CAMELIA DINU recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 3 august 2017
CAMELIA DINU recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 3 august 2017
EUROTRIADE is recruiting for a multinational company in Brasov, a professional in the role of Legal Specialist.
REQUIREMENTS
– graduate in Law (ideally) or Letters, Social Sciences, Economics, with interest in the juridical field or Intellectual Property;
– ideally, a person with experience in the juridical field, preferably in a notary’s or lawyer’s office; however candidates without experience are also suitable;
– fluently spoken and written English;
– service oriented towards our clients and colleagues.
RESPONSIBILITIES
– handle all needed legal formalities (powers of attorney, register documentation, invoices);
– cooperate with clients, IP offices worldwide, external law firms and notaries;
– perform specific administrative tasks including filing;
– use our in-house software-database for administering projects under your responsibility;
– communicate effectively with clients in English, mostly by e-mail.
More details at the following phone number: 0785 205 694
Please send your CV and motivational letter in English at: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul Braşov.
* Anunțul expiră la data de 28 iulie 2017
FELIX GHEORGHIȚĂ ZAHARIA recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Iași.
* Anunțul expiră la data de 26 iulie 2017
TEMPTING BRANDS recrutează specialist proprietate intelectuală.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 26 iulie 2017
STAN ELISABETA recrutează paralegal.
CRITERII DE SELECȚIE
– cunoștințe de limba engleză;
– cu experiență în domeniul juridic;
CANDIDATUL IDEAL
– limba engleză avansat;
– bune cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office, e-mail, scanare documente);
– absolvent al Facultății de Drept;
– punctual, organizat, perseverent;
– cunoștințe temeinice de drept civil, procedură civilă, drept societar, drept imobiliar, dreptul construcțiilor, drept fiscal, dreptul muncii.
DESCRIEREA JOBULUI
– documentare juridică și transmitere informații cu privire la noile modificări legislative;
– redactare contracte, acte adiționale, opinii legale;
– redactare plângeri, acțiuni, cereri de apel, cereri de recurs, întâmpinări;
– depunere mențiuni la registrul comerțului;
– recepționare și transmitere corespondență;
– redactare documente: e-mailuri, adrese, notificări, acțiuni, somații de plată etc;
– traducere documente;
– întocmire documentații pentru obținere avize și autorizații;
– aranjare și evidența dosare;
– preluare apeluri telefonice;
– asigurare protocol;
– scanare și fotocopiere documente;
– programare interviuri și întâlniri;
– plată facturi, taxe și impozite.
Candidaţii interesaţi pot transmite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 27 iulie 2017
GABRIELA FLORESCU recrutează asistent avocat.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 iulie 2017
SĂLCIANU ATTORNEYS AT LAW recrutează office administrator (secretară).
CANDIDATUL IDEAL
– abilităţi de organizare, comunicare, spirit de echipă şi flexibilitate;
– eficienţă şi responsabilitate, punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– cunoaşterea limbii engleze este absolut necesară (cunoaşterea altor limbi străine constituie un avantaj);
– promptitudine în rezolvarea sarcinilor zilnice;
– experienţă în utilizarea calculatorului: programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) şi a Internetului.
CONSTITUIE UN AVANTAJ
– experienţă în activitatea de secretariat sau experienţă în domeniul juridic/notarial;
– studii superioare finalizate în specialitatea drept;
– intenţia de colaborare pe termen lung;
– orientare către rezultate;
– disponiblitate începând cu 3 iulie 2017.
