NOTARIAT DOMENII recrutează tehnoredactor acte notariale / secretar(ă).
CERINȚE
– studii universitare;
– peste 1 an experienţă în activitatea de secretariat într-un birou notarial;
– utilizare avansată a programelor PC de birou (Microsoft Office, mail, etc);
– integritate morală şi profesională;
– rigurozitate în respectarea cu acuratețe a termenelor limită și a sarcinilor.
DESCRIEREA JOBULUI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declarații, procuri, contracte de vânzare, donație, întreținere, împrumut, ipotecă, etc);
– pregătirea documentațiilor necesare întocmirii acestor acte;
– finalizarea actelor pentru a fi semnate;
– verificarea și înscrierea acestor acte în registrele naţionale notariale;
– realizarea relației directe cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist;
– întocmirea mapelor respectivelor documente notariale pentru a fi arhivate;
– facturare;
– corespondenţă.
NIVEL CARIERĂ
Entry level şi middle level (minim 1 an).
DESCRIEREA COMPANIEI
Societate Profesională Notarială.
Pentru programare interviu sunaţi la 0723634900 şi trimiteţi CV pe e-mail la: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunţul expiră la data de 13 decembrie 2018