EASY CREDIT 4 ALL IFN recrutează șef serviciu juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
EASY CREDIT 4 ALL IFN recrutează șef serviciu juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactor de carte juridică.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
IONEL DURUIAN recrutează consilier juridic / agent procedural.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
EHRLICH & FENSTER recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
AVESTIS INTERNAȚIONAL recrutează agent recuperare / reposesii.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
COSMOVICI INTELLECTUAL PROPERTY recrutează paralegal.
Căutăm o persoană sociabilă căreia să-i placă munca de back-office și lucrul în echipă alături de personalități diferite.
Este absolut necesară o foarte bună cunoștere a limbii engleze și o atenție sporită pentru detalii. Buna cunoaștere a limbii franceze reprezintă un avantaj.
Viitorul nostru coleg va asigura suportul echipei de legal în special și în majoritatea timpului, prin redactarea de documente și administrarea bazei de date a companiei.
În mod accesoriu, va fi implicat în proiecte conexe sau similare activităților desfășurate de departamentul de legal.
DESCRIEREA COMPANIEI
Societatea noastră este specializată în domeniul proprietăţii intelectuale. Oferim o gamă completă de servicii specializate, de la achiziţia şi mentenanţa drepturilor de proprietate intelectuală, până la implementarea şi apărarea acestora în cazul în care sunt încălcate. Oferim asistenţă juridică pe parcursul negocierii contractelor şi procedurilor aferente, precum şi în faţa autorităţilor competente şi a instanţelor de judecată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 28 mai 2017
EUROTRIADE recrutează specialist juridic.
CERINŢE
– absolvent de Drept, Litere sau Ştiinţe Socio-Umane;
– engleză avansat;
– experienţă în domeniu juridic reprezintă un avantaj.
RESPONSABILITĂŢI
– contribuie la protejarea drepturilor de proprietate intelectuală pentru clienţii internaţionali, având activităţi pe direcţie juridică;
– gestionarea formalităţilor legale (procuri, înregistrarea documentaţiilor, facturi);
– activităţi specifice administrative, inclusiv îndosariere;
– comunicarea cu clienţii prin telefon sau email.
Puteţi trimite CV-ul pe adresa de email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul Braşov.
* Anunțul expiră la data de 29 mai 2017
M.B.A. FINANCE MANAGEMENT recrutează agent recuperare creanțe.
CANDIDATUL IDEAL
– excelente abilități de comunicare și negociere;
– orientat către rezultate, abilitatea de a rezolva probleme și a găsi soluții adaptate diferitelor personalități;
– autodeterminare și dorință de dezvoltare continuă;
– cunoașterea pachetului Microsoft Office și PC în general.
DESCRIEREA JOBULUI
– inițierea și preluarea apelurilor telefonice cu clienți care au întârzieri de plată;
– adaptarea soluțiilor de plată în funcție de tipologia clientului;
– lucrul în echipă și individual în vederea atingerii targeturilor;
– adaptarea în cadrul unui mediu în continua schimbare și procedurilor în lucru;
– menține un nivel ridicat al cunoștințelor pe clienți și al informațiilor tehnice;
– comunicarea excelentă atât scris cât și verbal;
– programul este full time.
OFERTA
– lucrul într-o echipă tânără și ambițioasă într-o companie internațională;
– dezvoltarea carierei profesionale;
– o zi de concediu pentru ziua ta de nastere și pentru fiecare an petrecut alături de noi;
– șanse reale de promovare în cadrul echipei sau în alte departamente;
– salariu motivant, tichete de masa, bonusuri de performanță și prime ocazionale.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul însoțit de o fotografie pe adresa de e-mail: [email protected]
Te așteptăm în echipa noastră!
