MIRCEA DUMITRIU recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 februarie 2015
MIRCEA DUMITRIU recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 20 februarie 2015
SNP PACTA LEGITIMA recrutează secretar/operator calculator.
DESCRIERE JOB
Redactare de acte juridice, cereri, îndeplinire de activităţi secretariale în cadrul biroului notarial, lucru cu publicul.
Postul presupune experienţă în activitatea unui birou notarial, seriozitate, putere de concentrare, atenţie, responsabilitate.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 15 februarie 2015
NUTA RECOVER recrutează consilier juridic/lichidator judiciar.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 februarie 2015
EXPERT INSOLVENȚĂ recrutează consilier juridic/practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresele de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 ianuarie 2015
TRANCĂ BOGDAN OVIDIU recrutează referent specialitate sau consilier juridic.
Mai multe detalii la adresele de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 11 ianuarie 2015
FUNDAȚIA KONRAD ADENAUER recrutează referent științific/coordonator de programe.
Mai multe detalii la adresele de e-mail: [email protected] și [email protected]
Mai multe detalii: http://www.kas.de/rspsoe/ro/pages/14048/
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 27 decembrie 2014
IACOB & ALEXANDRU recrutează avocat stagiar sau absolvent.
CANDIDATUL IDEAL
– studii superioare de specialitate (eventual completate cu studii de master, cursuri de specializare);
– a susţinut examenul de admitere în Barou;
– are experienţă în consultanţă juridică civilă şi comercială, proprietate intelectuală;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.
RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică cât şi de reprezentare în instanţă (în materie civilă şi comercială, proprietate intelectuală);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor pentru instanţă;
– depunerea dosarelor în instanţă;
– depuneri/ridicări cereri în instanţă şi la diverse instituţii;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat;
– reprezentare în fața autorităților.
OFERTĂ
Bonusurile şi beneficiile se discută la interviu în funcţie de experienţă.
Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 6 decembrie 2014
ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează absolvenţi ai Facultăţii de Drept în vederea încheierii unei colaborării pe perioadă determinată cu o importantă instituție financiară, membră a unui grup multinațional.
Candidaţii selectaţi urmează să ofere suport pe aspecte juridice în legătură activitatea de creditare derulată de angajator. Activitatea candidaților selectați se va desfășura în cadrul Departamentului Juridic al angajatorului.
CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să dovedească cunoştinţe juridice temeinice;
– ambiție și dedicare profesională;
– cunoaşterea limbii române la un nivel superior şi o bună stăpânire a limbii engleze;
– capacitatea de a reacţiona rapid şi de a lua decizii corecte în momente critice, asumându-şi responsabilităţi;
– să aibă excelente abilităţi de comunicator;
– să aibă cunoştinţe operare PC.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 6 noiembrie 2014
CONSILIUL CONCURENȚEI organizează la sediul din Bucureşti, Piaţa Presei Libere nr. 1, etaj 1, corp D1, concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii de inspector de concurenţă, gradul asistent, la Serviciul Carteluri.
Concursul va avea loc în data de 26.11.2014, orele 09:30 proba eliminatorie de limba engleză si la 11:30 – proba scrisă, iar, în termenul legal, interviul.
Condiţiile de participare, actele necesare pentru dosarul de înscriere, precum şi bibliografia se afişează la sediul Consiliului Concurenţei şi pe site-ul www.consiliulconcurentei.ro
Termenul limită de depunere a dosarelor: 17.11.2014, ora 16:00
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 021/405.45.93, 021/405.45.58 sau la sediul instituţiei.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 noiembrie 2014
TOP FACTORING recrutează asistent/ă departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 noiembrie 2014
ROVIGO recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 17 octombrie 2014
CONSILIUL CONCURENȚEI organizează la sediul din Bucureşti, Piaţa Presei Libere, nr.1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 3 funcţii publice vacante de inspector de concurenţă cls.I, gradul profesional asistent, la Direcţia Juridic-Contecios.
Concursul va avea loc în data de 21.10.2014, ora 9,30 – proba eliminatorie de limba engleză şi ora 11,30 – proba scrisă, iar în termenul legal, interviul.
