AILIESEI & GUȚĂ recrutează grefier / agent procedural.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected], [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 septembrie 2016
AILIESEI & GUȚĂ recrutează grefier / agent procedural.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected], [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 septembrie 2016
CUNESCU, BALACIU & ASOCIAŢII recrutează secretară.
COMPETENŢE
– studii superioare;
– capacitate de planificare şi organizare;
– operare PC: Windows, Office, Outlook, Internet;
– abilităţi de comunicare şi relaţionare în echipă şi cu terţi;
– excelentă cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
– cunoaşterea limbii engleze.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să transmită CV la adresa: [email protected]
Doar candidaţii selectaţi vor fi anunţaţi telefonic prntru stabilirea unui interviu.
CUNESCU, BALACIU & ASOCIAȚII reprezintă în România zona de legal a rețelei internaționale de consultanță NEXIA Internaţional, făcând parte și din rețeaua specializată a firmelor de avocaţi ADVOC Internaţional. În prezent, CBA are o echipă formată din 17 avocați dintre care trei parteneri, alcătuind o echipă redutabilă în litigii şi consultanță de business.
Numărul clienților pentru care avocații CBA au prestat servicii în 2015 depăşeşte 120 companii.
Cunescu, Balaciu & Asociații a fost înființată în anul 1996 de Constantin Cunescu şi Alina Anca Balaciu, fiind una dintre primele case de avocatură de business din Bucureşti.
Principalele domenii de activitate ale societății de avocatură se regăsesc în asistența juridică în proiecte mari de investiții şi infrastructură, în asistență pentru proceduri de fuziuni şi achiziții, precum şi în domeniul internetului şi al comerțului electronic.
Specialiştii de la Cunescu, Balaciu şi Asociații acoperă cu soluții eficiente spețe privind proprietatea industrială şi drepturile de autor, construcțiile, relațiile de muncă, viața societăților comerciale dar și exproprieri şi retrocedări.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 30 septembrie 2016
JURIDICE.ro recrutează, pentru un birou notarial, secretar birou notarial.
CERINȚE PENTRU POSTUL DE SECRETAR BIROU NOTARIAL
– experiență în unul din domeniile juridice;
– persoana organizată, cu spirit de echipă și inițiativă, dornică să învețe lucruri noi;
– excelente cunoștințe de gramatică și vocabular;
– abilitîtăți deosebite de comunicare, eficiență, flexibilitate și responsabilitate.
Vă rugăm să transmiteți CV la adresa:
[email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 24 septembrie 2016
FIRON BAR-NIR recrutează Partners` Assistant.
CERINŢE
– studii superioare;
– capacitate de planificare şi organizare;
– operare PC: Windows, Office, Outlook, internet;
– cunoaşterea limbii engleze.
ATRIBUŢII
– managementul relaţiilor cu furnizorii de servicii hoteliere din ţară şi din străinătate (rezervări, monitorizare plăţi);
– monitorizare consum intern (comenzi, plăţi);
– managementul relaţiilor cu furnizorii de cărţi şi reviste de specialitate (comenzi, abonamente);
– operaţiuni arhivistice (întocmire dosare, arhivă internă şi externă);
– evidenţa corespondenţei ce intră şi iese din companie;
– stabilirea agendei partenerilor.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită un CV, însoţit de o scrisoare de intenţie redactate în limba engleză, la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 septembrie 2016
Societatea civilă de avocaţi DEJESCU & LUCUŢAR, cu sediul în Bucureşti, recrutează persoană pentru postul de secretară şi / sau asistent personal.
SE SOLICITĂ
– minim absolvent al învăţământului mediu;
– operare P.C. (word, excel şi eventual power point);
– excelentă cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
– cunoaşterea de limbi străine : limba engleză nivel avansat, scris şi vorbit;
– competenţe de comunicare şi uşurinţă în stabilirea contactelor cu terţe persoane;
– claritate şi coerenţă în exprimarea scrisă şi orală;
– bună planificare şi organizare(managementul timpului).
RESPONSABILITĂŢI
– sortarea, înregistrarea şi trimiterea corespondenţei primite la Societate;
– preluarea şi direcţionarea apelurilor către clienţi şi programarea acestora pentru consultanţă juridică;
– copiere/scanare/printare/redactare/tehno-redactare diferite cereri;
– primirea şi transmiterea e-mail-urilor şi a memo-urilor;
– executarea şi a altor dispoziţii date de avocat în mod direct.