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 mai 2017
DUȚESCU & PARTNERS recrutează secretară.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CERINȚE
– să fie cel puțin absolvenți de liceu teoretic, cu diplomă de bacalaureat;
– să aibă cunoștințe bune de birotică;
– să aibă o cunoaştere bună a programelor din pachetul MS Office;
– să aibă o cunoaştere bună a limbii engleze;
– să aibă o experiență de minim 6 luni în activități similare.
Căutăm persoane de încredere, loiale, care doresc o colaborare de lungă durată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru Municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
SINESCU & ASOCIAȚII recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 24 mai 2017
ANA BOAR recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.
* Anunțul expiră la data de 24 mai 2017
PREȚURI PENTRU TINE recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
MESSER ROMANIA GAZ recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
LUCIAN SIMION LUPȘA recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
DOMINIUM LEX recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
Our client, one of the top financial groups in Romania is looking for a responsible and experienced Legal Team Coordinator – Corporate.
In this role, you will ensure coordination of the corporate team and will supervise conformity of the documents issued by team members (legal opinions and legal approvals, banking products development, contractual standards and other legal documents).
You will provide legal notices and opinions with regard to products and services of the financial group, as well as regarding internal rules and regulations.
You will design standard agreement forms for the corporate team transactions and you will be responsible for on time solving of occurring issues inside team.
You will partner with business in order to identify solutions and implement best legal approach in the corporate division.
You have University Degree in Law, completed by minimum five years of experience in legal consultancy, banking, or private practice. You have proven experience, or collaborations with financial institutions and you have excellent knowledge of legislation regarding companies and banking. Having a thorough understanding of general financial and economic principles you are skilled in negotiation with business partners and in skillfully influencing complex matters.
Excellent analysis and correlation of information are completed by good planning and decision making skills. Able to motivate and engage team you are a skilled leader who gains commitment and builds expertise.
You are a client and results oriented person, proving in the same time to be a highly ethical profile, with excellent reputation.
Good level of computer skills (Windows, MS-Office, Word, Power-Point, Outlook) is required, as well as excellent command of English.
If you are eager to play a role in the company’s development please send your CV in English, in strictest confidence to:
HILL International Romania
Str. Tudor Ştefan 34, Sector 1
011658 – Bucureşti, România
Tel +4 021 230 78 96
Email: [email protected]
Please note that only suitable candidates will be contacted by the client for an interview.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 15 mai 2017
PAUL DUMBRAVANU recrutează redactor online.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 mai 2017
ASOCIAȚIA ȚARA TINERILOR UNIȚI recrutează voluntar departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 mai 2017
DLA PIPER DINU recrutează paralegal pentru departamentul de litigii.
RESPONSABILITĂŢI
În calitate de paralegal, va fi responsabil(ă) de urmărirea soluţiilor pronunţate de instanţele de judecată, păstrarea evidenţei dosarelor, obţinerea de certificate de grefă, fotocopii ale încheierilor, copii legalizate de pe hotărârile judecătoreşti, precum şi orice alte documente necesare. Printre responsabilităţi se vor număra şi depunerea şi ridicarea documentelor de la instanţele judecătoreşti, alte autorităţi publice sau companii.
CERINŢE
Pentru a fi selectat(ă), candidatul/candidata trebuie să cunoască la nivel avansat limba engleză (scris, citit, vorbit) şi programele din pachetul MS Office, să aibă capacitatea de a respecta cerinţele şi termenii de predare a lucrărilor. Trebuie să dea dovadă de o bună organizare, capacitate de prioritizare şi planificare a task-urilor şi să aibă abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţii externi.
BENEFICII
Candidatul/candidata selectat(ă) va avea ocazia să se dezvolte în cadrul unei echipe de profesionişti care oferă asistenţă juridică clienţilor locali şi internaţionali, în toate ariile de drept.
Pachetul de beneficii oferit: salariu atractiv, bonuri de masă, abonament servicii medicale şi traininguri.
Aşteptăm CV-urile voastre la email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 21 aprilie 2017
ŢÂRU & ASOCIAŢII recrutează legal assistant.
