ROVIGO recrutează practician în insolvenţă

rovigo

ROVIGO SPRL recrutează practician în insolvenţă definitiv, cu studii juridice sau economice.

CERINŢE
– practician în insolvenţă cu experiența de minim 3 ani;
– abilități de comunicare și lucru în echipă;
– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;
– deţinerea calităţii de avocat şi cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat constituie un avantaj.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 19 august 2018

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat / paralegal

IACOB & ALEXANDRU

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat / paralegal.

Tip contract: Full time / Normă ȋntreagă

Nivel de carieră: Entry level / Primii 3 ani de experienţă

CANDIDATUL IDEAL
– are studii superioare ȋn domeniul juridic;
– abilităţi de comunicare, spirit de echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe;
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– spirit organizatoric;
– seriozitate și conștiinciozitate;
– punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– disponibilitate la deplasări.

RESPONSABILITĂŢI
– cercetări legislative şi documentare juridică pentru avocaţii societăţii;
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, instanţele judecătoreşti, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi a altor persoane juridice, inclusiv, dar fără a se limita la:
– depunere şi ridicare documente, studiu dosare aflate pe rol în instanţă şi la diverse instituţii;
– efectuarea operaţiunilor la Registrul Comerţului: depunere şi ridicare documente, plată taxe, obţinere informaţii, prezenţă în audienţă;
– depunere şi ridicare documente de la OSIM; monitorizări de baze de date;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării;
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societăţii;
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică societăţii, precum, dar fără a se limita la ţinerea evidenţei documentelor interne;
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri, pregătire probatoriu;
– întocmirea şi evidenţa dosarelor societăţii;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat.

OFERTĂ
Bonusurile şi beneficiile se discută la interviu.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 20 august 2018

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal

Logo_BSMP

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal cu experienţă în profesie între zero (0) şi trei (3) ani, cunoaştere la nivel avansat a limbii engleze (obligatoriu).

Printre responsabilități se numără activități juridice și administrative interne (cercetări legislative, monitorizare site-uri ale instituțiilor publice și întocmire oferte de servicii juridice, întocmire și menținere dosare ale clienților), precum și gestionarea relațiilor administrative cu instanțe judecătorești, Registrul Comerțului, Administrații Financiare, notari publici, precum și alte persoane juridice în relație cu societatea.

Tip contract: full time

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 august 2018

SINESCU & ASOCIAŢII recrutează consilier juridic / secretar notarial

SPN SINESCU & ASOCIAŢII recrutează consilier juridic / secretar notarial cu experiență în mediul notarial / juridic (obligatoriu).

CERINȚE
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea și tehnoredactarea documentelor juridice;
– atenţie la detalii, rezistenţă la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă, o bună organizare a activității;
– foarte bune cunoștințe și abilități de operare PC, în special WORD, EXCEL, OUTLOOK;
– o bună cunoaştere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc şi a formalităţilor prealabile şi ulterioare încheierii actului notarial.

RESPONSABILITĂŢI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declaraţii, procuri, contracte de vânzare-cumpărare, donaţie, întreţinere, împrumut, procedură succesorală, etc;
– realizarea documentaţiilor necesare întocmirii acestor acte și primirea documentelor de la clienți;
– verificarea şi înscrierea acestor acte în registrele prevăzute de legislația notarială – Infonot;
– realizarea relaţiei directe cu publicul într-un mod deschis, amabil şi profesionist.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

CV-urile trimise la orice altă adresă de e-mail nu vor fi luate în considerare.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 august 2018

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– studii medii sau superioare (exclus studenţii);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 8 august 2018

BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL recrutează consilier juridic / secretar notarial

BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL recrutează consilier juridic / secretar notarial cu sau fără experiență în mediul notarial / juridic.

CERINŢE
– capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor;
– persoană ordonată, atentă la detalii, meticuloasă;
– rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;
– utilizare avansată a programelor PC de birou (Microsoft Office, mail, etc.);
– experienţă anterioară într-un birou notarial/cabinet de avocatură constituie un avantaj;
– integritate morală şi profesională.

CONSTITUIE UN AVANTAJ
– experienţă în activitatea de secretariat sau în domeniul juridic;
– intenţia de colaborare pe termen lung;
– disponiblitate imediată.

RESPONSABILITĂŢI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declaraţii, procuri, contracte de vânzare-cumpărare, donaţie, întreţinere, împrumut, procedură succesorală, etc;
– realizarea documentaţiilor necesare întocmirii acestor acte;
– realizarea relaţiei directe cu publicul într-un mod deschis, amabil şi profesionist.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul Craiova.

* Anunțul expiră la data de 30 iulie 2018

JURIDICE.ro recrutează redactor

JURIDICE.roJURIDICE.ro recrutează redactor.

CERINȚE
– responsabilitate;
– implicare;
– precizie;
– coerență
– reacție rapidă;
– concentrare și calm;
– simțul umorului;
– utilizare excelentă computer și Internet.