CV-urile pot fi trimise la următoarea adresă de e-mail: [email protected]
Candidaţii selectaţi în urma unei analize atente a fiecărui Curriculum Vitae vor fi anunţate telefonic, în vederea stabilirii unui scurt interviu.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 8 septembrie 2016
SPRING & CO JURIDICAL & BUSINESS CONSULTING recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 8 septembrie 2016
AKTIV – LEX INSOLVENŢĂ SPRL recrutează absolvent de I.S.E / A.S.E.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunţul este valabil pentru oraşul Craiova.
* Anunțul expiră la data de 3 septembrie 2016
LICIU & LAWYERS recrutează paralegal.
CANDIDATUL IDEAL
– disponibilitate la deplasări;
– abilităţi de organizare, comunicare, spirit de echipă și flexibilitate;
– eficienţă şi responsabilitate, punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– promptitudine în rezolvarea sarcinilor zilnice.
DESCRIEREA POSTULUI
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, instanţele judecătoreşti, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi a altor persoane juridice, inclusiv, dar fără a se limita la:
* depunere şi ridicare documente, studiu dosare aflate pe rol în instanţă şi la diverse instituţii;
* efectuarea operaţiunilor la Registrul Comerţului: depunere şi ridicare documente, plată taxe, obţinere informaţii, prezenţă în audienţă;
* depunere şi ridicare documente de la OSIM;
* efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării;
* orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul Societăţii de avocaţi Liciu & Lawyers.
Nivel de carieră: Entry level / Primii 3 ani de experienţă
Tip contract: Full-time / Part-time
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 31 august 2016
EXPERT MIND organizează internship.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Iași.
* Anunțul expiră la data de 27 august 2016
FIELD ART recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 august 2016
EDITURA C.H. BECK recrutează redactor de carte juridică.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 august 2016
ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal.
CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept, în anii 2 sau 3 de studiu;
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoștințe avansate de limba engleză;
– spirit organizatoric și aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoștințe operare PC.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 1 august 2016
DLA PIPER DINU recrutează secretară.
DESCRIEREA POSTULUI (SCOP, OBIECTIVE, ATRIBUŢII, RESPONSABILITĂŢI)
– asigură interfaţa cu persoanele din afara firmei; promovează imaginea firmei prin activitatea pe care o desfăşoară şi prin comportamentul adoptat;
– preia şi direcţionează apelurile telefonice, interne şi externe, preia şi transmite mesaje complete şi corecte, asigurându-se că au ajuns la destinatar; menţine evidenţa, înregistrează şi distribuie faxurile primite şi trimise;
– răspunde la solicitări generale venite din partea clienţilor şi colaboratorilor;
– printează, fotocopiază, îndosariază, arhivează documente şi corespondenţa relevante (poştă, email, fax);
– menţine legătura cu agenţii de turism, pentru a asigura transportul şi cazarea, pentru deplasările în interes de serviciu ale angajaţilor şi colaboratorilor firmei şi întocmeşte formularele de cheltuieli;
– organizează contactele, întâlnirile şi călătoriile de afaceri (interne şi externe) pentru avocaţii la care este alocat(a) şi clienţii acestora, când este cazul;
– redactează corespondenţa zilnică, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
– menţine un sistem eficient de arhivare şi îndosariere a documentelor şi a corespondenţei relevante;
– procesează documente, inserează comentarii, formatează documente şi utilizează stilul intern în documentele produse;
– ajută la completarea formularelor şi a cererilor către autorităţi, precum şi la depunerea documentelor la acestea;
– înregistrează în sistem activităţile desfăşurate de avocaţi pe fiecare dosar, pregăteşte situaţii lunare cu timpul pentru facturat, trimite facturile clienţilor şi ţine evidenţa lor;
– colectează documentele de identificare clienţi, contractele de asistenţă juridică, deschide dosarele în sistem şi stochează toată documentaţia pe suport de hârtie şi electronic;
– execută traduceri din limba engleză în limba română şi din limba română în limba engleză.
