1.704 citiri

DLA PIPER DINU recrutează receptionist / front desk officer

DLA PIPER

DLA PIPER DINU recrutează recepţionistă cu experienţă.

CARE SUNT PRINCIPALELE ATRIBUŢII?
– asigură interfaţa cu persoanele din afara firmei;
– primeşte vizitatorii şi asigură protocolul aferent;
– menţine un plan al programărilor pentru sălile de conferinţă şi pregăteşte tot ce este necesar pentru desfăşurarea întâlnirilor interne sau cu clienţii;
– înregistrează corespondenţa primită şi trimisă, o sortează şi o distribuie;
– preia şi direcţionează apelurile telefonice, interne şi externe, preia şi transmite mesaje complete şi corecte, asigurându-se că au ajuns la destinatar;
– răspunde la solicitări generale venite din partea clienţilor şi colaboratorilor;
– printează, fotocopiază, îndosariază, arhivează documente şi corespondenţa relevantă (poştă, e-mail, fax)
– asigură stocul necesar de consumabile şi rechizite şi ţine evidenţa consumului lor;
– menţine legătura cu agenţii de turism, pentru a asigura transportul şi cazarea, pentru deplasările în interes de serviciu ale angajaţilor şi colaboratorilor firmei şi întocmeşte formularele de cheltuieli;
– redactează corespondenţa zilnică, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
– ajută la completarea formularelor şi a cererilor către autorităţi, precum şi la depunerea documentelor la acestea;
– asigură fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între avocaţii lor şi celelalte departamente ale firmei;
– răspunde de păstrarea confidenţialităţii asupra datelor şi informaţiilor la care are acces;
– oferă ajutor celorlalţi colegi (avocaţi, consultanţi fiscali sau personal funcţii suport) când volumul de muncă este mare.

CARE SUNT CERINŢELE?
– cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
– cunoaşterea avansată a programelor din pachetul MS Office;
– atenţie, iniţiativă, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
– spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
– capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
– abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţi externi.

CE OFERIM?
– oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
– dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
– pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).

Aşteptăm CV-urile voastre la email: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 31 martie 2017

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.