GROSU & ASOCIAȚII recrutează secretară

GROSU & ASOCIATII

GROSU & ASOCIAȚII recrutează secretară.

Candidatul ideal ar trebui să fie o persoană organizată, entuziastă, comunicativă.

ACTIVITĂŢILE SPECIFICE POSTULUI PROPUS SUNT
– primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
– executarea lucrărilor cum sunt: arhivarea dosarelor sau păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
– furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu programul organizaţiei;
– asigurarea de protocol;
– primirea persoanelor care doresc să ia legătura cu conducerea,
– asigurarea legaturilore telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei;
– asigurarea evidenţei consumabilelor şi a stocurilor de rezervă;
– tehnoredactare de documente.

DESCRIEREA COMPANIEI
Societate de Avocaţi reprezentată de o echipă de 15 membri, specializată în asigurarea de servicii de reprezentare şi asistenţă juridică pentru societăţi comerciale.

Candidaturile depuse AICI vor fi tratate cu prioritate.

CV-urile pot fi transmise şi la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 8 octombrie 2018

OANA LIVIA BADEA LAW OFFICE recrutează legal secretary / assistant manager

www.badealawoffice.ro

OANA LIVIA BADEA LAW OFFICE recrutează legal secretary / assistant manager.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– cunoştinţe avansate operare PC (Windows, Outlook, Office, Internet);
– cunoştinţe avansate ale limbii române şi limbii engleze, scris/vorbit;
– cunoştinţe avansate tehnoredactare, acurateţe în redactarea documentelor;
– abilităţi de comunicare şi relaţionare;
– atitudine pozitivă;
– abilitatea de a lucra bine independent sau într-o echipă;
– punctualitate, seriozitate;
– atenţie la detalii, bună organizare.

Absolvirea facultăţii de drept este un avantaj.

Experienţa anterioară într-o societate de avocatură / cabinet de avocat este un avantaj.

Candidaţii interesaţi pot trimite un curriculum vitae la următoarea adresă de e-mail: [email protected]

Anunţul este valabil pentru municipiul Bucureşti.

* Anunțul expiră la data de 7 octombrie 2018

MILCEV BURBEA recrutează consilier în proprietate industrială

Milcev Burbea

MILCEV BURBEA recrutează consilier în proprietate industrială.

Căutăm consilieri în proprietate industrială (sau persoane care doresc să lucreze în acest domeniu), implicaţi şi ambiţioşi care să se alăture echipei noastre în dosare de consultantă şi litigii de Proprietate industrială şi intelectuală.

CANDIDAŢII CARE
– au cunoştinţele necesare în domeniul de interes menţionat;
– dau dovadă de determinare şi integritate;
– sunt capabili de lucru intens şi se dovedesc buni jucători de echipă;
– se descurcă excelent în limba engleză;
– se descurcă excelent în lucrul cu computerul.

Vor avea oportunitatea să lucreze într-o echipă de înalta calificare profesională, cu experienţă şi în continuă creştere, cu expunere naţională şi internaţională. Sunt oferite condiţii financiare motivante şi oportunităţi corecte de creştere în cariera profesională.

Reprezintă un avantaj experienţa practică în domeniul proprietăţii industriale şi/ sau calitatea de consilier în domeniu.

Dacă vă interesează să vă alăturaţi echipei noastre şi dacă îndeplinti cerinţele menţionate, vă rugăm trimiteţi CV-ul detaliat şi o scrisoare prin care să vă exprimaţi intenţia de a lucra împreună cu noi, la: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 21 septembrie 2018

IMSAT recrutează consilier juridic / contract manager

IMSAT recrutează consilier juridic / contract manager.

Poziţia se subordonează Directorului General Adjunct.