Condiţiile de participare, actele necesare pentru dosarul de înscriere, data limită de depunere a dosarului, precum şi bibliografia se afişează la sediul Consiliului Concurenţei şi pe site-ul www.consiliulconcurentei.ro
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 021/405.45.93, 021/405.45.58 sau la sediul instituţiei.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 8 octombrie 2014
Consiliul Concurenţei amână, din motive obiective, organizarea concursului stabilit pentru data de 21.10.2014, de recrutare a 3 funcţii de inspector de concurenţă grad asistent, la Direcţia Juridic-Contencios, acest urmand a avea loc în data de 04.11.2014, orele 09,30 proba eliminatorie de limba engleză si la 11,30 – proba scrisă, iar, in termenul legal, interviul.
Condiţiile de participare, actele necesare pentru dosarul de înscriere, data limită de depunere a dosarului, precum şi bibliografia se afişează la sediul Consiliului Concurenţei din Bucureşti, Piaţa Presei Libere nr. 1, etaj 1, corp D1 şi pe site-ul www.consiliulconcurentei.ro
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 021/405.45.93, 021/405.45.58 sau la sediul instituţiei.
GHAL ACTIV BUSINESS recrutează consilier în proprietate intelectuală.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul Bucureşti.
* Anunțul expiră la data de 30 octombrie 2014
Editura UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactori de carte juridică.
DACĂ
– sunteţi sau aţi fost redactor de carte juridică (constituie un avantaj);
– aţi absolvit facultatea de drept;
– sunteţi interesat de cercetare juridică;
– aveţi cunoştinţe temeinice de gramatică şi de ortografie;
– stăpâniţi foarte bine Microsoft Office Word;
– aveţi răbdare şi grijă pentru detalii;
– vă descurcaţi bine în privinţa sarcinilor redacţionale executiv-administrative şi în privinţa relaţiilor interumane (cu colegii, superiorii şi colaboratorii externi);
– doriţi să fiţi permanent la curent cu ştirile din domeniul juridic;
– vă doriţi o carieră în domeniul juridic, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflată în proces de permanentă dezvoltare şi extindere;
atunci Editura Universul Juridic este locul potrivit pentru a vă dezvolta aptitudinile şi cunoştinţele, în calitate de redactor de carte juridică, în regim de colaborare full time.
Aşteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 25 octombrie 2014
TROFIN & ASOCIAŢII recrutează secretară.
CERINŢE
– cunoştinţe operare calculator – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Internet Explorer, Portalul instituţiilor etc;
– cunoştinţe de limbă engleză; constituie un avantaj cunoaşterea altei limbi străine;
– abilităţi organizatorice, administrative, seriozitate.
DESCRIERE JOB
– gestionare arhivă şi documente diverse;
– întocmire şi gestionare situaţii dosare;
– alte activităţi de secretariat.
Toate CV-urile se vor trimite pe adresele de e-mail: [email protected] şi [email protected]
TROFIN & ASOCIAŢII este o societate de avocaţi specializată în drept civil, dreptul construcţiilor, drept administrativ, consultanţă.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 9 octombrie 2014
INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează interviu pentru angajarea în baza unor contracte individuale de muncă pe durată determinată, respectiv pe durata mandatului Avocatului Poporului, a unui număr de 5 persoane (1 director cabinet, 2 consilieri şi 2 experţi), care să formeze Cabinetul demnitarului/Avocatului Poporului.
CANDIDAŢII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII
1) CONDIŢII GENERALE
– au cetăţenie română, domiciliul în România;
– au capacitate deplină de exerciţiu;
– cunosc limba română;
– au împlinit vârsta de 18 ani;
– sunt apţi din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcţiei;
– nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni, care îi face nedemni pentru exercitarea funcţiei – dovada se face cu certificat de cazier judiciar;
– nu au desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege;
– nu au fost destituiţi dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
2) CONDIŢII SPECIFICE
– absolvenţi, cu diplomă de licenţă, ai unei facultăţi de ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe politice sau ştiinţe economice sau de altă specialitate;
– persoane din cadrul instituţiei Avocatului Poporului sau din afara acesteia;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie;
– cunoştinţe de operare PC;
– prezintă recomandare de la ultimul loc de muncă, cu privire la profilul profesional şi moral (opţional).
