DENNEMEYER & ASSOCIATES recrutează consilier în proprietate intelectuală.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Braşov.
* Anunțul expiră la data de 5 ianuarie 2014
DENNEMEYER & ASSOCIATES recrutează consilier în proprietate intelectuală.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Braşov.
* Anunțul expiră la data de 5 ianuarie 2014
ȚUCA ZBÂRCEA & ASOCIAȚII, lider pe piaţa serviciilor juridice, recrutează asistent recepție.
CERINȚE
– student sau proaspăt absolvent de studii superioare;
– cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat (alte limbi străine constituie avantaj);
– experiența într-o poziție similară constituie avantaj;
– abilităţi operare PC (pachetul MS Office).
BENEFICII
– pachet salarial atractiv, pe măsura rezultatelor obţinute;
– oportunitatea de a lucra şi a se dezvolta într-un mediu profesionist.
În măsura în care vei considera că te potriveşti profilului de mai sus, te rugăm să ne transmiţi un CV însoţit de scrisoare de intenţie (redactate în limba engleză) cu titlul „Asistent recepție” la adresa de email: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 15 decembrie 2013
TĂNASE IOAN MIHAI recrutează studenţi colaboratori.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașele Cluj Napoca, Constanţa, Craiova, Ploieşti, Timişoara.
* Anunțul expiră la data de 18 decembrie 2013
IBS PROFESSIONAL SOLUTIONS recrutează consultant juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 21 noiembrie 2013
PARLAMENTUL EUROPEAN recrutează agent temporar consilier.
În Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria C 289 A din 4 octombrie 2013 a fost publicat Anunţul de recrutare al Parlamentului European pentru postul de agent temporar consilier al Secretarului General adjunct, Direcţia Generală Preşedinţie.
Potrivit anunţului, postul se află la Bruxelles, contractul se va încheia pe perioadă nedeterminată, iar salariul de bază va fi de 7.127,99 EUR pe lună.
Funcţia necesită efectuarea de misiuni frecvente în locurile de desfăşurare a activităţii precum şi stabilirea de numeroase contacte interne şi externe, iar printre sarcinile menţionate se numără:
– consilierea şi asistarea Secretarului General adjunct în domeniile sale de competenţă;
– realizarea, la cererea Secretarului General adjunct, de note, studii şi sinteze în domeniile sale de competenţă;
– gestionarea şi coordonarea dosarelor specifice;
– însoţirea Secretarului General adjunct la diverse reuniuni interne şi externe sau reprezentarea în cadrul acestora.
Anunţul prezintă detaliat condiţiile de admitere, precum şi procedura de selecţie a candidaţilor.
Candidaturile trebuie expediate în mod obligatoriu prin corespondenţă recomandată.
* Anunțul expiră la data de 4 noiembrie 2013
MRL IAȘI recrutează consilier juridic, avocat sau practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 30 octombrie 2013
ATE INSURANCE recrutează şef departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 30 octombrie 2013
ELVA CONT recrutează practician în insolvenţă.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 19 octombrie 2013
Editura UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactori de carte juridică.
DACĂ
– sunteţi sau aţi fost redactor de carte juridică, ceea ce constituie un avantaj;
– aţi absolvit facultatea de drept;
– nu vă regăsiţi în meseriile clasice profesate de jurişti-avocat, magistrat, consilier juridic etc.;
– sunteţi pasionaţi de cărţi şi de cercetarea juridică;
– aveţi cunoştinţe temeinice de gramatica şi ortografia limbii române;
– stăpâniţi foarte bine Microsoft Office Word;
– sunteţi sociabili şi dinamici;
– aveţi răbdare şi grijă pentru detalii;
– vă place să fiţi permanent la curent cu ştirile din domeniul juridic,
atunci Editura Universul Juridic este locul ideal pentru a vă dezvolta aptitudinile şi cunoştinţele, în calitate de redactor de carte juridică. Suntem o echipă tânără, în plin proces de restructurare şi consolidare, în căutare de noi membri, în regim de colaborare full time.