Detalii la adresa de email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 28 aprilie 2017
EDITURA C.H. BECK ROMÂNIA recrutează redactor de carte juridică.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 22 aprilie 2017
DLA PIPER DINU recrutează recepţionistă cu experienţă.
CARE SUNT PRINCIPALELE ATRIBUŢII?
– asigură interfaţa cu persoanele din afara firmei;
– primeşte vizitatorii şi asigură protocolul aferent;
– menţine un plan al programărilor pentru sălile de conferinţă şi pregăteşte tot ce este necesar pentru desfăşurarea întâlnirilor interne sau cu clienţii;
– înregistrează corespondenţa primită şi trimisă, o sortează şi o distribuie;
– preia şi direcţionează apelurile telefonice, interne şi externe, preia şi transmite mesaje complete şi corecte, asigurându-se că au ajuns la destinatar;
– răspunde la solicitări generale venite din partea clienţilor şi colaboratorilor;
– printează, fotocopiază, îndosariază, arhivează documente şi corespondenţa relevantă (poştă, e-mail, fax)
– asigură stocul necesar de consumabile şi rechizite şi ţine evidenţa consumului lor;
– menţine legătura cu agenţii de turism, pentru a asigura transportul şi cazarea, pentru deplasările în interes de serviciu ale angajaţilor şi colaboratorilor firmei şi întocmeşte formularele de cheltuieli;
– redactează corespondenţa zilnică, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
– ajută la completarea formularelor şi a cererilor către autorităţi, precum şi la depunerea documentelor la acestea;
– asigură fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între avocaţii lor şi celelalte departamente ale firmei;
– răspunde de păstrarea confidenţialităţii asupra datelor şi informaţiilor la care are acces;
– oferă ajutor celorlalţi colegi (avocaţi, consultanţi fiscali sau personal funcţii suport) când volumul de muncă este mare.
CARE SUNT CERINŢELE?
– cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
– cunoaşterea avansată a programelor din pachetul MS Office;
– atenţie, iniţiativă, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
– spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
– capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
– abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţi externi.
CE OFERIM?
– oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
– dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
– pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).
Aşteptăm CV-urile voastre la email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 31 martie 2017
NICOLETA RĂDUȚĂ recrutează asistent executor judecătoresc.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 14 aprilie 2017
MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI recrutează practician în insolvență / paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Iași.
* Anunțul expiră la data de 14 aprilie 2017
TEMPS recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 14 aprilie 2017
CĂTĂLIN ADRIAN MANCIU recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 13 aprilie 2017
ARTEMIS LEGAL INSOLVENCY recrutează practician în insolvenţă.
CERINŢELE ADRESATE CANDIDAŢILOR INTERESAŢI SUNT
– practician în insolvenţă definitiv;
– absolvent de drept sau ştiinţe economice;
– specializări şi/sau acreditări suplimentare (ex: expert contabil, expert evaluator etc.) constituie un avantaj;
– cunoştinţe de operare pe calculator (Pachetul MsOffice);
– permis de conducere valid;
– disponibilitate de deplasare.
BENEFICIILE OFERITE
– pachet salarial atractiv;
– oportunitatea de a lucra şi a se dezvolta într-un mediu profesionist, în care dedicarea în profesie să fie prioritară şi să determine practicianul să se implice cu seriozitate şi dedicare în gestionarea dosarelor repartizate.
Cei care consideră că se potrivesc profilului de mai sus sunt rugaţi să transmită un CV însoţit de scrisoare de intenţie cu titlul “Practician în insolvenţă” la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 10 aprilie 2017
JURIDICE.ro recrutează asistent administrativ.
CERINȚE
– studii medii;
– capacitate de reacție rapidă, responsabilitate și coerență;
– atenție distributivă, concentrare și calm;
– utilizare excelentă computer și Internet;
– cunoștinte contabilitate primară (facturare);
– disponibilitate deplasare (local);
– abilități de comunicare;
– experiența într-o poziție similară constituie un avantaj important.