SPECIFICAŢIILE POSTULUI
Nivelul de studii: Studii superioare
Competenţele
– cunoaşterea de limbi străine;
– cunoştinţe operare PC: MS Office;
– capacitate de concentrare, autocontrol, viteză de execuţie şi reacţie;
– atenţie, minuţiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
– capacitate de a respecta cerinţele şi termenii de predare a lucrărilor;
– adaptabilitate la cerinţele postului şi flexibilitate la stiluri şi ritmuri diferite de lucru;
– spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
– capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
– abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţii externi;
– preocupare pentru ridicarea nivelului profesional.
PENTRU A APLICA SAU DACĂ AVEŢI ÎNTREBĂRI vă rugăm să o contactaţi pe Monica Zilberman, HR Advisor, la email: [email protected]
DESPRE FIRMĂ
DLA Piper este o firmă internaţională de avocatură cu birouri în peste 30 de ţări din Europa, Statele Unite ale Americii, Asia-Pacific şi Orientul Mijlociu, care oferă servicii de asistență juridică pentru clienţii săi din întreaga lume. DLA Piper deține un birou local în România din noiembrie 2008 și are o echipă de 55 de avocați și consultanți fiscali cu pregătire și experiență internațională.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 iulie 2016
Internationale Rechtsanwalts- und Steuerberatungsgesellschaft
sucht für den Standort Bukarest
zugelassenen Übersetzer
für Deutsch (Englisch zusätzlich erwünscht).
IHRE VORAUSSETZUNGEN
– perfekte Beherrschung der deutschen und der englischen Sprache;
– organisationserfahrung und Fähigkeit zum selbständigen Arbeiten;
– sorgfalt, Zuverlässigkeit und Qualitätsbewußtsein;
– ausgezeichnete Kenntnisse moderner Bürokommunikation;
– erfahrung mit Rechtstexten erwünscht.
Wir bieten Ihnen eine abwechslungsreiche Tätigkeit, einen modernen Arbeitsplatz, die Mitarbeit in einem erfolgreich arbeitenden jungen Team, ein angenehmes Betriebsklima, Kontakt mit ausschließlich internationaler Mandantschaft, Weiterbildungsmöglichkeiten und eine leistungsgerechte Entlohnung.
Ihre aussagekräftigen Bewerbungsunterlagen schicken Sie bitte an: [email protected]
Bitte haben Sie Verständnis dafür, dass Bewerbungen von Kandidaten ohne hervorragende Deutschkenntnisse nicht beantwortet werden.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 august 2016
MARAVELA & ASOCIAŢII is looking for an Office Assistant.
We are looking for a communicative and neatly organized Office Assistant, with excellent command of English, work management and prioritizing skills, problem solving ability and attention to detail, to handle our front desk and day-to-day administrative tasks. No previous experience required, though basic accounting knowledge can be an advantage.
Send your resume and letter of intent to [email protected] and you have the chance to work amongst outstanding professionals, in a pleasant environment.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 4 august 2016
MITU & ASOCIAŢII SPARL recrutează office assistant.
POSTUL PRESUPUNE URMĂTOARELE ACTIVITĂŢI
– managementul contractelor de asistenţă juridică emise de Baroul Bucureşti;
– întocmirea şi redactarea de rapoarte, evidenţe privind activitatea/ clienţii societăţii;
– operarea în sistemul informatic a deconturilor şi foilor de parcurs;
– urmărirea agendei de lucru a avocaţilor coordonatori;
– asigurarea şi răspunderea de primirea, repartizarea şi arhivarea corespondenţei către/de la avocaţi, clienţii societăţii;
– alte activităţi de secretariat.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 24 iulie 2016
JURIDICE.ro recrutează redactor.
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI
– precizie;
– rapiditate;
– implicare.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE
– verificare;
– redactare și tehnoredactare.
Activitatea nu necesită deplasare la birou.
CV şi scrisoare de intenţie: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 7 iulie 2016
BUSINESS RECOVERY BD&A SPRL recrutează practician în insolvență sau avocat definitiv cu experiență în domeniul insolvenței.
CERINȚE
– calitatea de practician în insolvență constituie un avantaj;
– pentru avocați, examenul de definitivat să fie promovat de cel mult 3 ani;
– experiență în domeniul insolvenței, legii societăților, procedurilor în fața Registrului Comerțului;
– persoană responsabilă, proactivă, organizată, atentă la detalii, ordonată și punctuală;
– limba engleză, scris și vorbit, minim nivel mediu;
– bună cunoaștere a pachetului Office, minim Word și Excel.
