FRACTAL INSOLVENŢĂ recrutează practician în insolvenţă

FRACTAL INSOLVENTA

FRACTAL INSOLVENŢĂ recrutează practician în insolvenţă definitiv, înscris în Tabloul UNPIR, cu 2-3 ani de experienţă şi cunoştinţe solide ale procedurilor de insolvenţă aplicabile în diverse stadii.

Ne dorim un coleg dedicat şi eficient care să susţină şi să ajute echipa să obţină cele mai bune rezultate în desfăşurarea activităţii sale.

Cunoştinţele de limba engleză la nivel avansat vor fi considerate un avantaj.

Vă rugăm să trimiteţi un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa [email protected] cu subiectul Recrutare.

DESPRE FRACTAL INSOLVENŢĂ
Fractal Insolvenţă a fost înfiinţată ca răspuns la creşterea cererii de practicieni în insolvenţă care să poată gestiona proceduri complexe şi să îndeplinească aşteptările celor mai exigenţi creditori naţionali şi internaţionali. Fractal Insolvenţă urmăreşte să stabilească un nou standard pe piaţa insolvenţei din România. Obiectivul fundamental al societăţii este asigurarea recuperării maxim posibile a datoriilor creditorilor şi reconfigurarea procedurii de insolvenţă, uneori rigidă şi stresantă, într-o experienţă riguroasă, previzibilă şi întotdeauna ţinută sub control prin decizii şi acţiuni transparente şi o comunicare continuă cu părţile relevante interesate. Fractal Insolvenţă se poate baza pe resursele societăţii de avocatură bpv Grigorescu Ștefănică, aflată în topul societăţilor care oferă servicii de consultanţă juridică şi reprezentare în litigii din România, pentru a asigura cea mai competentă consiliere şi sprijin în insolvenţă, la cele mai înalte standarde internaţionale.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 4 decembrie 2015

BOTA TRAIAN recrutează avocat stagiar şi secretară

Cabinetul de Avocat BOTA TRAIAN recrutează avocat stagiar şi secretară.

Cunoaşterea limbii engleze, scris şi vorbit, constituie un avantaj.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-urile, în limba română, la următoarele adrese de e-mail: [email protected] (pentru avocat stagiar) şi [email protected] (pentru secretară).

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 noiembrie 2015

AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial

AEQUITAS

SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial.

CERINŢE PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atent la detalii, rezistent la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă.

CERINŢE PENTRU POSTUL DE SECRETAR NOTARIAL
– experienţă în unul din domeniile juridice;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitae,
– cunoştinţe bune de gramatică și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.

În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice dar şi sprijinul unei echipe profesioniste, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 9 octombrie 2015

IACOB & ALEXANDRU recrutează avocaţi stagiari și paralegali

IACOB & ALEXANDRU

IACOB & ALEXANDRU recrutează avocaţi stagiari și paralegali.

Căutăm colegi bine pregătiţi și entuziaști care să se alăture echipei noastre. Te rugăm să aplici numai dacă te regăsești ȋn cele descrise mai jos:
– îţi plac provocările;
– dorești să ȋţi depășești limitele;
– cauţi un mediu de lucru competitiv;
– nu te pierzi ȋn faţa obstacolelor;
– ai iniţiativă de lucru și abilităţi de ȋnvăţare;
– ai pasiune și crezi cu tărie ȋn ceea ce faci;
– ai capacitate de a lucra ȋn echipă;
– deţii abilităţi de comunicare și de ascultare;
– ești proactiv;
– ai capacitatea de a respecta termenele stabilite;
– ai cunoștinte teoretice și practice de bază;
– ești capabil să ȋţi organizezi eficient timpul și activităţile;
– poţi scrie și vorbi corect limba română;
– cunoști o limbă străină la nivel avansat;
– ești o persoană organizată, dornică să ȋnveţe lucruri noi.

RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică şi de reprezentare în instanţă (în materie civilă, proprietate intelectuală);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate și monitorizarea acestora;
– documentarea juridică pe diverse domenii;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor și ȋnregistrarea acestora la autorităţi;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat;
– reprezentare ȋn fața autorităților (Oficiul de Stat pentru Invenţii și Mărci, Oficiul Registrului Comerţului, Ministerul Justiţiei, Oficiul Român pentru Drepturi de Autor, Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară, etc).

OFERTA
Bonusurile și beneficiile se discută la interviu.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 8 octombrie 2015

AVOCATUL POPORULUI recrutează personal de specialitate

Avocatul poporului

INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea
a 2 posturi vacante (1 post de expert – personal de execuţie de specialitate cu studii juridice și 1 post de consilier – personal de execuţie de specialitate cu studii juridice), la Domeniul privind prevenirea torturii în locurile de detenţie:

1. expert – 1 post, personal de execuţie de specialitate cu studii juridice;
2. consilier – 1 post, personal de execuţie de specialitate cu studii juridice.

DOCUMENTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR
a) cerere de înscriere la concurs adresată Avocatului Poporului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.

În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la data de 21 septembrie 2015, ora 16:00, dosarele cuprinzând documentele enumerate la punctul I. Actele prevăzute la lit. b), c), d) și f) vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon: 021/312.71.27, 021/312.49.23.

CANDIDAŢII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII

Condiţii generale
– au cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
– cunosc limba română, scris şi vorbit;
– au vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– au capacitate deplină de exerciţiu;
– au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplinesc condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la examen;
– nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice pentru postul de expert
– absolvent cu diplomă de licenţă al unei facultăţi de ştiinţe juridice;
– vechimea minimă în specialitate – 3 ani;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie;
– cunoştinţe de operare PC;
– prezintă recomandare de la ultimul loc de muncă, cu privire la profilul profesional şi moral (opţional);
– experienţă în protecţia drepturilor omului într-unul din locurile de detenţie prevăzute de art. 292 din Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţii specifice pentru postul de consilier
– absolvent cu diplomă de licenţă al unei facultăţi de ştiinţe juridice;
– vechimea minimă în specialitate – 5 ani;
– cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie;
– cunoştinţe de operare PC;
– prezintă recomandare de la ultimul loc de muncă, cu privire la profilul profesional şi moral (opţional);
– experienţă în protecţia drepturilor omului într-unul din locurile de detenţie prevăzute de art. 292 din Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Instituţia Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs.
Pentru candidaţii declaraţi admişi în urma concursului, instituţia Avocatul Poporului nu poate deconta cheltuielile de cazare şi transport de la localitatea de domiciliu până la sediul centrului zonal.
Candidaţii declaraţi admişi în urma promovării concursului îşi vor desfăşura activitatea în centrul zonal pentru care au optat în cererea de înscriere la concurs.

CONCURSUL se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sector 3 şi va consta în următoarele probe:
– proba scrisă de specialitate;
– proba scrisă de limbă străină;
– proba practică privind verificarea cunoştinţelor de utilizare a calculatorului;
– interviu.

Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 29 septembrie 2015, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului.
Proba scrisă de limbă străină se va desfăşura la data de 5 octombrie 2015, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului.
Proba practică privind utilizarea calculatorului se va desfăşura la data de 9 octombrie 2015, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului.
Interviul se va susţine în data de 15 octombrie 2015, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă de specialitate, proba scrisă de limbă străină, proba practică privind utilizarea calculatorului şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Afişarea rezultatelor finale va avea loc după susţinerea ultimei probe, respectiv după soluţionarea contestaţiilor formulate.

BIBLIOGRAFIA poate fi descarcată de AICI.

* Anunţul este valabil până la data de 21 septembrie 2015

RĂZVAN DINCĂ & ASOCIAȚII recrutează paralegal

Razvan Dinca & Asociatii

RĂZVAN DINCĂ & ASOCIAȚII recrutează paralegal în vederea unei colaborări part-time.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– bune cunoştinţe operare PC (MS Office);
– cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 septembrie 2015

DRAGNE & ASOCIAȚII recrutează Specialist în PR / Personal Branding

Dragne & Asociatii

DRAGNE & ASOCIAȚII recrutează Specialist în PR/Personal Branding (Full Time).