DESCRIEREA POSTULUI
– redactarea documentelor de corespondenţă, sortarea, înregistrarea şi trimiterea corespondenţei;
– preluarea apelurilor telefonice şi a corespondenţei, precum şi transmiterea acestora, programarea clienţilor pentru consultanţă juridică;
– primirea, înregistrarea și, după caz, plata facturilor primite, respectiv emis;
– îndosarierea, arhivarea documentelor şi a corespondenţei relevante (poştă, e-mail, fax);
– copierea/scanarea/printarea/redactarea/tehno-redactarea diferitelor cereri, acţiuni, material juridice (la dictare de către avocat);
– asigurarea protocolului;
– facturare către clienţi, gestionare încasare plăţi;
– urmărirea şi înregistrarea facturilor legate de utilităţile sediului (gaze, telefon, electricitate etc);
– menţinerea relaţiilor cu diverşi furnizori;
– deplasarea la nevoie la diferite instituţii care au legătură cu activitatea Cabinetului (instanţe, parchete, poliţie, Registrul Comerţului, ANAF, SPIT, poştă);
– executarea şi a altor dispoziţii date de avocat în mod direct în realizarea strategiilor pe termen scurt ale Cabinetului cu respectarea termenelor legale.
SĂLCIANU ATTORNEYS AT LAW oferă consultanță, asistență și reprezentare juridică în domeniul dreptului afacerilor, abordând unele dintre cele mai complexe probleme de drept întâmpinate de clienți.
Persoanele interesate sunt rugate să își transmită CV-urile la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 iulie 2017
ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.
CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 iulie 2017
ANA BOAR recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.
* Anunțul expiră la data de 14 iulie 2017
ABC HUMAN CAPITAL recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 14 iulie 2017
IORDACHE & ASOCIAȚII recrutează secretară.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 11 iulie 2017
COSMOVICI INTELLECTUAL PROPERTY recrutează paralegal.
CANDIDATUL IDEAL
– abilităţi de organizare, comunicare, spirit de echipă şi flexibilitate;
– eficienţă şi responsabilitate, punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– cunoaşterea limbii engleze este absolut necesară; cunoaşterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
– promptitudine în rezolvarea sarcinilor zilnice;
– cunoştinţe de utilizare MS Office – MS Word, MS Excel, Outlook.
DESCRIEREA POSTULUI
– efectuare de cercetări legale pe diverse teme atribuite;
– depuneri şi reînnoiri de mărci;
– administrare portofolii internaţionale de mărci;
– redactare documente juridice;
– administrarea bazei de date;
– depunere şi ridicare documente de la OSIM sau alte instituţii atunci când este cazul.
DESCRIEREA COMPANIEI
Societatea noastră este specializată în domeniul proprietăţii intelectuale. Oferim o gamă completă de servicii specializate, de la achiziţia şi mentenanţa drepturilor de proprietate intelectuală, până la implementarea şi apărarea acestora în cazul în care sunt încălcate. Oferim asistenţă juridică pe parcursul negocierii contractelor şi procedurilor aferente, precum şi în faţa autorităţilor competente şi a instanţelor de judecată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 9 iulie 2017
COSMOVICI INTELLECTUAL PROPERTY recrutează legal office administrator.
CANDIDATUL IDEAL
– abilităţi de organizare, comunicare, spirit de echipă şi flexibilitate;
– eficienţă şi responsabilitate, punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– cunoaşterea limbii engleze este absolut necesară; cunoaşterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
– promptitudine în rezolvarea sarcinilor zilnice;
– cunoştinţe de utilizare MS Office – MS Word, MS Excel, Outlook.
DESCRIEREA POSTULUI
– redactarea documentelor de corespondenţă;
– preluarea apelurilor telefonice şi a corespondenţei, precum şi transmiterea acestora;
– asigurarea protocolului;
– urmărirea şi înregistrarea facturilor legate de utilităţile sediului (telefon, electricitate, gaze);
– menţinerea relaţiilor cu diverşi furnizori;
– deplasarea în interes de serviciu la instituţii;
– alte sarcini de suport pentru departamentul juridic.
DESCRIEREA COMPANIEI
Societatea noastră este specializată în domeniul proprietăţii intelectuale. Oferim o gamă completă de servicii specializate, de la achiziţia şi mentenanţa drepturilor de proprietate intelectuală, până la implementarea şi apărarea acestora în cazul în care sunt încălcate. Oferim asistenţă juridică pe parcursul negocierii contractelor şi procedurilor aferente, precum şi în faţa autorităţilor competente şi a instanţelor de judecată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 9 iulie 2017
PORSCHE FINANCE GROUP recrutează colector debite.