RESPONSABILITĂȚI
– redactare de acte specifice, în special în domeniul insolvenței;
– reprezentare la termene de judecată, în fața participanților la procedură și a autorităților publice;
– în urma confirmării calităților profesionale și acumulării experienței necesare, preluarea coordonării unor dosare de insolvență și/sau lichidări voluntare.
Oferim un mediu de lucru plăcut, o remunerație corectă și șansa acumulării de experiență de calitate în domeniul în care activăm, dar și a unei bune practici de lucru.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 3 iulie 2016
EDITURA UNIVERSUL JURIDIC recrutează tehnoredactor full-time.
CANDIDATUL IDEAL
– cunoaşterea foarte bună a regulilor de tehnoredactare;
– cunoaşterea bună a limbii române;
– cunoaşterea softurilor specifice: inDesign – foarte bine;
– pachetul Microsoft Office – foarte bine;
– adobe Acrobat Professional – foarte bine;
– photoshop – bine.
– este un plus cunoaşterea şi a altor softuri eventual necesare, dar nu e obligatorie: PageMaker, QuarkXpress, Corel, Illustrator;
– experienţă în domeniu: minimum 3 ani.
RESPONSABILITĂŢI
– asigură punerea în pagină a manuscriselor sau a materialelor primite;
– propune, dacă e cazul, layout-uri proprii, pentru machetarea interioară a cărţilor;
– pregăteşte şi listează materialele pentru trimiterea în tipografie;
– efectuează alte activităţi editoriale.
– spirit creativ: propune layout-uri pentru machetele de interior ale cărţilor sau pentru alte materiale;
– este absolut necesară experienţa Pre-Press;
– finalizarea documentelor în vederea trimiterii în tipar (verificare, adaptare/corectare format, obţinerea unui document stabil din punct de vedere tipografic);
– crearea pdf-urilor finale pentru tipar.
Așteptăm CV-urile dvs. la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 4 iulie 2016
TONEL POP recrutează avocat definitiv / stagiar / student la drept.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected], [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 1 iulie 2016
MURAR & ASOCIAŢII recrutează avocați (stagiari sau definitivi), membri ai Baroului București și Asistentă Manager.
PENTRU POZIŢIA DE AVOCAT STAGIAR / DEFINITIV
Solicităm bune cunoștințe teoretice şi practice (pentru avocaţii definitivi) ale dreptului civil, precum și ale procedurii civile. De asemenea, este importantă o foarte bună cunoaștere a limbii române, ușurința şi fluența în exprimarea scrisă şi vorbită.
Experienţă relevantă în materia dreptului afacerilor, precum și cunoașterea temeinică a dreptului insolvenței, dreptului fiscal și administrativ reprezintă un avantaj.
Căutam persoane serioase, responsabile, care doresc crearea și dezvoltarea unei cariere în cadrul unei societăți de avocați specializată în materia dreptului afacerilor (drept fiscal, recuperare de creanțe, litigii și consultanță în materie comercială etc.).
Oferim onorariu fix plus bonusuri importante în funcţie de rezultate, activitatea prestată și experiență.
PENTRU POZIȚIA DE ASISTENTĂ MANAGER
Asistenta societății de avocați va avea următoarele atribuții cu privire la activităţi administrative specifice în cadrul unei societăţi de avocaţi specializată în materia dreptului comercial, respectiv:
– întocmirea facturilor fiscale şi redactarea contractelor de asistenţă juridică;
– asistarea departamentelor companiei în relaţia cu clienţii (ex. contactarea clienţilor sau a potenţialilor clienţi, transmiterea documentelor, stabilirea întâlnirilor, primirea clienţilor);
– preluarea şi administrarea corespondenţei şi apelurilor telefonice;
– asistarea salariaţilor societăţii în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
– activităţi de secretariat şi suport administrativ (ex: aprovizionare consumabile, asigurarea bunei funcţionari a biroului) pentru toate departamentele companiei;
– asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor şi în relaţia cu avocaţii parteneri;
– îndosarierea şi arhivarea documentelor companiei;
– lucru cu baza de date a companiei;
– elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management;
– completarea actelor necesare angajării personalului şi ţinerea dosarelor de angajare etc.