RESPONSABILITĂȚI (part-time, 4 ore)
– facturare;
– printare, fotocopiere și arhivare;
– receptionare, transmiterea documente și depunere la clienți și autorități;
– menținere contact cu membrii echipei și clienți;
– întocmirea de analize, evidențe și rapoarte;
– achiziționarea de consumabile și echipamente;
– alte activități administrative.
AVANTAJE
– mediu de lucru plăcut;
– atmosferă prietenoasă;
– stabilitate;
– culoar de implicare și asumare;
– salariu motivant.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE
– Despre echipa JURIDICE.ro
– Despre politica JURIDICE.ro
CV și scrisoare de intenție la: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 6 aprilie 2017
ELENA PISTALU & MARIA CRISTINA DELIROGA recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Constanța.
* Anunțul expiră la data de 6 aprilie 2017
CĂLIN DAN GIURGIU recrutează avocat stagiar / paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 6 aprilie 2017
PETOŠEVIĆ is looking for an Intellectual Property Associate to join its Romanian office.
RESPONSIBILITIES
– analyzing and advising clients on IP protection and enforcement strategies;
– representing clients before Courts and Enforcement authorities;
– handling enforcement and contentious matters;
– performing and supervising investigations;
– preparing and filing writs for the courts or local administrations;
– handling Customs matters: preparing and filing applications for Customs watching, reporting seizures and handling any further actions related to seizures;
– analyzing and advising clients on best filing strategies;
– preparing IP rights applications; Handling prosecution files in the field of patents, trademarks and industrial designs;
– handling oppositions, cancellation, revocation actions, or any other contentious actions before local administrations;
– following registration procedure and ensuring registration of IP rights;
– verifying accuracy of work and reporting the same to clients;
– invoicing clients for work performed on their behalf;
– responding to questionnaires and producing legal opinions for various IP forums and organizations;
– attending and representing Company in various conferences, seminars and other forums.
REQUIREMENTS
– university degree from Law school;
– capacity to represent IP right holders before the Courts and Enforcement authorities;
– excellent and professional command of the English language (both written and verbal);
– minimum 5 years of experience as Associate or Junior Associate in the Intellectual Property field;
– detail oriented;
– high sense of responsibility;
– ability to work independently and manage various projects;
– good time management skills and ability to prioritize and utilize resources as available;
– strong computer skills, not limited to Word, Excel, PowerPoint and Outlook.
Please send your CV and cover letter in English to: [email protected]
Only short-listed candidates will be contacted.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 30 martie 2017
CA BACIU IACOB recrutează avocat stagiar sau absolvent.
CANDIDATUL IDEAL
– studii superioare de specialitate (eventual completate cu studii de master, cursuri de specializare);
– a susţinut examenul de admitere ȋn Barou;
– are experienţă în consultanţă juridică civilă şi comercială;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate, atenție la detalii;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.
RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică şi de reprezentare în instanţă (în materie civilă şi comercială);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor pentru instanţă;
– depunerea dosarelor în instanţă;
– depuneri/ridicări cereri în instanţă şi la diverse instituţii;
– reprezentare ȋn fața autorităților;
– îndeplinește orice formalitate la Oficiul Registrului Comerțului;
– activități administrative.
OFERTĂ
Salariul se discută la interviu, în funcţie de experienţă.
Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru Municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 29 martie 2017
DUMITRU VECHIU recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Constanța.
* Anunțul expiră la data de 24 martie 2017
ASOCIAȚIA ȚARA TINERILOR UNIȚI recrutează voluntar departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 martie 2017
TE VREM ÎN ECHIPA UNIVERSUL JURIDIC!