CERINȚE
– experiență în domeniul PR/Marketing/Personal Branding/Organizare de evenimente;
– bune abilități de comunicare şi redactare de comunicate/articole de presă/prezentări, etc.;
– cunoștințe temeinice în Microsoft Word şi Power Point;
– cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
– experiența în domeniul juridic reprezintă un avantaj.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 17 septembrie 2015

RĂZVAN DINCĂ & ASOCIAȚII recrutează Director Financiar

Razvan Dinca & Asociatii

RĂZVAN DINCĂ & ASOCIAȚII recrutează Director Financiar.

ATRIBUȚII
– redactarea şi gestionarea contractelor;
– emiterea facturilor, trimiterea facturilor către clienți;
– urmărirea facturilor neplătite;
– evidența și facturarea cheltuielilor;
– administrarea problemelor legate de redactare de contracte și facturare;
– administrarea contabilă a societății;
– calculul, verificarea și înregistrarea impozitelor și taxelor datorate către stat: Impozit, TVA etc;
– pregătirea și depunerea declarațiilor lunare, trimestriale, anuale;
– asigurarea relației cu organismele financiare competente;
– raportări financiare solicitate de asociați.

CERINȚE
– studii superioare;
– experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj;
– cunoștințe avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, programe de contabilitate);
– bune cunoștințe de limba engleză;
– abilități de analiză, sinteză și raportare;
– abilitatea de prioritizare a sarcinilor și de a respecta termenele.

Candidații interesați pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 16 septembrie 2015

MIHAELA LUPU recrutează asistentă

Cabinetul de avocat MIHAELA LUPU recrutează asistentă.

Pentru a ocupa această poziţie dorim, în special, studenţi la Drept în anii II / III, învăţământ la distanţă sau persoane care au mai lucrat pe un post similar.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV pe adresa de email: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 16 septembrie 2015

MITU & ASOCIAŢII recrutează office assistant

MITU&ASOCIATII

MITU & ASOCIAŢII SPARL recrutează office assistant.

POSTUL PRESUPUNE URMĂTOARELE ACTIVITĂŢI
– managementul contractelor de asistenţă juridică emise de Baroul Bucureşti;
– întocmirea şi redactarea de rapoarte, evidenţe privind activitatea/ clienţii societăţii;
– operarea în sistemul informatic a deconturilor şi foilor de parcurs;
– urmărirea agendei de lucru a avocaţilor coordonatori;
– asigurarea şi răspunderea de primirea, repartizarea şi arhivarea corespondenţei către /de la avocaţi, clienţii societăţii;
– alte activităţi de secretariat.

Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul la adresa [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 9 august 2015

VOINEA & ASSOCIATES recrutează office assistant

VOINEA & ASSOCIATES

VOINEA & ASSOCIATES is recruiting an OFFICE / FRONT DESK ASSISTANT with minimum 2 years experience in secretarial/protocol activities.

If you are interested, please send a CV to the email address: [email protected], or via fax to the following number: 021-222.92.65.

VOINEA & ASSOCIATES is a full-service law firm established in 2006 with a strong emphasis on providing a wide spectrum of legal services.
We believe in maintaining close contact with our clients, not only in understanding their requirements, but also providing practical and useful solutions in all their legal affairs.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 17 iulie 2015

CONSILIUL CONCURENȚEI recrutează inspectori de concurenţă asistenţi

Consiliul Concurentei

CONSILIUL CONCURENȚEI organizează la sediul din Bucureşti, Piaţa Presei Libere nr. 1, etaj 1, corp D1, concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcţii de inspector de concurenţă asistent, la Direcţia Juridic-Contencios.