ÎNSCRIEREA LA INTERVIU
Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la 22 septembrie 2014, un dosar cuprinzând următoarele documente:
– cerere de înscriere la Interviu adresată Avocatului Poporului;
– copie de pe actul de identitate;
– copie de pe documentele care să ateste nivelul studiilor şi îndeplinirea condiţiilor specifice (diplomă de licenţă, foaie matricolă şi diplomă de bacalaureat etc.);
– cazierul judiciar, în original;
– adeverinţă medicală în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, în original;
– Curriculum vitae, conform modelului stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului european de curriculum vitae;
– copie de pe certificatul de naştere;
– copie de pe certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
– două fotografii tip “buletin”;
– declaraţii pe propria răspundere că nu au desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită de lege şi nu au fost destituite dintr-o funcţie publică în ultimii 7 ani.
Copiile de pe documentele originale se vor executa în cadrul instituţiei Avocatul Poporului.
BIBLIOGRAFIA pentru participare la concurs va putea fi obţinută de la avizierul sediului instituţiei Avocatul Poporului, precum şi de pe pagina de internet a instituţiei la adresa www.avpoporului.ro
INTERVIUL se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 în perioada 24-30 septembrie 2014.
Instituţia Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la Interviu şi nici pentru cei care au fost admişi în urma acestuia.
Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunţul este valabil până la data de 22 septembrie 2014
JGV & ASOCIAŢII recrutează referent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru oraşul Bacău.
* Anunțul expiră la data de 19 septembrie 2014
OLTEANU & ASOCIAŢII recrutează practician în insolvenţă şi avocat definitiv.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul Bucureşti.
* Anunțul expiră la data de 3 octombrie 2014
Junior Professionals Programme
Assistant Lawyer – Romania
(Grade B3)
Fixed-term contract
Registry of the European Court of Human Rights
Location: Strasbourg
The Junior Professionals Programme: the Assistant Lawyers’ scheme
The Assistant Lawyers’ Scheme opens the doors of the European Court of Human Rights to legal professionals at the start of their career, giving them an opportunity to gain experience working within this European institution. They will benefit from regular working contact with experienced case lawyers, senior managers and the judges themselves. While dealing with individual applications originating from their own legal system and assisting senior colleagues in handling more complex applications, assistant lawyers benefit from the Registry’s in-house training programme and deepen their knowledge of the functioning of the European Court of Human Rights and the Convention case-law.
The Scheme serves the twofold objective of bringing new talent to the Registry and contributing to greater awareness and understanding of the Convention in the legal profession throughout Europe as assistant lawyers advance in their careers elsewhere. Employment under the scheme is therefore of limited duration.
JOB MISSION
The principal duties of an assistant lawyer consist of assisting more senior members of staff in the preparation of correspondence with applicants and draft decisions in standard form cases.
KEY ACTIVITIES
Under the authority of the Registrar of the European Court of Human Rights and of a Head of a Division, the incumbent will be responsible for the following:
– examines and deals with applications in prima facie inadmissible cases and in cases which can be dealt with in a standard manner;
– drafts decisions, minutes, reports, notes and other documents;
– advises applicants, in correspondence or, if necessary, in interviews, on the conditions of admissibility of applications;
– attends the Court’s sessions and presents applications;
– assists one or more experienced case-lawyers, where necessary, in the preparation of Chamber cases for examination by the Court.
Please note that the incumbent may be required to perform other duties not listed in the vacancy notice.
ELIGIBILITY CRITERIA
Only applicants who best meet the following criteria will be considered for shortlisting. Criteria marked with an asterix (*) are statutory requirements.
• QUALIFICATIONS
– higher education degree* in law of a standard permitting access, either on the basis of qualifications or after passing a competitive examination, to the judicial administration or legal professions in Romania;
– thorough knowledge of the Russian legal system and ability to handle cases arising in other jurisdictions;
– knowledge of constitutional and of international law.
• EXPERIENCE
Minimum six months’ professional experience acquired in the legal field in Romania.
• LANGUAGE REQUIREMENTS
– very good knowledge of one of the two official languages of the Council of Europe (English, French) and ability to draft legal texts therein clearly and precisely;
– excellent knowledge of Romanian (mother tongue level).
• NATIONALITY*
Open to nationals of Council of Europe member states.
• AGE*
Under 35 years of age at the date of the deadline for applying.
COMPETENCIES
ESSENTIAL
– professional and technical competencies:
– ICT skills: ability to use current ICT tools;
– planning and work organisation;
– interpersonal skills: team work and co-operation;
– personal attitudes: initiative, sense of responsibility, concern for quality, efficiency and accuracy.