SARCINI ŞI RESPONSABILITĂŢI
– monitorizarea clienţilor cu debite mai vechi de 90 zile;
– monitorizarea îndeplinirii obligaţiilor asumate de către debitori;
– monitorizarea şi gestionarea procedurilor legale de recuperare debite;
– menţinerea şi gestionarea legăturii cu societatea externă de colectare debite;
– menţinerea şi gestionarea legăturii cu compania externă de call center;
– menţinerea legăturii cu departamentul de relaţii cu clienţii precum şi alte departamente interne în vederea soluţionării diferitelor solicitări din partea clienţilor;
– monitorizarea şi introducerea la plată a biletelor la ordin emise cu titlul de garanţie;
– monitorizarea bunurilor recuperate în vederea valorificării acestora;
– asigură elaborarea documentaţiei specifice activităţii;
– întocmirea rapoartelor specifice de restanţieri / rapoarte de activitate / rapoarte specifice activităţii;
– asigură asistenţă în celelalte activităţi ale departamentului.
CERINŢE
– studii superioare – cunoştinţele juridice reprezintă un avantaj;
– cunoştinţe avansate de MS Office (în special Excel);
– cunoştinţe INTBank – reprezintă un avantaj;
– limba engleză – nivel mediu.
ABILITĂŢI
– persoană foarte bine organizată şi responsabilă, atentă la detalii;
– excelente abilităţi de comunicare (în scris şi verbal), prezentare şi negociere, capacitate de persuasiune;
– acurateţe în lucrul cu date numerice, foarte bună capacitate de analiză şi sinteză;
– atitudine proactivă şi spirit de echipă;
– multitasking şi flexibilitate.
Candidaţii sunt rugaţi să transmitã CV-ul în atenţia doamnei Anca Lutia la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 7 iulie 2016
ARTEMIS LEGAL INSOLVENCY recrutează practician în insolvenţă / consilier juridic.
CERINŢELE ADRESATE CANDIDAŢILOR INTERESAŢI SUNT
– practician în insolvenţă stagiar / definitiv sau consilier juridic;
– absolvent de drept sau ştiinţe economice;
– specializări şi/sau acreditări suplimentare (ex: expert contabil, expert evaluator etc.) constituie un avantaj;
– cunoştinţe de operare pe calculator (Pachetul MsOffice);
– permis de conducere valid;
– disponibilitate de deplasare.
BENEFICIILE OFERITE
– pachet salarial atractiv;
– oportunitatea de a lucra şi a se dezvolta într-un mediu profesionist, în care dedicarea în profesie să fie prioritară şi să determine practicianul/ consilierul juridic să se implice cu seriozitate şi dedicare în gestionarea dosarelor repartizate.
Cei care consideră că se potrivesc profilului de mai sus sunt rugaţi să transmită un CV însoţit de scrisoare de intenţie cu titlul “Practician în insolvenţă”/ “Consilier juridic” la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 30 iunie 2017
ASOCIAȚIA ȚARA TINERILOR UNIȚI recrutează voluntar departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 29 iunie 2017
GRAMA CONTABILITATE, firmă de contabilitate şi consultanţă fiscală caută contabil care să poată completa o echipă consolidată profesional şi uman.
Suntem o companie stabilă, în dezvoltare asumată, cu un focus clar asupra clientului şi asupra calităţii serviciilor oferite acestuia. Din toate aceste motive şi din multe altele acordăm atenţie fiecărui membru al echipei şi ni se pare firesc să facem acest lucru şi cu cei pe care îi invităm pe această cale să ni se alăture.