SCPA MURAR & ASOCIAŢII este o societate de avocați înfiinţată în anul 2009 ce oferă servicii de consultanță, asistență și reprezentare juridică îndeosebi persoanelor juridice de drept privat ori public.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită cv-ul, redactat în limba română, la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 1 iulie 2016
SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar, cu experiență în mediul notarial:
CERINŢE PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atent la detalii, rezistent la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă.
CERINŢE PENTRU POSTUL DE SECRETAR NOTARIAL
– experienţă în unul din domeniile juridice;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitae,
– cunoştinţe bune de gramatică și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.
În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice dar şi sprijinul unei echipe profesioniste, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 1 iulie 2016
CIA MOROIANU MIHAI SORIN recrutează avocat stagiar, membru al Baroului Bucureşti, precum şi assistant manager.
Solicităm cunoştinţe teoretice solide în materia dreptului civil, comercial precum şi dreptul asigurărilor. De asemenea, este importantă o foarte bună cunoaștere a limbii române, ușurința şi fluența în exprimarea scrisă şi vorbită. Constituie un avantaj cunoașterea dreptului asigurărilor.
Căutam persoane serioase, responsabile, care doresc crearea și dezvoltarea unei cariere în cadrul unui cabinet individual de avocat specializat în materia dreptului civil şi al asigurărilor.
DESCRIEREA FIRMEI
Cabinetul Individual de Avocatură «Sorin Mihai Moroianu» a luat naștere în anul 2008, în prezent reunind mai mulţi avocaţi şi colaboratori specializaţi în drept comercial, civil, proprietate intelectuală şi asigurări.
Activitatea profesională se va desfăşura la sediul situat în Municipiul Bucureşti, Str. Aristide Pascal nr. 29-31, et. 3, sector 3. (imobilul se află situat în vecinătatea Pieței Alba Iulia).
Onorariul brut oferit avocaţilor stagiari, pentru primul an de activitate în cadrul cabinetului, este de 2.000 – 2.600 lei/lună, la care se poate adăuga un onorariu de succes în cuantum de 3-5% din totalul dosarelor soluţionate.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită cv-ul, redactat în limba română, la adresele de e-mail: [email protected], [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 iunie 2016
DRAGNE & ASOCIAȚII recrutează Front Desk / Assistant.
CERINŢE
– experienţă de minim un an pe o poziţie similară;
– cunoaşterea pachetului Ms Office (Word, Excell, Power Point);
– cunoaşterea şi utlizarea limbii engleze la nivel conversaţional şi în scris;
– bune abilităţi de comunicare, capacitatea de organizare şi planificare.
Postul este pentru o perioadă determinată de 1 an.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul, alături de scrisoarea de intenție la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 iunie 2016
ASOCIAȚIA ȚARA TINERILOR UNIȚI recrutează voluntar departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 iunie 2016
CASA DE INSOLVENȚĂ TRANSILVANIA recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 iunie 2016
EHRLICH & FENSTER recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 5 iunie 2016
NICULESCU-GORPIN recrutează avocat definitiv / asistent avocat.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 4 iunie 2016
ENDIKE ASSOCIATES recrutează șef departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 mai 2016
CĂTĂLIN ADRIAN MANCIU recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 mai 2016
BIROUL EXECUTORILOR ASOCIAȚI EXECUTORIS recrutează secretară și consilier juridic.
POSTUL PRESUPUNE URMĂTOARELE ACTIVITĂŢI
– comunicarea prin telefon a informațiilor solicitate de către debitor și creditor cu privire la stadiul dosarului de executare;
– întocmirea şi redactarea de rapoarte, evidenţe privind activitatea biroului;
– operarea în sistemul informatic a corespondenței;
– urmărirea agendei de lucru a executorilor judecătorești;
– repartizarea şi arhivarea corespondenței ;
– publicarea anunțurilor privind licitațiile;
– alte activități specifice de secretariat.
POST CONSILIER JURIDIC
Postul presupune gestionarea dosarelor de executare silită.
Vă rugăm să trimiteți CV-urile la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 8 mai 2016
MITU & ASOCIAŢII SPARL recrutează office assistant.
