SIOUFAS & COLABORATORII recrutează paralegal

SIOUFAS & COLABORATORII recrutează paralegal – back office.

RESPONSABILITĂŢI
– gestionează arhiva;
– menţine relaţia cu avocaţii din teritoriu;
– respectă termenele de realizare a proiectelor;
– completează în fişiere şi în sistem evoluţia dosarelor;
– gestionarea corespondenţei intrate şi ieşite a departamentului;
– respectă termenele, procedurile şi regulamentele interne.

CERINŢE
– cunoaşterea foarte bună programului Microsoft Office (Word –Excel);
– abilităţi de organizare şi de comunicare scrisă şi verbală;
– atenţie la detalii;
– competenţe de analiză şi planificare, stabilirea corectă a priorităţilor;
– abilităţi de gestionare a unor volume mari de date;
– abilităţi de lucru în echipă;
– atitudine pozitivă şi orientată spre rezultate;
– cunoştinţe din domeniul legal constituie un plus.

DESCRIEREA COMPANIEI
Sioufas & Colaboratorii oferă servicii juridice pentrupersoane fizice sau companii.

Cei interesaţi pot trimitie CV la: [email protected] şi [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 18 martie 2019

GILESCU, VĂLEANU, NATHANZON & PARTENERII CHSH recrutează paralegal

GILESCU, VĂLEANU, NATHANZON & PARTENERII CHSH recrutează în vederea angajării cu normă întreagă și pe perioadă nedeterminată personal auxiliar cu studii juridice superioare.

CANDIDATUL IDEAL ÎNDEPLINEȘTE URMĂTOARELE CONDIȚII
– studii juridice superioare;
– cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office, Internet);
– cunoştinţe de limba engleză obligatoriu; limba germană reprezintă un avantaj;
– abilităţi avansate de comunicare, relaţionare şi organizare, atenţie la detalii;
– capacitate de concentrare pe priorităţi;
– seriozitate, confidenţialitate, punctualitate.

RESPONSABILITĂȚI
– scanare, copiere, redactare/formatare/traducere documente;
– înregistrarea documentelor la instanțe și alte autorități, preluarea unor documente de la aceste instituții;
– ține evidența dosarelor în lucru, transmite informări cu privire la stadiul acestora, inclusive prin verificarea portalului instanțelor de judecată;
– redactează documentele solicitate de de avocați și colaboratori;
– recepţionarea apelurilor şi redirecţionarea acestora către departamentele din cadrul societăţii;
– activităţi de protocol.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

DESCRIEREA COMPANIEI
CHSH Gilescu, Văleanu, Nathanzon & Partenerii oferă consiliere clienţilor naţionali şi internaţionali, în primul rând cu privire la fuziuni şi achiziţii, drept imobiliar şi al construcţiilor, drept bancar şi financiar, dreptul muncii şi dreptul concurenţei. Avocaţii birourilor noastre din România au atât experienţă internaţională cât şi locală, şi sunt apreciaţi de clienţi pentru abordarea orientată spre business şi dăruirea pentru excelenţă.

Anunțul este valabil pentru municipiul Timișoara.

* Anunțul expiră la data de 18 martie 2019

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

SOCIETATEA CIVILĂ DE AVOCAŢI ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– studii medii sau superioare (inclusiv studenţii);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 11 martie 2019