Dacă întruniţi cumulativ condiţiile de mai sus, aşteptăm cv-urile dumneavoastră la adresa de email: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 18 octombrie 2013
TRENKWALDER recrutează referent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 14 septembrie 2013
PATRIA CREDIT recrutează coordonator executare silită.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 10 septembrie 2013
INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de șef de cabinet cu studii medii.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII GENERALE
– are cetăţenie română și domiciliul în România;
– are capacitate deplină de exerciţiu;
– cunoaşte limba română;
– a împlinit vârsta de 18 ani;
– este aptă din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– îndeplineşte condiţiile de studii potrivit Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care o face nedemnă pentru exercitarea unei funcţii publice – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII SPECIFICE
– absolvent cu studii medii;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie franceză/engleză;
– cunoştinţe de operare PC ( ECDL dacă există).
ÎNSCRIEREA LA CONCURS
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 20 august 2013, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei, ce se va procura de la compartimentul resurse umane;
– copie după actul de identitate;
– copie după documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de bacalaureat etc.);
– copie după carnetul de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor, unde este cazul;
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie după certificatul de naştere;
– copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”;
– declaraţii pe propria răspundere că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
Copiile după documentele originale se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului – compartimentul Resurse Umane.
CONCURSUL
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba scrisă de limbă străină;
– proba practică privind utilizarea calculatorului;
– interviu.
Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 18 septembrie 2013, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului, menţionat mai sus şi este eliminatorie.
Datele desfăşurării următoarelor probe de concurs vor fi afişate odată cu rezultatul la proba anterioară.
Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs şi nici pentru cei care au fost admişi în urma concursului.
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 29 octombrie 2003;
• Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ( art. 22 – art. 57);
– Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 844 din 15 iunie 2004, cu modificările şi completările ulterioare;
– Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 5 din 17 aprilie 2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 27 octombrie 2011, modificat prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 3 din 22 octombrie 2012;
– Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 84 din 1 februarie 2002, aşa cum a fost adoptată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 din 30 aprilie 2002;
– Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Naţionale, Publicată în Monitorul Oficial cu numărul 71 din data de 9 aprilie 1996, cu modificările şi completările ulterioare:
• Obligaţiile creatorilor şi deţinătorilor de documente;
-Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 663 din 23 octombrie 2001, cu modificările şi completările ulterioare.
Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.
* Anunţul este valabil până la data de 20 august 2013
INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea postului de consilier şef birou administrativ.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII GENERALE
– are cetăţenie română, domiciliul în România;
– capacitate deplină de exerciţiu;
– cunoaşte limba română;
– a împlinit vârsta de 18 ani;
– este aptă din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– îndeplineşte condiţiile de studii potrivit Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care o face nedemnă pentru exercitarea unei funcţii publice – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII SPECIFICE
– absolvent de studii superioare cu licenţă în domeniul economic sau politehnic;
– experiență în management și administrație;
– utilizarea computerului – microsoft office şi aplicaţii pe reţea internet şi intranet.
ÎNSCRIEREA LA CONCURS
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 19 august 2013, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei, ce se va procura de la compartimentul resurse umane;
– copie de pe actul de identitate;
– copie de pe documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de licenţă, foaie matricolă şi diplomă de bacalaureat etc.);
– copie de pe carnetul de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie de pe certificatul de naştere;
– copie de pe certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”.
– declaraţii pe propria răspundere că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
Copiile de pe documentele în original se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului – compartimentul Resurse Umane.
CONCURSUL
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba practică privind utilizarea calculatorului și limbă străină;
– interviu.
Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 17 septembrie 2013, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului, menţionat mai sus şi este eliminatorie.
Datele desfăşurării următoarelor probe de concurs vor fi afişate odată cu rezultatul la proba anterioară.
Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs şi nici pentru cei care au fost admişi în urma concursului.
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 844 din 15 iunie 2004, cu modificările şi completările ulterioare
– Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 5 din 17 aprilie 2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 27 octombrie 2011, modificat prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 3 din 22 octombrie 2012
– Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
– Hotărârea Guvernului nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată în temeiul art. V din Legea nr. 113/2009 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 7/2006, cu modificările și completările ulterioare;
• Dispoziţii generale;
• Incompatibilităţi şi interdicţii;
• Răspunderea disciplinară a funcţionarilor publici parlamentari;
– Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern, cuprinzând standardele de management/control intern la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control managerial, republicat în temeiul art. IV din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.649/2011 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 946/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 140 din 24 februarie 2011, cu modificările și completările ulterioare.
