinţe avansate de limba engleză;
– cunoştinţe MSOffice – avansat (Word, Excel, Access, Power Point);
– excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
– abilităţi de lucru în echipă;
– permis de conducere categoria B – reprezintă un avantaj.

Vă rugăm să menţionaţi care este poziţia pentru care aplicaţi.

Poţi aplica trimiţând CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 16 martie 2018

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.