TU EŞTI CANDIDATUL IDEEAL PENTRU NOI DACĂ
– eşti o persoană organizată, integră, cu un simţ analitic dezvoltat, atitudine proactivă, orientată spre client şi rezultate, bun comunicator şi capabil să lucreze în echipă şi să îşi stabilească priorităţi clare atunci când termenele limită se suprapun;
– obişnuinţa lucrului cu calculatorul şi cu diverse softuri de contabilitate, calm şi politeţe în raport cu colegii şi clienţii, obişnuinţa verificării muncii proprii pentru a genera un serviciu de calitate pentru client, integritate şi sinceritate, capacitatea de a lucra individual şi în echipă, prestanţă personală şi profesională, pentru a putea reprezenta un standard corect pentru membrii mai tineri ai echipei.
RESPONSABILITĂŢI
Scopul principal al rolului este de a realiza toate operaţiunile financiar-contabile necesare evidenţelor şi relaţiilor cu instituţiile statului astfel
– contabilizează toate documentelor predate de către clienţii companiei;
– efectuează închiderea conturilor de venituri, cheltuieli şi TVA, verifică şi reglează balanţele de verificare lunare;
– întocmeşte toate declaraţiile lunare / trimestriale, urmăreşte depunerea şi arhivarea acestora;
– completează lunar Registrul Jurnal pe baza balanţei de verificare;
– completează trimestrial sau de câte ori este cazul Registrul de Evidenţă Fiscală;
– completează anual Registrul Inventar;
– efectuează toate operaţiile necesare închiderii exerciţiului financiar şi întocmeşte proiectul situaţiilor financiare semestriale şi anuale.
Contabilul va asigura atât înregistrarea documentelor contabile lunare cât şi lucrări de sinteză şi de verificare contabilă. Va coordona şi îndruma activitatea celorlalţi colegi din cadrul departamentului, oferind suportul contabil necesar către întreaga organizaţie. Întocmeşte rapoarte pentru conducerea companiei, la cerere.
DESCRIEREA COMPANIEI
GRAMA CONTABILITATE SRL (Grama Smart Contabilitate), membră a Corpului Experţilor Contabili şi a Contabililor Autorizaţi din România are ca obiect principal de activitate servicii de contabilitate completă, consultanţă contabilă şi financiară expertize financiare, raportări financiar-contabile pentru societăţi cu capital străin, consultanţă juridică cât şi achiziţii publice.
Sediul firmei este central (Piaţa Unirii) se oferă salariul atractiv şi motivant plus comisioane.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 29 iunie 2017
STANDARD BUSINESS ACCOUNTING recrutează asistent consilier juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 24 iunie 2017
Societatea Profesională Notarială BUTA MĂDĂLINA CRISTINA & TROFIN IULIA recrutează secretar notarial.
Tipul postului: full-time
DESCRIEREA POSTULUI
– tehnoredactare acte și cereri;
– înregistrari cereri și lucrări în programul E-terra;
– verificari INFONOT;
– activitate secretariat specifică;
– păstrarea legăturii cu oficiile de cadastru și publicitate imobiliară;
– respectarea instrucțiunilor și procedurilor biroului.
PROFIL CANDIDAT
– cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, Adobe);
– persoană consecventă, adaptabilă, organizată și care acordă atenție detaliilor;
– respectă termenele de soluționare a lucrărilor;
– lucrează bine în echipă.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să transmită CV-ul şi o scrisoare de intenţie la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 22 iunie 2017
ANA & CORNEL recrutează director departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Mizil.
* Anunțul expiră la data de 21 iunie 2017
MESSER ROMANIA GAZ recrutează asistent departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 21 iunie 2017
EASY CREDIT 4 ALL IFN recrutează șef serviciu juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 iunie 2017
DUȚU & OCHEA – societate civilă profesională de avocați recrutează secretară.
Căutăm o persoană sociabilă, ordonată, riguroasă, atentă la detalii și caracterizată de solicitudine.
CERINȚE
– studii superioare, de preferat juridice;
– bună cunoaștere a limbii engleze (cunoașterea altor limbi constituie un avantaj);
– cunoștințe solide de utilizare a Microsoft Office, inclusiv Excel;
– experiență de minim un an.