Mai multe informații referitoare la ordinul menționat se regăsesc aici Metodologie de implementare a standardului de control intern „Managementul riscurilor”; Anexa registrul riscurilor).
Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.
* Anunţul este valabil până la data de 19 august 2013
INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea postului de expert cu atribuţii privind desfăşurarea activităţilor de relaţii cu presa.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII GENERALE
– are cetăţenie română, domiciliul în România;
– capacitate deplină de exerciţiu;
– cunoaşte limba română;
– a împlinit vârsta de 18 ani;
– este aptă din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– îndeplineşte condiţiile de studii potrivit Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care o face nedemnă pentru exercitarea unei funcţii publice – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII SPECIFICE
– absolvent cu diplomă de licenţă al unei facultăţi de ştiinţe juridice;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie;
– cunoştinţe operare calculator;
– vechime efectivă în activitatea de relaţii cu mass-media de minim 5 ani;
– prezintă recomandare de la ultimul loc de muncă, cu privire la profilul profesional şi moral (opţional).
ÎNSCRIEREA LA CONCURS
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 12 august 2013, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei, ce se va procura de la compartimentul resurse umane;
– copie de pe actul de identitate;
– copie de pe documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de licenţă, foaie matricolă şi diplomă de bacalaureat etc.);
– copie de pe carnetul de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie de pe certificatul de naştere;
– copie de pe certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”;
– declaraţii pe propria răspundere că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
Copiile de pe documentele originale se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului – compartimentul Resurse Umane.
CONCURSUL
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba scrisă de limbă străină;
– proba practică privind utilizarea calculatorului;
– interviu.
Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 16 septembrie 2013, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului, menţionat mai sus şi este eliminatorie.
Datele desfăşurării următoarelor probe de concurs vor fi afişate odată cu rezultatul la proba anterioară.
Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs şi nici pentru cei care au fost admişi în urma concursului.
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 29 octombrie 2003;
– Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 844 din 15 septembrie 2004, cu modificările şi completările ulterioare;
– Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 5 din 17 aprilie 2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 27 octombrie 2011, modificat prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 3 din 22 octombrie 2012;
– Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, ratificată prin Legea nr. 30 din 18 mai 1994 privind ratificarea Convenţiei pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale şi a protocoalelor adiţionale la această convenţie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 135 din 31 mai 1994:
• Drepturile şi libertăţile recunoscute în Titlul I al Convenţiei şi în protocoalele adiţionale;
– Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 84 din 1 februarie 2002, aşa cum a fost adoptată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 din 30 aprilie 2002;
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 663 din 23 octombrie 2001, cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 326 din 5 iunie 2013:
• Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii şi
• Autorităţile publice abilitate cu aplicarea şi controlul aplicării legislaţiei privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (enumerare);
– Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 827 din 13 septembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare:
• Principiile organizării judiciare şi
• Accesul la justiţie;
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345 din 18 mai 2011, cu modificările şi completările ulterioare:
• Încheierea contractului individual de muncă (Titlul II Cap. I art.10 – art.19)
• Drepturile şi obligaţiile salariatului (Titlul II, Cap. II) şi
• Modificarea Contractului individual de muncă (Titlul II, Cap. III).
Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.
* Anunţul este valabil până la data de 12 august 2013
INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea a patru posturi vacante de expert pentru domeniile de specializare.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII GENERALE
– are cetăţenie română, domiciliul în România;
– capacitate deplină de exerciţiu;
– cunoaşte limba română;
– a împlinit vârsta de 18 ani;
– este aptă din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– îndeplineşte condiţiile de studii potrivit Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care o face nedemnă pentru exercitarea unei funcţii publice – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
CANDIDAȚII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII SPECIFICE
– absolvent cu diplomă de licenţă al unei facultăţi de ştiinţe juridice;
– vechimea minimă în specialitate – 5 ani;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie;
– cunoştinţe de operare PC;
– prezintă recomandare de la ultimul loc de muncă, cu privire la profilul profesional şi moral (opţional).