Suntem în căutarea viitorilor colegi care să aducă entuziasm, energie, profesionalism şi voie bună în conturarea poveştii noastre. Dacă ai tendinţa de a-ţi corecta mereu prietenii, îţi place să citeşti şi observi cu uşurinţă greşelile din cărţi, eşti pasionat de domeniul juridic şi îţi place să fii conectat, ai toate calităţile necesare pentru a face parte din echipa noastră!
Denumirea jobului: Redactor de carte juridică
Tipul jobului: Full-time (08:30-17:30, pauză de masă de o oră)
Nivelul jobului: Entry/Middle level (0-5 ani experienţă)
CINE SUNTEM NOI?
Înfiinţată în anul 2001, Editura Universul Juridic a devenit în toţi aceşti ani un actor important al pieţei de carte juridică din România. Poziţia pe care editura o ocupă în acest moment pe piaţa de carte juridică se datorează bazelor solide care au fost puse încă de la înfiinţare: respect, seriozitate şi promptitudine în relaţiile cu colaboratorii noştri, precum şi dorinţa de a ne dezvolta în permanenţă.
CERINŢE
– să fi absolvit facultatea de drept;
– să ai cunoştinţe temeinice de gramatică a limbii române;
– să ai cunoştinţe de utilizare a pachetului Office;
– să ai simţ estetic, creativ şi o mare atenţie la detalii;
– să fii o fire deschisă, dornică de a învăţa lucruri noi şi să îţi placă lucrul în echipă;
– să deţii abilităţi de comunicare şi organizare;
– să ai abilităţi de planificare şi prioritizare a proiectelor în lucru;
– să fii pasionat de domeniul juridic, interesat de cercetare juridică, să faci conexiuni şi să ai capacitate de înţelegere, analiză şi prelucrare a textelor juridice (legislaţie, doctrină şi jurisprudenţă);
– experienţa în domeniu este întotdeauna bine-venită, însă, dacă îţi doreşti acest job, eşti optimist şi responsabil, te vom învăţa cu drag tot ceea ce ar trebui să ştii.
CE PRESUPUNE ACEST JOB
– să redactezi cărţi, articole de revistă şi alte materiale care urmează a fi publicate;
– să ai un rol activ în toate aspectele privitoare la cărţile de care răspunzi, atât în relaţia cu colaboratorii, cât şi în relaţia cu celelalte departamente (design, tehnoredactori, marketing, online, distribuţie etc.);
– să propui spre publicare articole pe teme juridice de interes.
CE OFERIM
– salariu atractiv şi tichete de masă;
– atmosferă de lucru plăcută, alături de o echipă tânără, entuziastă;
– oportunitatea de a-ţi dezvolta o carieră în mediul juridic;
– oportunitatea de a creşte într-un mediu în plină dezvoltare şi de a intra în contact cu oameni creativi;
– spaţiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni.
TE AŞTEPTĂM LA UN INTERVIU!
Trimite-ne CV-ul tău la adresa [email protected], însoţit de o scrisoare de intenţie în care să ne spui câte ceva despre tine, despre ce te recomandă pentru acest job şi de ce ţi-l doreşti.
* Ne rezervăm dreptul de a le răspunde doar candidaţilor selectaţi pentru interviu.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 martie 2017
EHRLICH & FENSTER recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 13 martie 2017
MERIDIAN GRUP recrutează șef departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 7 martie 2017
DUȚESCU & PARTNERS recrutează assistant manager.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CERINȚE
– să fie cel puțin absolvenți de liceu teoretic, cu diplomă de bacalaureat;
– să aibă cunoștințe bune de birotică;
– să aibă o cunoaştere bună a programelor din pachetul MS Office;
– să aibă o cunoaştere bună a limbii engleze;
– să aibă o experiență de minim 6 luni în activități similare.
Căutăm persoane de încredere, loiale, corecte care să își dorească să se perfecționeze.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru Municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 martie 2017
MITU & ASOCIAŢII SPARL recrutează office manager.