PRINTRE ATRIBUȚIILE POSTULUI SE NUMĂRĂ
– preluarea apelurilor telefonice, a corespondenței și transmiterea acestora;
– primirea, înregistrarea și, după caz, plata facturilor primite, respectiv emise de societatea noastră;
– gestionarea (eficientă și promptă) a relației cu furnizorii societății noastre;
– deplasarea la autorități și instituții publice, precum și la sediile clienților noștri;
– asigurarea protocolului.
Societatea noastră oferă consultanță, asistență și reprezentare juridică în domeniul dreptului privat și public, cu excepția dreptului penal, abordând unele dintre cele mai complexe probleme de drept întâmpinate de clienți.
Persoanele interesate sunt rugate să își transmită CV-urile (format Europass) la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 iunie 2017
BÎRSAN, POPESCU & ASOCIAŢII recrutează secretară.
CERINŢE
– să fie cel puţin absolvent de liceu teoretic cu diplomă de bacalaureat;
– să aibă cunoştinţe de birotică şi de arhivare;
– să aibă cunoştinţe operare PC;
– să cunoască limba engleză;
– să aibă experienţă de minim 6 luni.
Să fie o persoană de încredere, sociabilă, ordonată, să aibă spirit de echipă. Se doreşte o colaborare de lungă durată.
Persoanele interesate pot trimite un CV la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 15 iunie 2017
TOP FACTORING recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 10 iunie 2017
DIANA MANEA VECHIU recrutează secretar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Constanța.
* Anunțul expiră la data de 8 iunie 2017
COSMOVICI INTELLECTUAL PROPERTY recrutează secretară.
Căutăm o persoană sociabilă şi responsabilă care să întregească echipa noastră.
Este absolut necesară o foarte bună cunoștere a limbii engleze, cunoştinţe de utilizare MS Office – MS Word, MS Excel, Outlook și o atenție sporită pentru detalii.
Viitorul nostru coleg va avea o serie de responsabilităţi precum:
– preluarea apelurilor telefonice şi a corespondenţei, precum şi transmiterea acestora;
– asigurarea protocolului;
– urmărirea şi înregistrarea facturilor legate de utilităţile sediului (telefon, electricitate, gaze) şi menţinerea relaţiilor cu furnizorii de utilităţi; –
– deplasarea în interes de serviciu la instituţii.
DESCRIEREA COMPANIEI
Societatea noastră este specializată în domeniul proprietăţii intelectuale. Oferim o gamă completă de servicii specializate, de la achiziţia şi mentenanţa drepturilor de proprietate intelectuală, până la implementarea şi apărarea acestora în cazul în care sunt încălcate.
Oferim asistenţă juridică pe parcursul negocierii contractelor şi procedurilor aferente, precum şi în faţa autorităţilor competente şi a instanţelor de judecată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 iunie 2017
DUMITRESCU & DINU INSOLVENCY SPRL recrutează practician în insolvenţă.
CERINŢE PROFESIONALE
– practician în insolvenţă definitiv cu experienţă de minim 3 ani;
– bun cunoscător al legislaţiei în vigoare, în special cea a procedurii insolvenţei;
– specializări şi/sau acreditări suprimentare (expert contabil, expert evaluator etc.) constituie un avantaj,
– spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– capacitate de planificare şi organizare;
– cunoştinţe de operare pe calculator (Pachetul MsOffice);
– disponibilitate de deplasare.
RESPONSABILITĂŢI
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– urmărirea modificărilor legislative;
– realizarea operaţiunilor ce ţin de Registrul Comerţului;
– realizarea operaţiunilor ce ţin de Buletinul Procedurilor de Insolvenţă;
– documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul Bucureşti.
