Societatea MELSAM CONSTRUCTION SRL, companie de top în domeniul Construcțiilor, situată în zona de Nord a Capitalei, recrutează secretară / office assistant.
Ocupând poziția de mai sus vei deveni membrul unei echipe diverse și vei avea oportunități numeroase, atât de dezvoltare profesională, cât și de dezvoltare personală.
Tip job: Full time
DESCRIEREA JOBULUI
– operațiuni specifice activității de secretariat/ recepție;
– acordare de sprijin pe latură administrativă departamentelor societății, în special departamentului juridic.
– organizarea și asigurarea necesarului pentru buna desfășurare a activității de protocol din cadrul societății;
– asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail;
– elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management.
CERINȚE
– cunoștințe de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) și Outlook;
– cunoașterea limbii engleze scris/ vorbit nivel B1;
– capacitate de organizare, planificare și prioritizare a activităților;
– atenție distributivă și capacitate de a rezolva sarcini diverse;
– capacitate de a respecta termene limită;
– plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
– responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
– experiența poate fi considerată un avantaj.
BENEFICII
– posibilitatea de promovare în cadrul societății;
– salariu motivant;
– asigurare medicală privată.
Dacă sunteți interesat și îndepliniți criteriile de selecție, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. către Ionela Fenea, Melsam Construction SRL, la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunţul expiră la data de 14 aprilie 2022