SÎRBU & VORNICU LAW recrutează office assistant .
DESCRIEREA JOBULUI
– gestionarea corespondenţei, primire, transmitere, arhivare, înregistrare, repartizare;
– gestionarea transmiterii documentelor prin curier;
– preluarea tuturor apelurilor telefonice şi mesajelor (e-mail, fax, telefon);
– realizarea activităţilor administrative şi de protocol;
– întocmirea, editarea diverselor documente;
– emiterea facturilor;
– menţinerea evidenţei contractelor cu clienţii şi a agendei de termene;
– menţinerea relaţiilor cu furnizorii şi clienţii.
CANDIDATUL IDEAL
– persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilităţi de comunicare;
– abilităţi dezvoltate în comunicarea cu clienţii şi membrii echipei;
– cunostiinte de operare calculator, cunoaştere a programelor MS Office(Excel, Word);
– cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu;
– disponibilitate pentru un program flexibil, în funcţie de solicitările profesionale sau în proceduri urgente;
– experienţa în joburi similare este un plus.
CV-urile pot fi transmise la adresa [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 11 mai 2023