3.666 citiri

AMRO SOLUTIONS recrutează consilier juridic / avocat

Amro

AMRO SOLUTIONS recrutează consilier juridic / avocat.

CANDIDATUL IDEAL
– cunoştinţe în domeniul achiziţiilor publice.
– absolvent studii superioare, licențiat în drept;
– obligatoriu experiență în activitate de minim 3 ani de drept civil, comercial, societar, administrativ (inclusiv contencios), dreptul consumatorului, legislaţie contravenţională;
– experienţă în gestionarea litigiilor şi reprezentarea unei firme în instanţă, la toate nivelurile;
– abilități excelente de comunicare verbală și în scris;
– abilităţi de negociere şi spirit competitiv;
– cunoaşterea şi utilizarea eficientă a programelor informatice de legislaţie;
– cunoaşterea şi utilizarea programelor Microsoft Office (Word, Excell)
– competenţe referitoare la organizarea şi stabilirea priorităţilor în activitatea profesională;
– disponibilitate pentru deplasări în ţară;
– permis categoria B.

DESCRIEREA JOBULUI
– redactarea de notificări, convocări la conciliere, cereri de chemare în judecată, întâmpinări, cereri precizatoare, note scrise, contestaţii, plângeri penale sau contravenţionale, cereri apel, recurs, acţiuni în contencios, etc;
– asistenţă şi reprezentare în instanţă la toate nivelurile, pe tot teritoriul României;
– concepe şi redactează contractele societăţii sau alte acte juridice încheiate cu persoanele juridice;
– analizează şi aprobă contractele existente între companie – clienţi/furnizori şi le adaptează conform legislaţiei şi intereselor companiei reprezentate;
– analizează şi aprobă toate documentele furnizate de celelalte departamente şi oferă consultanţă juridică cu privire la subiectele expuse;
– elaborează răspunsurile la solicitările de clarificări emise de autorităţile contractante;
– este responsabil cu formularea contestațiilor și a plângerilor, în conformitate cu legislația achizițiilor publice;
– soluţionează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal;
– verifică şi urmăreşte executarea contractelor încheiate cu beneficiarii;
– reprezintă interesele companiei în faţa autorităţilor;
– redactare acte societare (hotărâri AGA, acte constitutive, acte ORC).

CV şi scrisoare de intenţie: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 17 august 2016

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.