RESPONSABILITĂŢI
– redactează, avizează şi urmăreşte contracte (în limba română, engleză şi franceză), precum şi alte documente emise de departamentele societăţii, verificând legalitatea, oportunitatea şi corectitudinea lor în conformitate cu scopul pentru care au fost redactate. Cunoaşterea contractelor tip FIDIC este absolut necesară (mai ales partea de claim-uri);
– atribuţii de contract management, comunică cu echipele de Project Management ale societăţii, cu clienţii şi cu furnizorii, participă la negocierea contractelor;
– întocmeşte procesele verbale şi deciziile Adunării Generale a Acţionarilor şi Consiliului de Administraţie ale societăţii;
– redactează notificări de reziliere, de punere în întârziere, somaţii de plată, ordonanţe de plată, cesiuni de creanţă, alte acţiuni;
– reprezintă societatea în faţa instanţelor de judecată şi formulează apărarea şi/sau acţiunile în instanţă;
– face demersurile necesare desfăşurării în legalitate a activităţii societăţii (în conformitate cu Legea societăţilor comerciale şi cu orice altă prevedere legală incidentă), identifică noutăţile în materie de legislaţie a societăţilor comerciale pe acţiuni, întocmeşte şi înregistrează documentaţia aferentă pentru desfăşurarea în legalitate a activităţii societăţii;
– acordă consultanţă juridică diferitelor departamente ale societăţii;
– întocmeşte documentaţia necesară în relaţiile societăţii cu instituţiile din România (Registrul Comerţului, Parchet, primării, notariate, poliţie, etc) şi reprezintă societatea în vederea obţinerii actelor şi avizelor necesare desfăşurării în legalitate a activităţii;
– identifică formalităţile legale ce trebuie îndeplinite în relaţia cu autorităţile locale din ţările unde compania urmează să execute lucrări în construcţii (Registrul Comerţului, fisc, inspectoratele de muncă, primării, ministere, sindicate, etc) şi întocmeşte rapoarte cu privire la complexitatea, costurile, durata, etc acestor formalităţi;
– asigură fluxul informaţional referitor la documentele cu conţinut juridic între departamentele societăţii.

CERINŢE
– studii juridice de specialitate absolvite;
– experienţă minimă de 5 ani în domeniul juridic, atribuţii de contract management, activităţi de redactare şi urmărire contracte (FIDIC, dar fără a se limita la acestea), consultanţă în drept societar, relaţii juridice între profesionişti, dreptul muncii, reprezentare în instanţă;
– cunoaşterea limbilor engleză (avansat) şi franceză (preferabil mediu/avansat);
– cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Powerpoint);
– capacitate de a finaliza independent activităţile alocate, bune abilităţi de comunicare, atenţie la detalii;
– abilităţi de analiză, sinteză şi organizare, de lucru autonom şi în echipă;
– capacitate de automotivare;
– atenţie, perspicacitate, conştiiciozitate, spirit de iniţiativă, rezistenţă la stres;
– disponibilitate la deplasări.

Se oferă un mediu de lucru plăcut şi profesionist, un salariu atractiv şi posibilitatea de dezvoltare personală şi profesională.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 9 septembrie 2018

D’ORNANO PARTNERS is looking for a legal assistant

D’ORNANO PARTNERS is looking for a legal assistant.
We are targeting a friendly and flexible person.

Employer: D’Ornano Partners
Area: Legal
Type of job: Full-time
Experience: 1-5 years

REQUIREMENTS
– appropriate MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook), Adobe knowledge and experience;
– hands on experience with office machines (e.g. fax machines and printers) and familiarity with email scheduling tools, conference calls organization centers;
– fluency in English and French;
– time management, organizational and planning skills in a fast-paced environment;
– good communication skills;
– attention to detail and problem solving skills, as well as a creative mind with an ability to suggest improvements;
– team player, proactive, positive and enthusiast.

High School and/or University degree, additional qualification as an Administrative assistant or Secretary will be a plus. Previous experience in a law firm is an advantage.

