3.787 citiri

BOGARU & ASOCIAŢII recrutează asistentă administrativă / secretară

Societatea de Avocatură BOGARU & ASOCIAŢII caută o persoană activă şi serioasă care se va ocupa de activităţile administrative şi de marketing ale societăţii.

CERINŢE OBLIGATORII
– persoană serioasă, responsabilă, activă, organizată, atentă la detalii şi rezistentă la un mediu de lucru dinamic;
– cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat şi a limbii franceze cel puţin la un nivel mediu (scris/vorbit);
– operare MS Office (Outlook/Word/Excel/Power Point);
– experienţă în domeniul administrativ de minim un an pe o poziţie similară;
– experienţă în domeniul marketing constuite un avantaj;
– studii superioare finalizate.

RESPONSABILITĂŢI
– gestionarea apelurilor telefonice şi a corespondenţei;
– organizarea agendei avocaţilor şi partenerilor;
– actualizarea bazei de date a clienţilor societăţii de avocatură;
– stabilirea de întâlniri interne;
– traduceri de nivel mediu;
– evidenţă produselor de papetărie;
– arhivarea documentelor;
– pregătirea deplasărilor şi întâlnirilor externe;
– adăugarea clienţilor în programul societăţii;
– ţinerea evidenţei concediilor personalului societăţii şi alte evidenţe necesare;
– deplasări zilnice în interesul biroului (Poştă, Baroul Bucureşti, ANAF, bancă, produse de birotică) sau orice alte deplasări necesare;
– activităţi de marketing specifice domeniului juridic (gestionare site, paginile de pe reţelele sociale ale companiei, păstrarea legăturii cu colaboratorii media, publicarea de articole pe site-ul societăţii sau pe alte site-uri de specialitate, transmiterea newsletter-ului lunar bazei de date etc, promovarea societăţii pe plan intern şi extern).

Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul la adresa: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 aprilie 2019