ÎNSCRIEREA LA CONCURS
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 12 august 2013, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei, ce se va procura de la compartimentul resurse umane;
– copie de pe actul de identitate;
– copie de pe documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de licenţă, foaie matricolă şi diplomă de bacalaureat etc.);
– copie de pe carnetul de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie de pe certificatul de naştere;
– copie de pe certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”;
– declaraţii pe propria răspundere că nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu a fost destituită dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
Copiile de pe documentele originale se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului – compartimentul Resurse Umane.
CONCURSUL
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba scrisă de limbă străină;
– proba practică privind utilizarea calculatorului;
– interviu.
Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 16 septembrie 2013, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului, menţionat mai sus şi este eliminatorie.
Datele desfăşurării următoarelor probe de concurs vor fi afişate odată cu rezultatul la proba anterioară.
Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs şi nici pentru cei care au fost admişi în urma concursului.
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
– Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 29 octombrie 2003;
– Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 844 din 15 iunie 2004, cu modificările şi completările ulterioare;
– Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 5 din 17 aprilie 2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 758 din 27 octombrie 2011, modificat prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 3 din 22 octombrie 2012;
– Constituţia României – Comentariu pe articole, I. Muraru, E.S. Tănăsescu, Ed. C.H. Beck, Bucureşti 2008;
– Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, ratificată prin Legea nr. 30 din 18 mai 1994 privind ratificarea Convenţiei pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale şi a protocoalelor adiţionale la această convenţie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 135 din 31 mai 1994:
• Drepturile şi libertăţile recunoscute în Titlul I al Convenţiei şi în protocoalele adiţionale;
– Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 545 din 3 august 2012:
• Căile extraordinare de atac şi
• Recursul în interesul legii;
– Codul de procedură penală, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 78 din 30 aprilie 1997, cu modificările şi completările ulterioare:
• Căile extraordinare de atac şi
• Recursul în interesul legii;
– Legea nr. 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 807 din 3 decembrie 2010
• Competenţa Curţii Constituţionale;
– Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 84 din 1 februarie 2002, aşa cum a fost adoptată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 din 30 aprilie 2002;
– Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 99 din 8 februarie 2007, cu modificările şi completările ulterioare
• Principii şi definiţii
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 326 din 5 iunie 2013:
• Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii şi
• Autorităţile publice abilitate cu aplicarea şi controlul aplicării legislaţiei privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi (enumerare);
– Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 557 din 23 iunie 2004, cu modificările şi completările ulterioare:
• Drepturile copilului şi
• Instituţii şi servicii cu atribuţii în protecţia copilului;
– Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 852 din 20 decembrie 2010, cu modificările şi completările ulterioare:
• Pensia (enumerarea categoriilor de pensii) şi alte drepturi de asigurări sociale şi
• Jurisdicţia asigurărilor sociale;
– Legea nr. 217/2003 pentru prevenirea şi combaterea violenţei în familie, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din 13 martie 2012:
• Unităţi pentru prevenirea şi combaterea violenţei în familie (enumerare) şi
• Ordinul de protecţie;
– Legea nr. 275/2006 privind executarea pedepselor şi a măsurilor dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 627 din 20 iulie 2006, cu modificările şi completările ulterioare:
• Drepturile şi obligaţiile persoanelor aflate în executarea pedepselor privative de libertate (enumerare) şi
• Documentele întocmite de administraţia penitenciarului (dosarul individual);
– Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 827 din 13 septembrie 2005,cu modificările şi completările ulterioare:
• Principiile organizării judiciare şi
• Accesul la justiţie;
– Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 798 din 2 septembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare:
• Procedura de soluţionare a notificării;
– Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 278 din 17 mai 2013;
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345 din 18 mai 2011, cu modificările şi completările ulterioare:
• Încheierea contractului individual de muncă (Titlul II Cap. I art.10 – art.19)
• Drepturile şi obligaţiile salariatului (Titlul II, Cap. II)
• Modificarea Contractului individual de muncă (Titlul II, Cap. III)
• Încetarea contractului individual de muncă (Titlul II, Cap. V art. 55 – art. 81) şi
• Instituţiile cu atribuţii în controlul aplicării reglementărilor generale şi speciale în domeniul relaţiilor de muncă, securităţii şi sănătăţii în muncă (Titlul X din Codul muncii) şi atribuţiile Inspecţiei Muncii în domeniul stabilirii şi controlului relaţiilor de muncă ( art. 5-6 din Legea nr. 108 din 16 iunie 1999 pentru înfiinţarea şi organizarea Inspecţiei Muncii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 290 din 3 mai 2012).
Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.
* Anunţul este valabil până la data de 12 august 2013
MITU & ASOCIAŢII recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 6 septembrie 2013
ATE INSURANCE recrutează şef departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 5 septembrie 2013
JURIDICE.ro recrutează redactor content pentru website-ul www.juridice.ro
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI
– ușurință în exprimare;
– utilizare tehnoredactate web (html);
– punctualitate;
– sociabilitate;
– implicare;
– ținută și maniere.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE
– monitorizare surse şi redactare;
– verificare şi redactare materiale colaboratori;
– relatări despre evenimente.
Transmiteţi CV şi scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]
Candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
* Anunțul expiră la data de 1 septembrie 2013
H&B INSOLV recrutează practician în insolvenţă.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 22 august 2013
ONCOS recrutează şef birou juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 22 august 2013
ATP EXODUS recrutează șef birou juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 16 august 2013
ZRP INSOLVENCY recrutează practician în insolvență senior, practician în insolvență junior și un economist junior.
ZRP INSOLVENCY vă oferă oportunitatea de a face parte din una dintre cele mai bune echipe de practicieni în insolvenţă din România.
CERINȚE
Candidaţii vor trebui să îndeplinească următoarele condiţii generale:
– cunoaşterea limbii române la un nivel superior şi o bună stăpânire a limbii engleze;
– abilități de comunicare și lucru în echipă;
– permis de conducere categoria B.
CONDIȚII SPECIALE
Pentru practicianul în insolvenţă senior:
– vechime de peste 3-4 ani în profesia de practician în insolvenţă;
– experienţă în domeniul juridic.
Pentru practicianul în insolvenţă junior:
– vechime de cel puţin 1 an în profesia de practician în insolvenţă;
– experienţă în domeniul juridic.
Pentru economistul junior:
– vechime de cel puţin 1 an în domeniu economic;
– experienţă în analiză economică.
Candidaţii pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 24 iulie 2013
CONSILIUL CONCURENȚEI organizează în data de 12.08.2013, concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 2 posturi vacante de inspector de concurenţă cl. I, grad profesional asistent la Direcţia Juridic – Contencios.
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS
– condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice;
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
CONDIȚII SPECIFICE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI
– cunoasterea limbii engleze: scris, citit şi vorbit nivel mediu.
CONDIȚIILE DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI SUNT
Concursul se organizează la sediul Consiliului Concurenţei, din Piaţa Presei Libere nr. 1, corp B3, după cum urmează:
– în data de 12.08.2013, ora 9,30 – susţinerea probei suplimentare eliminatorie de testare a cunoştinţelor de limba engleză şi la ora 11,30 – proba scrisă.
– în data de 20.08.2013 proba de interviu.
Dosarele de participare la concurs se pot depune în perioada 12 iulie – 31 iulie 2013, între orele 9,00 – 16,00, şi vor conţine în mod obligatoriu:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere;
– copia diplomei de licenţă (inclusiv suplimentul la diplomă) precum şi ale altor diplome sau acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
– cazierul judiciar;
– adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate;
– declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
ALTE PRECIZĂRI
Vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobândită după data de 01.01.2011 de candidaţii la concursurile organizate în vederea ocupării unor funcţii publice va fi atestată prin adeverinţe care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANFP nr. 192/2013 (cf. model site).
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Relaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 021/405.45.93, 021/405.45.58 sau la sediul Consiliului Concurenţei.