Concursul va avea loc în data de 30.06.2015, ora 09,30 probă eliminatorie de limba engleză şi la 11,30, probă scrisă, iar, în termenul legal, interviul.
Condiţiile de participare, actele necesare pentru dosarul de înscriere, data limită de depunere a dosarului, precum şi bibliografia se afişează la sediul Consiliului Concurenţei şi pe site-ul www.consiliulconcurentei.ro.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15.06.2015, ora 16:00.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 021/405.45.93, 021/405.45.58 sau la sediul instituţiei.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 15 iunie 2015

DBO recrutează asistent(ă) avocaţi

Get Adobe Flash player

DBO – Andrei Dumitrescu | Mihai Băjenaru | Robert Oancea | Avocaţi recrutează asistent(ă) avocaţi.

CONDIŢII MINIME
– experienţă similară (asistent în domeniul juridic) minimum 2 ani;
– bună cunoaştere a limbii române şi engleze (vorbire / scriere);
– integritate, spirit de iniţiativă;
– să nu fie licențiat(ă) în Drept / Științe juridice.

Candidaţii sunt rugaţi să trimită CV-urile pe adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 19 iunie 2015

MIRCEA & ASOCIAȚII recrutează Assistent Managing Partner

MIRCEA LAWYERS

MIRCEA & ASOCIAȚII recrutează Assistent Managing Partner.

ATRIBUȚIILE POSTULUI
– asistarea conducerii firmei Mircea & Asociații în activitățile administrative și de management;
– preluarea unor atribuții administrative și de management, delegate de către conducerea firmei;
– coordonarea personalului administrativ, a colaboratorilor și furnizorilor externi;
– ţinerea registerelor de evidență ale societății: contracte de asistență juridică, certificări acte etc;
– organizarea evenimentelor firmei de avocatură Mircea şi Asociaţii;
– realizarea de activităţi juridice specifice profesiei de avocat;

CERINȚE
Persoana pe care o căutăm trebuie să înțeleagă că activitățile de management sunt o componentă esențială pentru activitatea unei firme de avocatură și să vrea să realizeze o carieră într-o poziție de management și suport, precum cea care face obiectul acestui anunț.
Persoana pe care o căutăm trebuie, de asemenea, să fie absolvent de studii superioare juridice – avocat înscris în Barou, persoană motivată, energică, cu spirit de observație şi inițiativă.
Bună cunoaștere cel puțin a unei limbi de circulație internațională este obligatorie iar cunoașterea unei a două limbi de circulație va fi considerată un avantaj.
Sunt necesare aptitudini foarte bune de folosire a computerului, a biroticii și a softurilor specifice unei firme de avocați.
Postul presupune atât cunoașterea domeniului juridic cât și experiență în activități administrative, într-o firmă de avocați sau în alt mediu de afaceri.

CV-urile pot fi transmise la adresa de e-mail: [email protected]. sau la nr. fax 031.43.27.294.

Anunțul este valabil pentru Municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 18 iunie 2015

MITU & ASOCIAŢII recrutează office assistant

MITU&ASOCIATII

MITU & ASOCIAŢII SPARL recrutează office assistant.

Postul presupune următoarele activităţi:
– managementul contractelor de asistenţă juridică emise de Baroul Bucureşti;
– întocmirea şi redactarea de rapoarte, evidenţe privind activitatea/ clienţii societăţii;
– operarea în sistemul informatic a deconturilor şi foilor de parcurs;
– urmărirea agendei de lucru a avocaţilor coordonatori;
– asigurarea şi răspunderea de primirea, repartizarea şi arhivarea corespondenţei către/de la avocaţi, clienţii societăţii;
– alte activităţi de secretariat.

Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul la adresa: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 29 mai 2015

FINECO INSOLVENCY recrutează avocat/consilier juridic/practician în insolvenţă

fineco-sigla_mic2_red2

FINECO INSOLVENCY recrutează avocat/consilier juridic/practician în insolvenţă.

