DELIMART & ASOCIAȚII recrutează Asistent Manager cu atribuții administrative/ secretariat/ resurse umane și juridice.
CERINȚE
– studii – Facultatea de Drept (experința în domeniu secretariat constituie avantaj);
– limba engleză nivel mediu – scris , vorbit, citit;
– cunoștințe de legislație Civilă;
– cunoștințe de bază utilizare pachet MS Office;
– bune abilități de coordonare, organizare, relaționare și comunicare.
PRINCIPALELE ATRIBUȚII ALE POSTULUI
– asigurarea asistenței conducerii societății în domeniul administrativ/ secretariat/ resurse umane și juridic;
– menține comunicarea cu clienții și asigură informarea acestora cu privire la stadiul dosarelor și a oricăror informații necesare pentru soluționarea cauzelor;
– rezolvarea/ redactarea cererilor cu caracter juridic;
– se preocupă de permanenta actualizare a bazei de date și bazei informaţionale a societății;
– efectuează verificări și asigură materialele necesare desfășurării activității de birou.
Programul de lucru este de Luni până Vineri între orele 8:00-18:00 într-un mediu de lucru plăcut, având oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă, aflată într-o continuă expansiune.
Dacă ești potrivit cerințelor noastre, te invităm să ne transmiți CV-ul tău, care să conțină și o fotografie, împreună cu o scrisoare de intenție, așteptările din punct de vedere salarial, cât și data de la care ești disponibil pentru a începe activitatea, la adresa: [email protected] și te vom contacta în vederea programării unui interviu.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 3 noiembrie 2021