INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de șef de cabinet cu studii medii.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII GENERALE
– are cetăţenie română și domiciliul în România;
– are capacitate deplină de exerciţiu;
– cunoaşte limba română;
– a împlinit vârsta de 18 ani;
– este aptă din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– îndeplineşte condiţiile de studii potrivit Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care o face nedemnă pentru exercitarea unei funcţii publice – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII SPECIFICE
– absolvent cu studii medii;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie franceză/engleză;
– cunoştinţe de operare PC ( ECDL dacă există).
ÎNSCRIEREA LA CONCURS
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 20 august 2013, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei, ce se va procura de la compartimentul resurse umane;
– copie după actul de identitate;
– copie după documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de bacalaureat etc.);
– copie după carnetul de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor, unde este cazul;
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie după certificatul de naştere;
– copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”;
– declaraţii pe propria răspundere că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
Copiile după documentele originale se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului – compartimentul Resurse Umane.
CONCURSUL
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba scrisă de limbă străină;
– proba practică privind utilizarea calculatorului;
– interviu.
Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 18 septembrie 2013, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului, menţionat mai sus şi este eliminatorie.
Datele desfăşurării următoarelor probe de concurs vor fi afişate odată cu rezultatul la proba anterioară.
Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs şi nici pentru cei care au fost admişi în urma concursului.
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 29 octombrie 2003;
• Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ( art. 22 – art. 57);
– Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 844 din 15 iunie 2004, cu modificările şi completările ulterioare;
– Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 5 din 17 aprilie 2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 27 octombrie 2011, modificat prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 3 din 22 octombrie 2012;
– Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 84 din 1 februarie 2002, aşa cum a fost adoptată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 din 30 aprilie 2002;
– Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Naţionale, Publicată în Monitorul Oficial cu numărul 71 din data de 9 aprilie 1996, cu modificările şi completările ulterioare:
• Obligaţiile creatorilor şi deţinătorilor de documente;
-Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 663 din 23 octombrie 2001, cu modificările şi completările ulterioare.
Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.
* Anunţul este valabil până la data de 20 august 2013