Responsibilities include day to day secretary activities, such as: administrative support for the firm-wide legal team (in English and French); correspondence and conversations with firm-wide clients (in English and French); elaborating and editing documents and other instruments that are required by the Bucharest office lawyers; handling the office correspondence; receiving guests and redirecting them to the relevant person in the office; making travel arrangements and reviewing invoices; maintaining the relation with the Bucharest office suppliers; handling limited protocol activities.

We offer a motivating salary and a friendly working environment, as well as growing and learning opportunities.

Please send your CV at: [email protected]

D’ORNANO PARTNERS is a French law firm with an international capacity and presence.

The firm has adopted an integrated model for its international operations based on a strong synergy of the teams and skills amongst different offices. The Paris office is focused on M&A, commercial real estate and financial operations in France, while also providing high level and industry-specific support to other offices. The CEE offices (Budapest, Belgrade and Bucharest) are specialized in cross-border investments and provide legal support to their international clients in each respective jurisdiction.

The firm focuses on the excellence of its business and legal services in all fields: complex M&A transactions, greenfield and partnerships with local actors or restructuring of existing assets, real estate financings, especially in the industrial, commercial and hospitality sectors.

Its lawyers are members of one or more European bars and benefit from a deep understanding of the differences between local laws and approaches in the region.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 31 august 2018

ROVIGO recrutează practician în insolvenţă

rovigo

ROVIGO SPRL recrutează practician în insolvenţă definitiv, cu studii juridice sau economice.

CERINŢE
– practician în insolvenţă cu experiența de minim 3 ani;
– abilități de comunicare și lucru în echipă;
– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;
– deţinerea calităţii de avocat şi cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat constituie un avantaj.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 19 august 2018

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat / paralegal

IACOB & ALEXANDRU

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat / paralegal.

Tip contract: Full time / Normă ȋntreagă

Nivel de carieră: Entry level / Primii 3 ani de experienţă

CANDIDATUL IDEAL
– are studii superioare ȋn domeniul juridic;
– abilităţi de comunicare, spirit de echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe;
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– spirit organizatoric;
– seriozitate și conștiinciozitate;
– punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– disponibilitate la deplasări.

RESPONSABILITĂŢI
– cercetări legislative şi documentare juridică pentru avocaţii societăţii;
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, instanţele judecătoreşti, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi a altor persoane juridice, inclusiv, dar fără a se limita la:
– depunere şi ridicare documente, studiu dosare aflate pe rol în instanţă şi la diverse instituţii;
– efectuarea operaţiunilor la Registrul Comerţului: depunere şi ridicare documente, plată taxe, obţinere informaţii, prezenţă în audienţă;
– depunere şi ridicare documente de la OSIM; monitorizări de baze de date;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării;
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societăţii;
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică societăţii, precum, dar fără a se limita la ţinerea evidenţei documentelor interne;
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri, pregătire probatoriu;
– întocmirea şi evidenţa dosarelor societăţii;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat.

OFERTĂ
Bonusurile şi beneficiile se discută la interviu.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 20 august 2018

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal

Logo_BSMP

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal cu experienţă în profesie între zero (0) şi trei (3) ani, cunoaştere la nivel avansat a limbii engleze (obligatoriu).

Printre responsabilități se numără activități juridice și administrative interne (cercetări legislative, monitorizare site-uri ale instituțiilor publice și întocmire oferte de servicii juridice, întocmire și menținere dosare ale clienților), precum și gestionarea relațiilor administrative cu instanțe judecătorești, Registrul Comerțului, Administrații Financiare, notari publici, precum și alte persoane juridice în relație cu societatea.

Tip contract: full time

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 august 2018

SINESCU & ASOCIAŢII recrutează consilier juridic / secretar notarial

SPN SINESCU & ASOCIAŢII recrutează consilier juridic / secretar notarial cu experiență în mediul notarial / juridic (obligatoriu).