– personal values: integrity, loyalty and conscience; discretion; independence and confidence; respect for diversity; commitment to the judicial independence of the Court.
For more information, please refer to the competency inventory of the Council of Europe.
APPLICATIONS
Applications must be made in English or French using the Council of Europe on-line application system. By connecting to our website www.coe.int/jobs you can create and submit your on-line application.
Applications must be submitted at the latest 22 September 2014 (midnight Central European Time).
VOINEA & ASSOCIATES is recruiting an OFFICE/FRONT DESK ASSISTANT with minimum 2 years experience in secretarial/protocol activities.
If you are interested, please send a CV to the email address: [email protected], or via fax to the following number: 021-222.92.65.
VOINEA & ASSOCIATES is a full-service law firm established in 2006 with a strong emphasis on providing a wide spectrum of legal services. We believe in maintaining close contact with our clients, not only in understanding their requirements, but also providing practical and useful solutions in all their legal affairs.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 1 octombrie 2014
MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI recrutează practician în insolvență, consilier juridic/avocat definitiv.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru zonele Mureș, Harghita și Brașov.
* Anunțul expiră la data de 20 septembrie 2014
MANUELA TĂBĂRAȘ recrutează delegat de Carte Funciară.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 12 septembrie 2014
OLTEANU & ASOCIAȚII recrutează avocat definitiv/practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 14 august 2014
AUTONET GROUP recrutează consilier juridic sau asistent consilier juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru oraşul Satu-Mare.
* Anunțul expiră la data de 3 august 2014
LA FÂNTÂNA recrutează asistent consilier juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 27 iulie 2014
FNGCIMM recrutează şef serviciu legislaţie şi avizare.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 27 iunie 2014
FINECO INSOLVENCY recrutează avocat definitiv sau practician în insolvenţă.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 14 iulie 2014
DIANA DRAGOMIR & PARTNERS recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 26 iunie 2014
ONCOS recrutează șef departament juridic/consilier juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Cluj-Napoca.
* Anunțul expiră la data de 7 iulie 2014
The international law firm ŽIVKO MIJATOVIĆ & PARTNERS Law Office-Intellectual Property Consultants („ZMP”) is looking for a junior trademark agent to join its newly opened Romanian branch.
SKILLS/EXPERIENCE
– experience in the fields of intellectual and industrial property (trademarks, designs, patents);
– good knowledge of procedures before the Romanian Patent and Trademark Office;
– good knowledge of national and EU legislation in the fields of intellectual and industrial property;
– excellent communication and legal writing skills (business English);
– computer skills (MS Office, Windows, Internet Explorer);
– prioritization and organizational skills;
– enthusiastic, team player and flexible.
ZMP is a full service intellectual property law firm providing overall protection of all Intellectual Property rights including both prosecution and enforcement of such rights. For further details about the firm and our activity, please visit our website.
In case you believe that you meet our requirements, please send your CV and cover letter in English to the following e-mail address: [email protected]
This announcement is only for Bucharest area.
* Anunțul expiră la data de 28 iunie 2014
PSIHOSELECT recrutează expert achiziții publice.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Cluj-Napoca.
* Anunțul expiră la data de 10 iunie 2014
MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI recrutează practician în insolvență, consilier juridic/avocat.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Iași.
* Anunțul expiră la data de 10 iunie 2014
ZRP INSOLVENCY recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 16 mai 2014
LSRS dă startul celei de-a doua ediţii a proiectului SMART Internships.
Management Shadowing în Instituţii Publice
Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) anunţă oficial lista instituţiilor publice în cadrul cărora tineri cu studii în străinătate se pot înscrie pentru stagii de practică pentru vara anului 2014. Perioada de înscrieri în competiţia pentru aceste stagii este 25 aprilie – 25 mai 2014.
Aflat la cea de-a doua ediţie, programul „SMART Internships” pune la dispoziţia tinerilor cu experienţă academică internaţională stagii de practică în următoarele instituţii publice: Administraţia Prezidenţială, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Tineretului şi Sportului, Consiliul Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii, Departamentul Politici pentru relaţia cu românii de pretutindeni, Institutul „Eudoxiu Hurmuzachi” pentru românii de pretutindeni, Institutul European din România & Centrul Europe Direct Bucureşti (http://haiacasa.lsrs.ro/smart-internships-2014/institutii-partenere).