POSTUL PRESUPUNE URMĂTOARELE ACTIVITĂŢI
– managementul contractelor de asistenţă juridică emise de Baroul Bucureşti;
– întocmirea şi redactarea de rapoarte, evidenţe privind activitatea/ clienţii societăţii;
– operarea în sistemul informatic a deconturilor şi foilor de parcurs;
– urmărirea agendei de lucru a avocaţilor coordonatori;
– asigurarea şi răspunderea de primirea, repartizarea şi arhivarea corespondenţei către/de la avocaţi, clienţii societăţii;
– alte activităţi de secretariat.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul la adresa: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 mai 2016
FIRON BAR-NIR recrutează Partners` Assistant.
CERINȚE
– studii superioare;
– capacitate de planificare și organizare;
– operare PC: Windows, Office, Outlook, internet;
– cunoașterea limbii engleze.
ATRIBUȚII
– managementul relațiilor cu furnizorii de servicii hoteliere din țară și din străinătate (rezervări, monitorizare plăți);
– monitorizare consum intern (comenzi, plăți);
– managementul relațiilor cu furnizorii de cărți și reviste de specialitate (comenzi, abonamente);
– operațiuni arhivistice (întocmire dosare, arhiva internă și externă);
– evidența corespondenței ce intră și iese din companie;
– stabilirea agendei partenerilor.
Candidații interesați sunt rugați sa trimită un CV, însoțit de o scrisoare de intenție redactate in limba engleza, la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 27 aprilie 2016
Alătură-te echipei MRL, o echipă ambițioasă, tânără, activă și performantă!
MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE SPRL IAŞI recrutează pentru completarea echipei din Iași, o persoană care să lucreze efectiv pe procedura insolvenței care își dorește o carieră în acest domeniu.
Noi nu căutam angajați care acceptă să se plafoneze. Noi dorim antreprenori, oameni cu mentalitate de câștigător, persoane ce pot contribui cu multă energie, definite nu prin titlul ocupat, ci prin contribuția adusă.
Căutam oameni care caută excelența și gândesc inovativ.
Anunțul este pentru persoanele dinamice, active, serioase, cărora le place munca și distracția, care știu ce înseamnă termenul de ECHIPĂ.
Anunțul se adresează DOAR persoanelor cu experiență de minim 3 ani în insolvență sau în procedurile similare, cu recomandări de la ultimul loc de muncă și care într-adevăr își doresc să-și facă o carieră în domeniu.
Avem convingerea că puterea societății noastre stă în oameni și apreciem persoanele cu inițiativă și implicare. La MRL vei găsi întotdeauna provocări și ocazii de a-ți dezvolta cunoștințele dobândite în cadrul unor proiecte majore și stimulative.
Cu o experiență de peste 14 ani în domeniu, Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. este o societate profesională de practicieni în insolvență, lider pe piața de profil cu cel mai mare număr de practicieni în insolvență și colaboratori.
CANDIDATUL IDEAL
– energie pozitivă și sa fie capabil sa molipsească pe cei din jur și să fie molipsit;
– să nu fie egoist și să nu-și pună propria persoană înaintea intereselor echipei;
– să fie deschis pentru a învăța multe lucruri noi și pregătit pentru provocări noi. Nici o zi nu seamănă cu alta!
– candidatul ideal NU CREDE și NU PRESUPUNE, ci CERCETEAZĂ!
– reale abilități de comunicare cu orice tip de persoană.
BENEFICII
Mediu profesionist și oportunități multiple de dezvoltare a unei cariere de succes.
Salarizarea este conform performanțelor proprii.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]
Persoanele selectate vor fi contactate si programate ulterior pentru interviu.
PERSOANA DE CONTACT
Andreea Topciu
E-mail: [email protected]
Telefon: 0756/227.227
Anunțul este valabil pentru orașul Iași.
* Anunțul expiră la data de 1 aprilie 2016
UNIVERSAL CARD SYSTEMS recrutează consilier juridic / paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 aprilie 2016
LAW STUDIO recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 22 aprilie 2016
LOSPA LAWYERS is currently looking for a legal office assistant.
THE ROLE may include many of the following
– arranging for the delivery of legal paperwork;
– typing correspondence and legal paperwork;
– transcribing court proceedings and other recorded meetings;
– scheduling, coordinating and confirming court dates, appointments, and meetings
– converse directly with attorneys, courtroom staff members, clients, expert witnesses and commercial vendors;
– managing and maintaining budgets, as well as invoicing;
– ordering and maintaining stationery and equipment;
– arranging in-house and external events.