CERINȚE
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea și tehnoredactarea documentelor juridice;
– atenţie la detalii, rezistenţă la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă, o bună organizare a activității;
– foarte bune cunoștințe și abilități de operare PC, în special WORD, EXCEL, OUTLOOK;
– o bună cunoaştere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc şi a formalităţilor prealabile şi ulterioare încheierii actului notarial.

RESPONSABILITĂŢI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declaraţii, procuri, contracte de vânzare-cumpărare, donaţie, întreţinere, împrumut, procedură succesorală, etc;
– realizarea documentaţiilor necesare întocmirii acestor acte și primirea documentelor de la clienți;
– verificarea şi înscrierea acestor acte în registrele prevăzute de legislația notarială – Infonot;
– realizarea relaţiei directe cu publicul într-un mod deschis, amabil şi profesionist.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

CV-urile trimise la orice altă adresă de e-mail nu vor fi luate în considerare.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 august 2018

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– studii medii sau superioare (exclus studenţii);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 8 august 2018

BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL recrutează consilier juridic / secretar notarial

BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL recrutează consilier juridic / secretar notarial cu sau fără experiență în mediul notarial / juridic.

CERINŢE
– capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor;
– persoană ordonată, atentă la detalii, meticuloasă;
– rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;
– utilizare avansată a programelor PC de birou (Microsoft Office, mail, etc.);
– experienţă anterioară într-un birou notarial/cabinet de avocatură constituie un avantaj;
– integritate morală şi profesională.

CONSTITUIE UN AVANTAJ
– experienţă în activitatea de secretariat sau în domeniul juridic;
– intenţia de colaborare pe termen lung;
– disponiblitate imediată.

RESPONSABILITĂŢI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declaraţii, procuri, contracte de vânzare-cumpărare, donaţie, întreţinere, împrumut, procedură succesorală, etc;
– realizarea documentaţiilor necesare întocmirii acestor acte;
– realizarea relaţiei directe cu publicul într-un mod deschis, amabil şi profesionist.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul Craiova.

* Anunțul expiră la data de 30 iulie 2018

JURIDICE.ro recrutează redactor

JURIDICE.roJURIDICE.ro recrutează redactor.

CERINȚE
– responsabilitate;
– implicare;
– precizie;
– coerență
– reacție rapidă;
– concentrare și calm;
– simțul umorului;
– utilizare excelentă computer și Internet.

RESPONSABILITĂȚI
– monitorizare;
– redactare;
– tehnoredactare;
– verificare și corectare;
– comunicare.

AVANTAJE
– mediu de lucru plăcut;
– atmosferă prietenoasă;
– stabilitate.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Echipa JURIDICE.ro
Politica JURIDICE.ro
Confidențialitate

CV şi scrisoare de intenţie: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 23 iulie 2018

AEQUITAS recrutează consilier juridic / secretar notarial

AEQUITAS

SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic / secretar notarial cu experiență în mediul notarial / juridic (obligatoriu), de minim 3 ani, ce posedă:
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atenţie la detalii, rezistenţă la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;
– foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;
– o bună cunoaştere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc şi a formalităţilor prealabile şi ulterioare încheierii actului notarial.

RESPONSABILITĂŢI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declaraţii, procuri, contracte de vânzare-cumpărare, donaţie, întreţinere, împrumut, procedură succesorală, etc;
– realizarea documentaţiilor necesare întocmirii acestor acte;
– verificarea şi înscrierea acestor acte şi a celor anexe în registrele naţionale;
– realizarea relaţiei directe cu publicul într-un mod deschis, amabil şi profesionist.

SPN Aequitas a fost înființată în anul 2000 și are în prezent sediul într-o clădire de birouri situată în zona centrală a orașului, în imediata apropiere a Pieței Operei. Cei trei notari parteneri beneficiază de suportul unei echipe numeroase, structurată în departamente juridice și administrative. În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 23 iulie 2018

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 5 iulie 2018