Specificul „SMART Internships” este expunerea la cel mai înalt nivel în cadrul instituţiilor gazdă – cel decizional – şi activitatea de impact a stagiarilor pe durată activităţii lor. Cu ocazia primei ediţii au fost oferite şaisprezece stagii în cinci instituţii publice: Ministerul Economiei – Ministrul delegat pentru IMM-uri, mediu de afaceri şi turism, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul Tineretului şi Sportului şi Consiliul Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii.
Stagiile „SMART” vor fi derulate în perioada vacanţei universitare şi vor avea o durată de una până la trei luni, cu posibilitatea prelungirii. Studenţii şi proaspăt absolvenţii cu experienţă internaţională de studii care doresc să desfăşoare astfel de stagii vor completa un formular online (http://goo.gl/f6fdwd) şi vor trimite prin e-mail la adresa [email protected] un CV actualizat (în limba engleză sau română) şi o scrisoare de motivaţie în limba română sau engleză, de aproximativ 500 de cuvinte, cu diacritice, până la data de 25 mai. Anunţarea candidaturilor câştigătoare va avea loc în data de 15 iunie.
Pentru mai multe detalii, a se consulta: http://haiacasa.lsrs.ro/smart-internships-2014.
Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) oferă studenţilor şi absolvenţilor români de peste hotare un cadru deschis de dialog şi acţiune.
LSRS promovează iniţiativa, profesionalismul şi solidaritatea membrilor săi, ca reprezentanţi de valoare ai României, şi o atitudine pozitivă faţă de perspectivele reorientării lor spre ţară.
Obiectivul principal al LSRS este de a apăra şi promova drepturile şi interesele academice, profesionale, sociale, civice şi culturale ale membrilor săi, precum şi de a sprijini contribuţia lor la dezvoltarea României.
LSRS este o organizaţie neguvernamentală, apolitică şi echidistantă.
* Anunțul expiră la data de 25 mai 2014
ȚUCA ZBÂRCEA & ASOCIAȚII law firm is looking for a front desk assistant.
REQUIREMENTS
– student or fresh graduate (not a Law student/ graduate);
– excellent knowledge of English;
– PC skills (MS Office).
BENEFITS
– attractive wages;
– opportunity to work and develop your skills in a professional environment.
If you fit the description, please send your CV (in English) to the following e-mail address: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 mai 2014
ADECCO ROMÂNIA recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 16 mai 2014
LEGAL RECOVERY recrutează avocat definitiv/practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 14 mai 2014
MERCEDES-BENZ ROMÂNIA recrutează paralegal.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Voluntari.
* Anunțul expiră la data de 9 aprilie 2014
ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă determinată (1 an).
CERINŢE
Candidaţii vor trebui să îndeplinească următoarele condiţii generale:
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– limba străina constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.
RESPONSABILITĂȚI
– organizare dosare;
– scanare documente;
– arhivare.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 18 aprilie 2014
ENEL recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 22 aprilie 2014
PROFI ROM FOOD recrutează asistent juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Timișoara.
* Anunțul expiră la data de 3 mai 2014
ROVIGO recrutează practician în insolvență.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 23 aprilie 2014
ONCOS recrutează șef departament juridic.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Cluj-Napoca.
* Anunțul expiră la data de 14 aprilie 2014
Editura UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactori de carte juridică.
DACĂ
– sunteţi sau aţi fost redactor de carte juridică (constituie un avantaj);
– aţi absolvit facultatea de drept;
– sunteţi interesat de cercetare juridică;
– aveţi cunoştinţe temeinice de gramatică şi de ortografie;
– stăpâniţi foarte bine Microsoft Office Word;
– aveţi răbdare şi grijă pentru detalii;
– vă descurcaţi bine în privinţa sarcinilor redacţionale executiv-administrative şi în privinţa relaţiilor interumane (cu colegii, superiorii şi colaboratorii externi);
– doriţi să fiţi permanent la curent cu ştirile din domeniul juridic;
– doriţi o carieră în domeniul juridic, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflate în proces de permanentă dezvoltare şi extindere
atunci Editura Universul Juridic este locul potrivit pentru a vă dezvolta aptitudinile şi cunoştinţele, în calitate de redactor de carte juridică, în regim de colaborare full time.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
Aşteptăm cv-urile dumneavoastră la adresa de email: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 17 aprilie 2014
ȚUCA ZBÂRCEA & ASOCIAȚII is looking for a legal translator.