– conducting research in legal matters;
– driving outside Bucharest within a working day;
– translating correspondence and legal paperwork.
WORKING HOURS will range between 25 to 30 hours a week, with a working day usually being somewhere between 10am and 5pm. Flexi-time will be available depending on the weekly tasks.
YOU will need to have driving licence for B-vehicles, reliability, discretion and respect for confidentiality.
THE RECRUITMENT PROCESS
Please send your CV in English to: [email protected]
We will respond to every application received and we aim to do so within 5 business days.
LOSPA LAWYERS BACKGROUND
LL was founded in 2015 upon the principles of unwavering client service, a tireless work ethic, sound judgment, and the highest quality written and courtroom skills.
Efficiency, hands-on mentality and a favourable cost structure are the benchmarks of our services.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 18 aprilie 2016
BARBU & DOBRE recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 aprilie 2016
ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal.
CERINŢE
Candidaţii vor trebui să îndeplinească următoarele condiţii generale:
– să fie studenți ai Facultății de Drept sau absolvenți de studii superioare (cu excepția licențiaților în drept);
– cunoașterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
– spirit organizatoric și aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoștințe operare PC.
Candidații interesați pot trimite CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 martie 2016
MUŞAT & ASOCIAŢII recrutează Practician în insolvență – economist (IP-MA).
CE CĂUTĂM
Un specialist în reorganizare și insolvență, cu experiență în dosare complexe, în mediu corporativ, atent la piața de business din România, pasionat de ceea ce face.
CERINȚE
– experiență minimum 5 ani în mediu corporativ în domeniul procedurilor de reorganizare judiciară/faliment, restructurare, dizolvare și lichidare voluntară;
– limba engleză la nivel mediu (scris, citit, vorbit);
– abilități bune de operare Ms Office (în special Excel și PowerPoint);
– bună capacitate de organizare, rigurozitate în respectarea termenelor.
OFERTA NOASTRĂ
– condiții de lucru excelente într-un mediu profesionist;
– pachet salarial motivant, în funcție de performanță.
Vă rugăm să trimiteți CV și scrisoare de intenție în limba engleză la [email protected], specificând codul postului pentru care aplicați. Doar aplicațiile care îndeplinesc cerințele postului vor fi luate în considerare.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 11 aprilie 2016
MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE SPRL IAŞI recrutează pentru completarea echipei din Iași, practician în insolvență/avocat/consilier juridic/economist care își dorește o carieră în acest domeniu.
Nu căutam un angajat impersonal care să ocupe locul vacant, ci o persoană care își dorește o carieră în această profesie sau în profesiile adiacente, care nu vine doar la programul de lucru ci să-și îndeplinească obiectivele propuse.
Anunțul nu este pentru persoanele leneșe și nepăsătoare, ci pentru persoanele dinamice, active, serioase, cărora le place munca și distracția, care stiu ce înseamnă termenul de ECHIPĂ.
Anunțul se adresează DOAR persoanelor cu experiență, cu recomandări de la ultimul loc de muncă și care întradevăr își doresc să-și facă o carieră în domeniu.
Avem convingerea că puterea societăţii noastre stă în oameni şi apreciem persoanele cu iniţiativă şi implicare. La MRL vei găsi întotdeauna provocări şi ocazii de a-ți dezvolta cunoştinţele dobândite în cadrul unor proiecte majore şi stimulative.
Cu o experiență de peste 14 ani în domeniu, Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. este o societate profesională de practicieni în insolvență, lider pe piaţa de profil cu cel mai mare număr de practicieni în insolvenţă și colaboratori.
CANDIDATUL IDEAL
– energie pozitivă și sa fie capabil sa molipsească pe cei din jur și să fie molipsit;
– să nu fie egoist și să nu-și pună propria persoană înaintea intereselor echipei;
– să fie deschis pentru a învăța multe lucruri noi și pregătit pentru provocări noi. Nici o zi nu seamănă cu alta!
– candidatul ideal NU CREDE și NU PRESUPUNE, ci CERCETEAZĂ!
– reale abilităţi de comunicare cu orice tip de persoană.
