3.391 citiri

AVOCATUL POPORULUI angajează consilier şef birou administrativ

Avocatul poporului

INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea postului de consilier şef birou administrativ.

CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII GENERALE
– are cetăţenie română, domiciliul în România;
– capacitate deplină de exerciţiu;
– cunoaşte limba română;
– a împlinit vârsta de 18 ani;
– este aptă din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– îndeplineşte condiţiile de studii potrivit Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care o face nedemnă pentru exercitarea unei funcţii publice – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.

CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII SPECIFICE
– absolvent de studii superioare cu licenţă în domeniul economic sau politehnic;
– experiență în management și administrație;
– utilizarea computerului – microsoft office şi aplicaţii pe reţea internet şi intranet.

ÎNSCRIEREA LA CONCURS
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 19 august 2013, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei, ce se va procura de la compartimentul resurse umane;
– copie de pe actul de identitate;
– copie de pe documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de licenţă, foaie matricolă şi diplomă de bacalaureat etc.);
– copie de pe carnetul de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie de pe certificatul de naştere;
– copie de pe certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”.
– declaraţii pe propria răspundere că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.

Copiile de pe documentele în original se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului – compartimentul Resurse Umane.

CONCURSUL
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba practică privind utilizarea calculatorului și limbă străină;
– interviu.

Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 17 septembrie 2013, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului, menţionat mai sus şi este eliminatorie.
Datele desfăşurării următoarelor probe de concurs vor fi afişate odată cu rezultatul la proba anterioară.

Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs şi nici pentru cei care au fost admişi în urma concursului.

TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 844 din 15 iunie 2004, cu modificările şi completările ulterioare
– Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 5 din 17 aprilie 2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 27 octombrie 2011, modificat prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 3 din 22 octombrie 2012
– Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
– Hotărârea Guvernului nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată în temeiul art. V din Legea nr. 113/2009 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 7/2006, cu modificările și completările ulterioare;
• Dispoziţii generale;
• Incompatibilităţi şi interdicţii;
• Răspunderea disciplinară a funcţionarilor publici parlamentari;
– Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern, cuprinzând standardele de management/control intern la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control managerial, republicat în temeiul art. IV din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.649/2011 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 946/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 140 din 24 februarie 2011, cu modificările și completările ulterioare.

Mai multe informații referitoare la ordinul menționat se regăsesc aici Metodologie de implementare a standardului de control intern „Managementul riscurilor”; Anexa registrul riscurilor).

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.

* Anunţul este valabil până la data de 19 august 2013

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.