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI
– menținerea relației cu furnizorii și gestiunea stocului de consumabile necesare desfășurării activității;
– gestiunea cheltuielilor și a corespondenței (poştă, e-mail, fax);
– activități de printare, fotocopiere și arhivare;
– gestiunea contractelor de asistenţă juridică;
– activități specifice de secretariat.
CERINŢE
– abilități excelente de comunicare și exprimare în limba română;
– utilizarea limbii engleze la nivel avansat;
– capacitatea de organizare a timpului, atenție la detalii și rigurozitate;
– cunoștiințe de operare PC.
DESCRIERE
Casa de Avocatură MITU & ASOCIAŢII înglobează experiența și cunoștințele dobândite în cei peste 15 ani de existență, reușind să ofere servicii juridice la cel mai înalt nivel, pe consultanță sau în litigii. Respectăm clienții, prețuim o relație strânsă cu aceștia și acționăm pentru a le depăși așteptările.
Oferim un mediu de muncă excelent, unde se încurajează inițiativa, munca în echipă și comunicarea eficientă. Apreciem echipa noastră extraordinară, munca ei, determinarea ei pentru rezolvarea fiecărei situații și pentru fiecare serviciu furnizat cu promptitudine și pricepere.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să trimită CV-ul şi o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected] cu precizarea postului pentru care aplică.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 2 martie 2017
FUNDAȚIA KONRAD ADENAUER recrutează referent științific / coordonator de programe.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 februarie 2017
CĂLIN & TUDOSE recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected] / [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Ploiești.
* Anunțul expiră la data de 23 februarie 2017
TALENT STREAM recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 februarie 2017
IOAN-MARIUS BOMBESCU recrutează student / absolvent de drept.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 18 februarie 2017
CRISTIAN ANDREI NACU recrutează asistent executor judecătoresc.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 16 februarie 2017
CASA DE INSOLVENȚĂ TRANSILVANIA recrutează practician în insolvență / consilier juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.
* Anunțul expiră la data de 12 februarie 2017
DLA PIPER DINU recrutează secretară cu experienţă într-o firmă de avocatură.
Secretara va oferi asistenţă secretarială şi administrativă pentru avocaţii din departamentul de litigii.
CARE SUNT PRINCIPALELE ATRIBUŢII?
– asigură interfaţa cu persoanele din afara firmei;
– preia şi direcţionează apelurile telefonice și transmite mesaje complete şi corecte;
– mentine evidenta, inregistreaza si distribuie faxurile primite si trimise;
– răspunde la solicitări generale venite din partea clienţilor şi colaboratorilor;
– printează, fotocopiază, îndosariază, arhivează documente şi corespondenţa relevante (poştă, e-mail, fax);
– organizează contactele, întâlnirile şi călătoriile de afaceri pentru avocaţii la care este alocat(ă) şi clienţii acestora, când este cazul;
– menţine legătura cu agenţiile de turism pentru deplasările în interes de serviciu ale angajaţilor şi colaboratorilor firmei şi întocmeşte formularele de cheltuieli;
– redactează corespondenţa zilnică, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
– menţine un sistem eficient de arhivare şi îndosariere a documentelor şi a corespondenţei relevante;
– procesează documente, inserează comentarii, formatează documente şi utilizează stilul intern în documentele produse;
– ajută la completarea formularelor şi a cererilor către autorităţi, precum şi la depunerea documentelor la acestea;
– înregistrează în sistem activităţile desfăşurate de avocaţi pe fiecare dosar, pregăteşte situaţii lunare cu timpul pentru facturat, trimite facturile clienţilor şi ţine evidenţa lor;
– colectează documentele de identificare clienţi, contractele de asistenţă juridică, deschide dosarele în sistem şi stochează toate documentaţia pe suport de hârtie şi electronic;
– execută traduceri din limba engleză în limba română şi din limba română în limba engleză;
– asigură fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între avocaţi şi celelalte departamente ale firmei;
– răspunde de păstrarea confidenţialităţii asupra datelor şi informaţiilor la care are acces.