BENEFICII
Mediu profesionist şi oportunităţi multiple de dezvoltare a unei cariere de succes. Salarizarea este conform performanțelor proprii.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită un CV pe mail la adresa [email protected]
Persoanele selectate vor fi contactate si programate ulterior pentru interviu.
PERSOANA DE CONTACT
Andreea Topciu
E-mail: [email protected]
Telefon: 0756/227.227
* Anunțul expiră la data de 11 martie 2016
SPECIALISTS TRUST INSOLVENCY recrutează consilier juridic / practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Botoșani.
* Anunțul expiră la data de 1 aprilie 2016
ASOCIAȚIA ȚARA TINERILOR UNIȚI recrutează voluntar departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 martie 2016
PSBH POPESCU & ASOCIAȚII recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 martie 2016
LOWE GROUP ROMÂNIA recrutează Head of Legal.
CERINŢE
– cunoştinţe de data protection şi intellectual property;
– minim 2-3 ani de experienţă în house în industrii de tip advertising, FMCG, imobiliare etc.;
– ideal 2-3 ani de experienţă la o casă de avocatură (medie).
Experienţă pe partea de corporate, media şi cunoştinţele în dreptul muncii constituie un avantaj.
ALTE INFORMAŢII
Head of Legal va coordona un consilier juridic şi va gestiona relaţia cu o casă de avocatură externă pentru speţe mai dificile
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul şi o scrisoare de intenţie la adresa: [email protected]
DESPRE GRUPUL LOWE ROMÂNIA
De 23 de ani pe piața locală, Lowe este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicării de marketing. Grupul este compus în momentul de față din MullenLowe (creație), Iniţiative (media), Golin (relații publice), LoweProfero (digital), BPN (media) şi MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 18 martie 2016
FIRON BAR-NIR recrutează Partners` Assistant.
CERINŢE
– studii superioare;
– capacitate de planificare şi organizare;
– operare PC: Windows, Office, Outlook, internet;
– cunoaşterea limbii engleze.
ATRIBUŢII
– managementul relaţiilor cu furnizorii de servicii hoteliere din ţară şi din străinătate (rezervări, monitorizare plăţi);
– monitorizare consum intern (comenzi, plăţi);
– managementul relaţiilor cu furnizorii de cărţi şi reviste de specialitate (comenzi, abonamente);
– operaţiuni arhivistice (întocmire dosare, arhivă internă şi externă);
– evidenţa corespondenţei ce intră şi iese din companie;
– stabilirea agendei partenerilor.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită un CV, însoţit de o scrisoare de intenţie redactate în limba engleză, la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 13 martie 2016
Editura UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactori de carte juridică.
Dacă vă doriți o carieră în domeniul juridic, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflată în proces de permanentă dezvoltare și extindere, în regim full-time
– ați absolvit facultatea de drept;
– sunteți sau ați fost redactor de carte juridică (constituie un avantaj);
– aveți cunoștințe temeinice de gramatică și de ortografie;
– doriți să fiți permanent la curent cu știrile din domeniul juridic;
– sunteți interesat de cercetare juridică și aveți capacitate de înțelegere, analiză și prelucrare a textelor juridice (legislație, doctrină și jurisprudență);
– stăpâniți foarte bine Microsoft Office Word și programele legislative;
– aveți răbdare și grijă pentru detalii;
– aveți capacitatea de a respecta termenele-limită, de a vă organiza și de a vă prioritiza proiectele în lucru;
– înțelegeți importanța etapelor redacționale executiv-administrative, precum și necesitatea unei bune relaționări interumane (cu colegii, superiorii și colaboratorii externi).
Așteptăm CV-urile dumneavoastră, o scrisoare de intenție, dar mai ales o scrisoare de recomandare, la adresa de e-mail: [email protected]
Succes!
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 7 martie 2016
Executor Judecătoresc ULMAN BOGDAN recrutează asistent manager / secretară.
Experienţa anterioară în domeniu constituie avantaj.
Vă rugăm trimiteţi CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 6 martie 2016
SECOM recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 2 martie 2016
SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial.
CERINŢE PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atent la detalii, rezistent la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă.
CERINŢE PENTRU POSTUL DE SECRETAR NOTARIAL
– experienţă în unul din domeniile juridice;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitae,
– cunoştinţe bune de gramatică și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.
În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice dar şi sprijinul unei echipe profesioniste, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 1 martie 2016