NOTARIAT PIPERA recrutează secretar / operator facturare.
CERINŢE
– studii medii;
– capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor;
– persoană ordonată, atentă la detalii, meticuloasă;
– rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;
– utilizare avansată a programelor PC de birou (Microsoft Office, mail, etc.);
– experienţă anterioară într-un birou notarial/cabinet de avocatură constituie un avantaj;
– integritate morală şi profesională.
CONSTITUIE UN AVANTAJ
– experienţă în activitatea de secretariat sau în domeniul juridic;
– intenţia de colaborare pe termen lung;
– disponiblitate imediată.
RESPONSABILITĂŢI
– să gestioneze corespondenţa specifică domeniului: primirea/transmiterea corespondenţei, scanarea documentelor şi înregistrarea acestora;
– înregistrarea în baza de date şi arhivarea documentelor;
– organizarea dosarelor;
– să ţină evidenţe ale documentelor juridice şi termenele lor scadente;
– să întocmească documente specifice unui birou de avocatură;
– efectuarea altor activităţi specifice de secretariat (multiplicare, scanare, îndosariere şi arhivare documente) şi administrative;
– facturare;
– arhivare.
NIVEL CARIERĂ
– entry (0-2 ani);
– middle (2-5 ani).
Pentru programare interviu sunaţi la 0722 411 382, notar Munteanu Ovidiu şi trimiteţi CV pe e-mail la: [email protected]
IMPORTANT: NU APLICAŢI ÎNAINTE DE A VERIFICA ADRESA SEDIULUI BIROULUI NOSTRU!
Anunțul este valabil pentru municipiul București și/sau judeţul Ilfov.
* Anunțul expiră la data de 12 noiembrie 2018