DUTIES
We are looking for an experienced Legal Translator for a 1-year period (either a freelancer to work exclusively with us, at our offices, from 9 a.m. to 6 p.m. or an employee hired under a 1-year limited employment contract) to provide full and accurate written translation of legal and non-legal documents from English into Romanian and vice versa. An extension of the contract at the end of the 1-year period is possible, but will be decided at such time.
QUALIFICATIONS
– university degree in Translation/Linguistics;
– at least 2 to 3 years of relevant experience, preferably with a law firm;
– certified by the Ministry of Justice;
– excellent translation accuracy & efficiency;
– effective and able to work under pressure;
– a well-organized, quality-oriented and fast-learning team player;
– strong command of Microsoft package – Romanian/ English typing skills > 45 wpm;
– proficiency in a second language (e.g., French, Spanish, Italian, German) is a plus.
BENEFITS
– attractive wages;
– private healthcare subscription;
– opportunity to work and develop your skills in a professional environment.
If you fit the description, please send your CV and cover letter (in English) with the subject line “Translator” to the following e-mail address: [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 30 martie 2014
Second Office Assistant position opening at JINGA, MARAVELA & ASOCIAȚII!
Are you ready to jump start your corporate career?
We are looking for a communicative and neatly organized Office Assistant, with excellent command of English, to handle our front desk and day-to-day administrative tasks under the direct coordination of our Office Manager.
If the above coupled with a young, modern, friendly environment and a rather flexible program are your cup of tea, please send your CVs accompanied by a letter of intent to [email protected]
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 5 aprilie 2014
DENNEMEYER & ASSOCIATES recrutează consilier în proprietate intelectuală.
Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]
Anunțul este valabil pentru orașul Brașov.
* Anunțul expiră la data de 28 martie 2014
TZA INSOLVENȚĂ recrutează practician în insolvenţă.
CERINŢE
– practician în insolvenţă definitiv înregistrat în tabloul UNPIR;
– absolvent de drept sau ştiinţe economice;
– specializări şi/sau acreditări suplimentare (ex. expert contabil, expert evaluator etc) constituie un avantaj;
– cel puţin 3 ani de experienţă în proceduri de insolvenţă;
– cunoaşterea unei limbi străine este un avantaj;
– cunoştinţe de operare pe calculator (pachetul MsOffice);
– permis de conducere valid;
– disponibilitate de deplasare.
BENEFICII
– pachet salarial atractiv, pe măsura rezultatelor obţinute;
– oportunitatea de a lucra şi a se dezvolta într-un mediu profesionist.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
În măsura în care vei considera că te potriveşti profilului de mai sus, te rugăm să ne transmiţi un CV însoţit de scrisoare de intenţie cu titlul „Practician în insolvenţă” la adresa de email: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 28 februarie 2014
Editura UNIVERSUL JURIDIC recrutează redactori de carte juridică.
DACĂ
– sunteţi sau aţi fost redactor de carte juridică (constituie un avantaj);
– aţi absolvit facultatea de drept;
– sunteţi interesat de cercetare juridică;
– aveţi cunoştinţe temeinice de gramatică şi de ortografie;
– stăpâniţi foarte bine Microsoft Office Word;
– aveţi răbdare şi grijă pentru detalii;
– vă descurcaţi bine în privinţa sarcinilor redacţionale executiv-administrative şi în privinţa relaţiilor interumane (cu colegii, superiorii şi colaboratorii externi);
– doriţi să fiţi permanent la curent cu ştirile din domeniul juridic;
– doriţi o carieră în domeniul juridic, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflate în proces de permanentă dezvoltare şi extindere;
atunci Editura Universul Juridic este locul potrivit pentru a vă dezvolta aptitudinile şi cunoştinţele, în calitate de redactor de carte juridică, în regim de colaborare full time.
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
Aşteptăm cv-urile dumneavoastră la adresa de email: [email protected]
* Anunțul expiră la data de 17 februarie 2014
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, gradul profesional superior.
Mai multe detalii la numărul de telefon: 0213191539
Anunțul este valabil pentru municipiul București.
* Anunțul expiră la data de 19 decembrie 2013