Nivel carieră: Middle, Senior
Oraş: București, sector 4
Domenii ofertă: Instituţii/profesii liberale

CRITERII PROFESIONALE ŞI PERSONALE
– absolvent al Facultăţii de Drept;
– cunoştinţe solide de drept civil, drept comercial, fiscal şi din domeniul insolvenţei;
– experienţă de minim 2 ani în domeniul juridic;
– cunoştinţe avansate operare PC (Office);
– cunoştinţe limbă engleză – nivel mediu spre avansat;
– disponibilitate pentru deplasări;
– preocupare permanentă pentru actualizarea cunoştinţelor în domeniu;
– abilităţi de organizare şi planificare;
– capacitatea de a lucra cu termene limită;
– rezistenţă la stres şi atenţie distributivă;
– capacitatea de a lucra eficient în echipă;
– limbaj coerent şi elevat;
– prestanţă şi comportament profesional;
– iniţiativă, discreţie, corectitudine şi punctualitate;
– atitudine pozitivă şi fire comunicativă.

AVANTAJ
Membru U.N.P.I.R.

RESPONSABILITĂŢI
– asigură consultanţă juridică şi reprezintă societatea în raporturile cu autorităţile publice, instituţiile de orice natură, precum şi cu orice persoană juridică sau fizică, română sau străină;
– asigură asistentă juridică pentru societate în faţa oricăror organe jurisdicţionale;
– actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie şi pune la dispoziţie către persoanele interesate din organizaţie noile informaţii şi implicaţii pentru activitatea acestora.

BENEFICII
– mediu de lucru profesional şi cordial, alături de o echipă tânără şi dinamică de practicieni în insolvenţă;
– bonusuri în funcţie de performanţa profesională.

Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită un CV însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa de e-mail: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 22 mai 2015

AVOCATUL POPORULUI recrutează personal de specialitate

Avocatul poporului

INSTITUȚIA AVOCATUL POPORULUI organizează concurs pentru ocuparea a 3 posturi vacante de consilier – personal de execuţie de specialitate cu studii juridice, la Domeniul privind prevenirea torturii în locurile de detenţie:

1. consilier (2 posturi – nivel superior, la sediul central – Bucureşti);
2. consilier (1 post, la Centrul zonal Craiova).

I. DOCUMENTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR
a) cerere de înscriere la concurs adresată Avocatului Poporului în care se va preciza centrul zonal în care va activa candidatul, respectiv: Centrul zonal Bucureşti, (cuprinde judeţele: Buzău, Călăraşi, Constanţa, Dâmboviţa, Ialomiţa, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Teleorman şi Tulcea) şi Centrul zonal Craiova (cuprinde judeţele: Arad, Argeş, Caraş-Severin, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Timiş şi Vâlcea);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.

Candidaţii vor depune la sediul instituţiei Avocatul Poporului, până cel mai târziu la data de 7 aprilie 2015, ora 16:00, dosarele cuprinzând documentele enumerate la punctul I. Copiile de pe documentele menţionate la punctul I vor fi însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului sau la telefon 021/312.71.27.

II. CANDIDAŢII TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII
1) Condiţii generale
a) au cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunosc limba română, scris şi vorbit;
c) au vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) au capacitate deplină de exerciţiu;
e) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplinesc condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la examen;
g) nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

2) Condiţii specifice pentru postul de consilier
a) vechime în specialitate juridică: 7 ani;
b) absolvent cu diplomă de licenţă a unei facultăţi de ştiinţe juridice;
c) cunoaşterea unei limbi străine de largă circulaţie internaţională;
d) utilizare computerului – Microsoft Office şi aplicaţii pe reţea internet şi intranet;
e) experienţă în protecţia drepturilor omului într-unul din locurile de detenţie prevăzute de art. 292 din Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Instituţia Avocatul Poporului nu asigură cheltuieli de cazare, transport sau de altă natură pentru candidaţii care participă la concurs.
Pentru candidaţii declaraţi admişi în urma concursului, instituţia Avocatul Poporului nu poate deconta cheltuielile de cazare şi transport de la localitatea de domiciliu până la sediul centrului zonal.

