INSOLVENȚA SM SPRL Filiala București recrutează practician în insolvență.
INSOLVENȚA SM SPRL este o societate cu o experiență de peste 15 ani, aflată într-o amplă procedura de expansiune, având birouri în București, Cluj-Napoca, Satu Mare și Timișoara. Compania este formată dintr-o echipă tânăra, dinamică, alcătuită din specialiști pregătiți să ofere cele mai bune soluții, adaptate nevoilor fiecărui client. Misiunea noastră este să fim un partener de încredere pentru colaboratori și să acordăm o şansă de reorganizare societăților din portofoliul nostru, fiind întotdeauna ghidați de următoarele valori: încredere, profesionalism, bun simț, transparență, loialitate și confidențialitate.
CANDIDATUL IDEAL
– practician în insolvență înscris în Tabloul UNPIR;
– experiență de minim 5 ani în domeniul insolvenței, precum și cunoștințe juridice solide;
– bun cunoscător al legislației în vigoare, în special cea a procedurii insolvenţei;
– cunoștințe de operare PC (Pachet Microsoft Office);
– cunoștinte de limba engleză;
– abilități organizatorice și de planificare, negociere, capacitate de organizare, analiză și sinteză;
– rezistență la stres și atenție distributivă;
– adaptabilitate, perseverență, bune abilități de comunicare;
– transparență și un cod de conduită etică;
– deschidere spre AI și identificarea de metode pentru optimizarea task-urilor (ChatGPT, etc.);
– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;
– permis de conducere categoria B.
DESCRIEREA JOBULUI
– reprezentarea în fața instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești sau a altor instituții;
– întocmirea diverselor adrese, notificări, somații către clienții societății, precum și către alte persoane fizice și/sau juridice de drept privat sau publice;
– verificarea și redactarea actelor cu caracter juridic;
– identificarea măsurilor optime de recuperare a creanțelor și depunerea diligențelor pentru realizarea acestora atât pe cale amiabilă, cât și utilizând procedurile judiciare;
– depunerea și ridicarea documentelor, precum și studierea dosarelor aflate pe rol în instanță;
– monitorizarea dosarelor de insolvență pe Buletinul Procedurilor de Insolvență și portalul instanțelor de judecată;
– desfășurarea negocierilor atât cu clienți ai companiei, cât și cu diferiți terți, în procesul de recuperare al creanțelor și al desfășurării procedurii insolvenței;
– colaborarea cu instituții de stat și private pentru buna rezolvare a problemelor de natură profesională;
– participarea la proceduri de inventarieri de patrimoniu;
– efectuarea de due diligence privind analiza altor dosare de insolvență în care compania este consultată sau urmează să fie numită;
– realizarea de proceduri pentru lucrurile care se repetă.
BENEFICII
– mediu de lucru profesional și plăcut alături de o echipă tânără și dinamică;
– pachet salarial motivant;
– suport pentru dezvoltarea carierei;
– program de lucru flexibil;
– decontare abonament transport STB și Metrorex.
Candidații pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 mai 2023