* Anunțul expiră la data de 5 iunie 2017
IULIANA ALEXANDRA ZARAFIU recrutează arhivar notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 2 iunie 2016
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES recrutează ofițer juridic colectare credite.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
EASY CREDIT 4 ALL IFN recrutează șef serviciu juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactor de carte juridică.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
IONEL DURUIAN recrutează consilier juridic / agent procedural.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
EHRLICH & FENSTER recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
AVESTIS INTERNAȚIONAL recrutează agent recuperare / reposesii.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
COSMOVICI INTELLECTUAL PROPERTY recrutează paralegal.
Căutăm o persoană sociabilă căreia să-i placă munca de back-office și lucrul în echipă alături de personalități diferite.
Este absolut necesară o foarte bună cunoștere a limbii engleze și o atenție sporită pentru detalii. Buna cunoaștere a limbii franceze reprezintă un avantaj.
Viitorul nostru coleg va asigura suportul echipei de legal în special și în majoritatea timpului, prin redactarea de documente și administrarea bazei de date a companiei.
În mod accesoriu, va fi implicat în proiecte conexe sau similare activităților desfășurate de departamentul de legal.
DESCRIEREA COMPANIEI
Societatea noastră este specializată în domeniul proprietăţii intelectuale. Oferim o gamă completă de servicii specializate, de la achiziţia şi mentenanţa drepturilor de proprietate intelectuală, până la implementarea şi apărarea acestora în cazul în care sunt încălcate. Oferim asistenţă juridică pe parcursul negocierii contractelor şi procedurilor aferente, precum şi în faţa autorităţilor competente şi a instanţelor de judecată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 28 mai 2017
EUROTRIADE recrutează specialist juridic.
CERINŢE
– absolvent de Drept, Litere sau Ştiinţe Socio-Umane;
– engleză avansat;
– experienţă în domeniu juridic reprezintă un avantaj.
RESPONSABILITĂŢI
– contribuie la protejarea drepturilor de proprietate intelectuală pentru clienţii internaţionali, având activităţi pe direcţie juridică;
– gestionarea formalităţilor legale (procuri, înregistrarea documentaţiilor, facturi);
– activităţi specifice administrative, inclusiv îndosariere;
– comunicarea cu clienţii prin telefon sau email.
Puteţi trimite CV-ul pe adresa de email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul Braşov.
* Anunțul expiră la data de 29 mai 2017
M.B.A. FINANCE MANAGEMENT recrutează agent recuperare creanțe.
CANDIDATUL IDEAL
– excelente abilități de comunicare și negociere;
– orientat către rezultate, abilitatea de a rezolva probleme și a găsi soluții adaptate diferitelor personalități;
– autodeterminare și dorință de dezvoltare continuă;
– cunoașterea pachetului Microsoft Office și PC în general.
DESCRIEREA JOBULUI
– inițierea și preluarea apelurilor telefonice cu clienți care au întârzieri de plată;
– adaptarea soluțiilor de plată în funcție de tipologia clientului;
– lucrul în echipă și individual în vederea atingerii targeturilor;
– adaptarea în cadrul unui mediu în continua schimbare și procedurilor în lucru;
– menține un nivel ridicat al cunoștințelor pe clienți și al informațiilor tehnice;
– comunicarea excelentă atât scris cât și verbal;
– programul este full time.
OFERTA
– lucrul într-o echipă tânără și ambițioasă într-o companie internațională;
– dezvoltarea carierei profesionale;
– o zi de concediu pentru ziua ta de nastere și pentru fiecare an petrecut alături de noi;
– șanse reale de promovare în cadrul echipei sau în alte departamente;
– salariu motivant, tichete de masa, bonusuri de performanță și prime ocazionale.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul însoțit de o fotografie pe adresa de e-mail: [email protected]
Te așteptăm în echipa noastră!
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 mai 2017
DUȚESCU & PARTNERS recrutează secretară.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CERINȚE
– să fie cel puțin absolvenți de liceu teoretic, cu diplomă de bacalaureat;
– să aibă cunoștințe bune de birotică;
– să aibă o cunoaştere bună a programelor din pachetul MS Office;
– să aibă o cunoaştere bună a limbii engleze;
– să aibă o experiență de minim 6 luni în activități similare.