Candidaţii declaraţi admişi în urma promovării concursului îşi vor desfăşura activitatea în centrul zonal pentru care au optat în cererea de înscriere la concurs.

III. CONCURSUL se va desfăşura la sediul instituţiei Avocatul Poporului din Bucureşti, Str. Eugeniu Carada nr. 3, Sector 3 şi va consta în susţinerea unei probe scrise de specialitate, a unui interviu, a unei probe practice de calculator şi a unei probe scrise la o limbă străină de largă circulaţie internaţională.

Proba scrisă de specialitate se va desfăşura la data de 16 aprilie 2015, ora 10:00, la sediul instituţiei Avocatul Poporului.
Proba practică – verificarea cunoştinţelor de folosire a calculatorului se va susţine în data de 21 aprilie 2015, ora 10:00.
Interviul se va susţine în data de 24 aprilie 2015, ora 10:00.
Proba scrisă la o limbă străină de largă circulaţie internaţională se va susţine în data de 5 mai 2015, ora 10:00.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă de specialitate, proba practică de calculator şi interviu şi proba scrisă la limba străină, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise de specialitate, a probei practice de calculator, a interviului şi a probei scrise la limba străină, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Afişarea rezultatelor finale va avea loc după susţinerea ultimei probe, respectiv după soluţionarea contestaţiilor formulate.

IV. BIBLIOGRAFIA poate fi descarcată de AICI.

* Anunţul este valabil până la data de 7 aprilie 2015

AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial

AEQUITAS

SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial.

CERINŢE PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atent la detalii, rezistent la stres, spirit de echipă,profesionalism, iniţiativă.

CERINŢE PENTRU POSTUL DE SECRETAR NOTARIAL
– experienţă în unul din domeniile juridice;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitae,
– cunoştinţe bune de gramatică și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.

În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice dar şi sprijinul unei echipe profesioniste, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 27 aprilie 2015

ȚUCA ZBÂRCEA & ASOCIAȚII recrutează asistent administrativ

Tuca-Zbarcea-Asociatii 10

ȚUCA ZBÂRCEA & ASOCIAȚII recrutează asistent administrativ.

CERINŢE
– absolventă de studii superioare (exclus Facultatea de Drept);
– experiență anterioară/activități secretariat minim 2-3 ani;
– cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
– abilităţi operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel, PowerPoint);
– competențe interpersonale (abilități de comunicare, lucru în echipă, atenție la detalii, organizare eficientă a activității și timpului de lucru).

AVANTAJ
– experiența anterioară într-o firmă de avocatură.

BENEFICII
– pachet salarial atractiv;
– oportunitatea de a lucra şi a se dezvolta într-un mediu profesionist.

În măsura în care vei considera că te potriveşti profilului de mai sus, te rugăm să ne transmiţi un CV (redactat în limba engleză) la adresa de email: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 6 aprilie 2015

MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE recrutează practician în insolvență/consilier juridic/avocat

MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE recrutează practician în insolvență/consilier juridic/avocat.

Mai multe detalii la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru orașul Iași.

* Anunțul expiră la data de 13 martie 2015

AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial

AEQUITAS

SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic şi secretar notarial.

CERINŢE PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atent la detalii, rezistent la stres, spirit de echipă,profesionalism, iniţiativă;

CERINŢE PENTRU POSTUL DE SECRETAR NOTARIAL
– experienţă în unul din domeniile juridice;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitae,
– ccunoştinţe bune de gramatică și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– ppersoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.

În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice dar şi sprijinul unei echipe profesioniste, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 13 martie 2015

TURCU & TURCU recrutează avocat stagiar și asistent manager

TURCU & TURCU

TURCU & TURCU recrutează avocat stagiar și asistent manager.

Cunoaşterea limbii engleze, nivel avansat, reprezintă o cerinţă obligatorie.

Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită un CV, însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 25 februarie 2015