CARE SUNT CERINŢELE?
– cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
– cunoaşterea avansată a programelor din pachetul MS Office;
– capacitate de concentrare, autocontrol, viteză de execuţie şi reacţie;
– atenţie, minuţiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
– capacitate de a respecta cerinţele şi termenii de predare a lucrărilor;
– adaptabilitate la cerinţele postului şi flexibilitate la stiluri şi ritmuri diferite de lucru;
– spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
– capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
– abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţi externi;
– preocupare constantă pentru dezvoltarea cunoștințelor și a competențelor.
CE OFERIM?
– oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
– dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
– pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).
Aşteptăm CV-urile voastre la email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 10 februarie 2017
CURTEA DE JUSTIȚIE A UNIUNII EUROPENE anunță organizarea unei proceduri de achiziții pentru încheierea de contracte-cadru în vederea traducerii unor texte juridice din anumite limbi oficiale ale Uniunii Europene în limba română. Condițiile de participare, data limită pentru primirea ofertelor și procedura de atribuire a contractelor sunt cuprinse în anunțul de participare publicat în JO S 2 din 04.01.2017, disponibil pe situl Curia
Se urmărește colaborarea cu traducători externi pentru traducerea în limba română a unor texte juridice din limbile sursă franceză, engleză, germană, italiană, spaniolă, neerlandeză şi polonă. Pe lângă cunoașterea limbii române și a limbii sursă, cerințele specifice de capacitate profesională sunt următoarele:
– pentru limbile sursă franceză și engleză: diplomă de licență în drept român și minimum trei ani de experiență profesională în domeniul juridic sau ca traducător/revizor de texte juridice din limba sursă în limba română;
– pentru limbile sursă germană, italiană și spaniolă: fie diplomă de licență în drept român, fie diplomă de licență în alt domeniu și minimum un an de experiență profesională ca traducător/revizor de texte juridice din limba sursă în limba română;
– pentru limbile sursă neerlandeză şi polonă: fie diplomă de licență în drept român, fie diplomă de licență în alt domeniu şi minimum un an de experiență profesională ca traducător/revizor din limba sursă în limba română.
Contractele-cadru se încheie pe o durată de un an, cu posibilitatea prelungirii pe încă trei perioade de un an.
Anunțuri de participare privind alte combinații lingvistice sunt de asemenea disponibile la aceeași adresă de internet
* Anunțul expiră la data de 6 februarie 2017
DOINA MANOLACHE recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Iași.
* Anunțul expiră la data de 2 februarie 2017
CLAUDIU MANTA recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Târgu Jiu.
* Anunțul expiră la data de 19 ianuarie 2017
ALMAJ & ALBU recrutează office manager.
RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de secretariat: tehnoredactare documente; primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei, arhivarea dosarelor, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă, asigurarea protocol, fotocopiere documente;
– traducere documente/corespondenţă în limba română şi engleză;
– asigurarea evidenţei consumabilelor şi a stocurilor de rezervă;
– asigurarea activităţilor privind registrul comerţului;
– alte activităţi administrative în scopul eficientizării timpului de lucru al avocaţilor.
CERINŢE PROFESIONALE ŞI PERSONALE
– cunosterea limbii engleze;
– calităţi de comunicare şi de rezolvare rapidă a problemelor;
– capacitate de organizare şi prioritizare, rigurozitate în respectarea termenelor limită;
– spirit de lucru în echipă şi profesionalism;
– experienţă anterioară în cadrul unei societăţi de avocaţi poate constitui un avantaj.
BENEFICII OFERITE
Beneficiile asociate sunt reprezentate de un salariu motivant, un mediu de lucru tânăr şi entuziast şi sprijin în dezvoltarea personală.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 ianuarie 2017