Căutăm persoane de încredere, loiale, care doresc o colaborare de lungă durată.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să își transmită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru Municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 mai 2017
SINESCU & ASOCIAȚII recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 24 mai 2017
ANA BOAR recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.
* Anunțul expiră la data de 24 mai 2017
PREȚURI PENTRU TINE recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
MESSER ROMANIA GAZ recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
LUCIAN SIMION LUPȘA recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
DOMINIUM LEX recrutează secretară birou notarial.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 mai 2017
Our client, one of the top financial groups in Romania is looking for a responsible and experienced Legal Team Coordinator – Corporate.
In this role, you will ensure coordination of the corporate team and will supervise conformity of the documents issued by team members (legal opinions and legal approvals, banking products development, contractual standards and other legal documents).
You will provide legal notices and opinions with regard to products and services of the financial group, as well as regarding internal rules and regulations.
You will design standard agreement forms for the corporate team transactions and you will be responsible for on time solving of occurring issues inside team.
You will partner with business in order to identify solutions and implement best legal approach in the corporate division.
You have University Degree in Law, completed by minimum five years of experience in legal consultancy, banking, or private practice. You have proven experience, or collaborations with financial institutions and you have excellent knowledge of legislation regarding companies and banking. Having a thorough understanding of general financial and economic principles you are skilled in negotiation with business partners and in skillfully influencing complex matters.
Excellent analysis and correlation of information are completed by good planning and decision making skills. Able to motivate and engage team you are a skilled leader who gains commitment and builds expertise.
You are a client and results oriented person, proving in the same time to be a highly ethical profile, with excellent reputation.
Good level of computer skills (Windows, MS-Office, Word, Power-Point, Outlook) is required, as well as excellent command of English.
If you are eager to play a role in the company’s development please send your CV in English, in strictest confidence to:
HILL International Romania
Str. Tudor Ştefan 34, Sector 1
011658 – Bucureşti, România
Tel +4 021 230 78 96
Email: [email protected]
Please note that only suitable candidates will be contacted by the client for an interview.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 15 mai 2017
PAUL DUMBRAVANU recrutează redactor online.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 mai 2017
ASOCIAȚIA ȚARA TINERILOR UNIȚI recrutează voluntar departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 mai 2017
DLA PIPER DINU recrutează paralegal pentru departamentul de litigii.
RESPONSABILITĂŢI
În calitate de paralegal, va fi responsabil(ă) de urmărirea soluţiilor pronunţate de instanţele de judecată, păstrarea evidenţei dosarelor, obţinerea de certificate de grefă, fotocopii ale încheierilor, copii legalizate de pe hotărârile judecătoreşti, precum şi orice alte documente necesare. Printre responsabilităţi se vor număra şi depunerea şi ridicarea documentelor de la instanţele judecătoreşti, alte autorităţi publice sau companii.
CERINŢE
Pentru a fi selectat(ă), candidatul/candidata trebuie să cunoască la nivel avansat limba engleză (scris, citit, vorbit) şi programele din pachetul MS Office, să aibă capacitatea de a respecta cerinţele şi termenii de predare a lucrărilor. Trebuie să dea dovadă de o bună organizare, capacitate de prioritizare şi planificare a task-urilor şi să aibă abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţii externi.
BENEFICII
Candidatul/candidata selectat(ă) va avea ocazia să se dezvolte în cadrul unei echipe de profesionişti care oferă asistenţă juridică clienţilor locali şi internaţionali, în toate ariile de drept.
Pachetul de beneficii oferit: salariu atractiv, bonuri de masă, abonament servicii medicale şi traininguri.
Aşteptăm CV-urile voastre la email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 21 aprilie 2017
ŢÂRU & ASOCIAŢII recrutează legal assistant.
Detalii la adresa de email: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 28 aprilie 2017
