4.856 citiri

DUȚU & OCHEA recrutează office manager

DUȚU & OCHEA – societate civilă profesională de avocați recrutează office manager.

Căutăm o persoană sociabilă, ordonată, riguroasă, atentă la detalii și caracterizată de solicitudine.

CERINȚE
– studii medii sau superioare, de preferat juridice;
– capacitatea de a lucra individual, dar și în echipă;
– cunoașterea limbii engleze (cunoașterea și a altor limbi străine constituie un avantaj);
– cunoștințe solide de utilizare a Microsoft Office, inclusiv Excel;
– experiență de minim un an.

PRINTRE ATRIBUȚIILE POSTULUI SE NUMĂRĂ
– pregătirea și tehnoredactarea materialelor și actelor necesare avocaților (ex. împuterniciri avocațiale, delegații, cereri etc.);
– preluare și expediere corespondență;
– primirea, înregistrarea și, după caz, plata facturilor primite, respectiv emise de societatea noastră;
– gestionarea (eficientă și promptă) a relației cu furnizorii societății noastre;
– menținerea relației de natură administrativă cu autoritățile și instituțiile publice, cu alți avocați, notari publici, practicieni în insolvență, executori judecătorești ș.a., constând în depunerea și ridicarea de acte și desfășurarea altor operațiuni impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societăţii;
– pregătirea dosarelor pentru instanțe/autorități sau instituții publice și asigurarea protocolului.

Candidații sunt rugați să își transmită CV-urile (format Europass) la adresa: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 10 august 2020