BIBLIOGRAFIA AFERENTĂ CONCURSULUI
1. Legea concurenței nr. 21/1996 (republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 742 din data de 16 august 2005) ), modificată prin O.U.G. nr. 75/2010 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.459 din data de 06 iulie 2010), aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 149/2011 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.490 din data de 11 iulie 2011) ;
2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.117/2006 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.1042 din data de 28 decembrie 2006), aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 137/2007 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 354 din data de 24 mai 2007);
3. Legea nr. 188/1999, privind statutul funcționarilor publici, republicată (Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din data de 29 mai 2007), cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduitÄ a funcționarilor publici, republicată (Monitorul Oficial al RomA¢niei, Partea I, nr. 525 din data de 2 august 2007);
5. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1154 din data de 7 decembrie 2004) cu modificările și completările ulterioare;
6. Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 410 din data de 25 iulie 2001), aprobată cu modificări prin Legea nr. 180/2002 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din data de 22 aprilie 2002), cu modificările și completările ulterioare;
7. Regulament de organizare, funcționare și procedura al Consiliului Concurenței (publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din data de 14 februarie 2012) cu modificările ulterioare;
8. Regulamentul Consiliului (CE) nr.1/2003 privind punerea în aplicare a regulilor de concurență prevăzute la articolele 81 și 82 din Tratat (publicat în Jurnalul Oficial L 1 din data de 04.01.2003);
9. Regulamentul privind analiza și soluționarea plângerilor referitoare la încălcarea prevederilor art. 5, 6 și 9 din Legea concurenței nr.21/1996 și a prevederilor art 101 și 102 din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.687 din data de 12 octombrie 2010), cu modificările și completările aduse prin Regulamentul din anul 2011 (publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 673 din data de 21 septembrie 2011);
10. Regulamentul (CE) nr. 139/2004 al Consiliului din 20 ianuarie 2004 privind controlul concentrărilor economice între întreprinderi [Regulamentul (CE) privind concentrările economice] (publicat în Jurnalul Oficial L 24 din data de 29.01.2004);
11. Regulamentul privind concentrările economice (publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.553 bis din data de 05.08.2010), cu modificările și completările aduse prin Regulamentul din anul 2011 (publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 23 din data de 11 ianuarie 2012);
12. Regulamentul (CE) nr. 659/1999 al Consiliului din 22 martie 1999 de stabilire a normelor de aplicare a articolului 93 din Tratatul CE (publicat în Jurnalul Oficial L 83 din data de 27.03.1999), cu modificările și completările ulterioare;
13. Comunicarea Comisiei Europene: Orientări privind conceptul de efect asupra comerțului din articolele 81 și 82 din Tratat (publicată în Jurnalul Oficial C 01 din data de 27.04.2004);
14. Comunicarea Comisiei privind acordurile de importantă minoră care nu restrâng în mod semnificativ concurența în sensul articolului 81 alineatul (1) din Tratatul de instituire a Comunitătii Europene (de minimis) (publicată în Jurnalul Oficial C 368 din data de 22.12.2001);
15. Instrucțiunile privind condițiile și criteriile de aplicare a unei politici de clemență potrivit prevederilor art. 51 alin. (2) din Legea concurenței nr. 21/1996 (publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.610 din data de 7 septembrie 2009);
16. Instrucțiunile privind definirea pieței relevante (publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.553 din data de 5 august 2010);
17. Instrucțiunile privind regulile de acces la dosarul Consiliului Concurenței în cazurile referitoare la art. 5, 6 și 9 din Legea concurenței nr. 21/1996, art. 101 și 102 din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene, precum și în cazurile de concentrări economice (publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 189 din data de 18 martie 2011), cu modificările aduse prin Instrucțiunile din anul 2011 (publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 756 din data de 27 octombrie 2011);
18. Glosar de termen ai UE, afișat pe site-ul Consiliului Concurenței, la secțiunea Publicații - Ultimele apariții – link direct.
* Anunțul expiră la data de 31 iulie 2013
Editura UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactori de carte juridică.
DACĂ
– sunteţi sau aţi fost redactor de carte juridică, ceea ce constituie un avantaj;
– aţi absolvit facultatea de drept;
– nu vă regăsiţi în meseriile clasice profesate de jurişti: avocat, magistrat, consilier juridic;
– sunteţi pasionaţi de cărţi şi de cercetarea juridică;
– aveţi cunoştinţe temeinice de gramatica şi ortografia limbii române;
– stăpâniţi foarte bine Microsoft Office Word;
– sunteţi sociabili şi dinamici;
– aveţi răbdare şi grijă pentru detalii;
– vă place să fiţi permanent la curent cu ştirile din domeniul juridic,
atunci Editura Universul Juridic este locul ideal pentru a vă dezvolta aptitudinile şi cunoştinţele, în calitate de redactor de carte juridică.
Suntem o echipă tânără, în plin proces de restructurare şi consolidare, în căutare de noi membri, atât în regim de colaborare full time, cât şi part time.
Dacă întruniţi cumulativ condiţiile de mai sus, aşteptăm cv-urile dumneavoastră la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 15 aprilie 2013
CURTEA DE JUSTIȚIE A UNIUNII EUROPENE anunță organizarea unei proceduri de achiziții pentru încheierea de contracte-cadru în vederea traducerii unor texte juridice din anumite limbi oficiale ale Uniunii Europene în limba română. Condițiile de participare, data limită pentru primirea ofertelor și procedura de atribuire a contractelor sunt cuprinse în anunțul de participare publicat în JO S 47 din 07.03.2013, disponibil pe situl CURIA.
Se urmărește colaborarea cu traducători externi pentru traducerea în limba română a unor texte juridice din limbile sursă franceză și/sau engleză, germană, italiană, spaniolă. Pe lângă cunoașterea limbii române și a limbii sursă, cerințele specifice de capacitate profesională sunt următoarele:
– pentru limbile sursă franceză, engleză și italiană: diplomă de licență în drept român și minimum un an de experiență profesională în domeniul juridic sau ca traducător/revizor de texte juridice din limba sursă în limba română;
– pentru limbile sursă germană și spaniolă: fie diplomă de licență în drept român, fie diplomă de licență în alt domeniu și minimum doi ani de experiență profesională ca traducător/revizor de texte juridice din limba sursă în limba română.
Contractele-cadru se încheie pe o durată de un an, cu posibilitatea prelungirii pe încă trei perioade de un an.
Invitația de a depune o ofertă este permanentă; cererile de participare primite după data limită precizată în anunțul de participare, 26.4.2013, se evaluează la intervale regulate și în limita numărului maxim de contractanți pe lot.
Anunțuri de participare privind alte combinații lingvistice sunt de asemenea disponibile la aceeași adresă de internet.
* Anunțul expiră la data de 26 aprilie 2013
DOBRINESCU DOBREV recrutează un nou membru în echipa de taxe, respectiv un avocat definitiv și/sau un consultant fiscal, specializat în materia impozitării directe.
CANDIDATUL TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIȚII
– să fie avocat definitiv sau consultant fiscal autorizat;
– să aibă experienţă de trei-cinci ani în domeniul fiscalităţii;
– să aibă cunoştinţe temeinice/specializare în impozitare directă;
– experienţa de teren, în relaţiile cu autorităţile fiscale, constituie un avantaj;
– constituie de asemeni un avantaj preocupările doctrinare, respectiv implicarea în redactarea unor articole de specialitate;
– limbi de lucru: română şi engleză.
Asteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 22 martie 2013
EOS KSI ROMÂNIA recrutează secretar administrativ-departament juridic (Iași).
CANDIDATUL IDEAL
– student sau absolvent studii juridice;
– atenție la detalii și bune abilități de organizare;
– persoană perseverentă, capabilă să livreze în termene strânse;
– bune abilități în lucrul cu calculatorul;
– permis de conducere categoria B poate constitui un avantaj.
DETALII DESPRE POST
– furnizează servicii-suport pentru specialiștii din domeniul juridic privind activitățile de comunicare, documentare și de coordonare internă;
– aplică cunoștințele de specialitate privind terminologia și procedurile legale;
– prelucrează informațiile în sistemul informatic intern;
– efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obținute.
DESPRE COMPANIE
Grupul EOS este un grup de societăţi ce activează în întreaga lume, cu aproximativ 49 de filiale şi societăţi asociate în 27 de ţări. EOS KSI România lucrează în momentul de faţă pentru unele dintre cele mai mari societăţi din ţară, din diferite domenii, cum ar fi producţie, distribuţie, transporturi, dar şi IFN-uri. Oferim servicii de management al creanţelor concentrate pe caracteristicile speciale ale unei relaţii de tipul business-to-business, atât pe teritoriul României cât şi din afară.
Candidații sunt rugați să transmită CV la adresa de e-mail: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 14 martie 2013