RESPONSABILITĂȚI
– monitorizare;
– redactare;
– tehnoredactare;
– verificare și corectare;
– comunicare.

AVANTAJE
– mediu de lucru plăcut;
– atmosferă prietenoasă;
– stabilitate.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Echipa JURIDICE.ro
Politica JURIDICE.ro
Confidențialitate

CV şi scrisoare de intenţie: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 23 iulie 2018

AEQUITAS recrutează consilier juridic / secretar notarial

AEQUITAS

SPN AEQUITAS recrutează consilier juridic / secretar notarial cu experiență în mediul notarial / juridic (obligatoriu), de minim 3 ani, ce posedă:
– cunoştinţe temeinice de drept civil;
– acurateţe în redactarea documentelor juridice;
– atenţie la detalii, rezistenţă la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;
– foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;
– o bună cunoaştere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc şi a formalităţilor prealabile şi ulterioare încheierii actului notarial.

RESPONSABILITĂŢI
– redactarea proiectelor de acte notariale: declaraţii, procuri, contracte de vânzare-cumpărare, donaţie, întreţinere, împrumut, procedură succesorală, etc;
– realizarea documentaţiilor necesare întocmirii acestor acte;
– verificarea şi înscrierea acestor acte şi a celor anexe în registrele naţionale;
– realizarea relaţiei directe cu publicul într-un mod deschis, amabil şi profesionist.

SPN Aequitas a fost înființată în anul 2000 și are în prezent sediul într-o clădire de birouri situată în zona centrală a orașului, în imediata apropiere a Pieței Operei. Cei trei notari parteneri beneficiază de suportul unei echipe numeroase, structurată în departamente juridice și administrative. În cadrul biroului nostru veţi întâlni o gamă largă de speţe juridice, într-un spaţiu de lucru modern şi dinamic.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită un Curriculum Vitae la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 23 iulie 2018

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal

Zamfirescu Racoti & Parteners

ZAMFIRESCU RACOŢI & PARTNERS recrutează paralegal în vederea unei colaborări full-time pe perioadă nedeterminată.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– cunoaşterea limbii române la un nivel avansat;
– cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj;
– spirit organizatoric şi aplecare spre detaliu;
– capacitatea de a lucra atât individual, cât şi în echipă;
– cunoştinţe operare PC.

RESPONSABILITĂȚI
– asigură înregistrarea documentelor la instanțele, birourile și instituțiile competente;
– colaborează cu instituțiile abilitate pentru obținerea informațiilor solicitate de avocații colaboratori și asociați (instanțe judecătorești, Birourile Executorilor Judecătorești, Cabinete Notariale, OCPI, Parchet, Ministere, Inspectorate de Poliție);
– se deplasează la instituțiile cu care colaborează pentru predarea și obținerea documentelor;
– transmite periodic informări cu privire la stadiul dosarelor și informațiile obținute;
– dactilografiază materiale şi documente solicitate de asociați și colaboratori: împuterniciri, împuterniciri avocațiale, delegații, cereri;
– pregătește dosare pentru instanță (fotocopiază documente, verifică existenţa documentelor necesare la dosar, redactează cereri, delegații, împuterniciri);
– caută periodic pe portalul instanțelor și alte site-uri de specialitate informații cu privire la dosare sau alte aspecte solicitate de colaboratorii și asociații societății.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 5 iulie 2018

HIDROELECTRICA recrutează șef serviciu activități corporative

S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A., cea mai profitabilă companie din România, derulează cu sprijinul Pluri Consultants România, un important proces de recrutare internă și externă pentru postul de Șef Serviciu Activități Corporative (SSAC) din cadrul Departamentului Juridic.

Departamentul juridic din Hidroelectrica se află într-o fază de dezvoltare organizaţională, iar accederea la acest post va însemna integrarea într-un mediu de lucru stimulativ, coerent, propice obținerii performanței.

CERINȚE ȘI CRITERII DE SELECȚIE
Pentru a fi eligibili pentru acest post, candidații interesați trebuie să satisfacă următoarele cerințe.

Cerințele obligatorii sunt următoarele:
– studii superioare juridice (licenţiat în drept);
– minim 6 ani experiență în drept civil şi comercial, în drept societar, în dreptul muncii, în achiziţii publice, în drept bancar şi financiar, în relaţii instituţionale;
– cunoştinţe temeinice de drept civil şi comercial, de drept societar, de dreptul muncii, de drept bancar şi financiar, în domeniul achiziţiilor publice şi în relaţii instituţionale;
– cunoştinţe relevante privind activitatea de producere şi de trading/furnizare a energiei electrice;
– cunoaşterea, înţelegerea şi aplicarea conceptelor privind managementul proiectelor şi al echipelor de jurişti;
– cunoştinţe generale privind amenajările industriale şi de regimul investiţiilor publice;
– cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu;
– cunoaşterea MS Office.

Cerințele de dorit sunt următoarele:
– studii postuniversitare, Masterat, MBA, Doctorat în domeniul de activitate sau în alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
– cursuri de specializare în domeniul de activitate;
– cursuri de management sau leadership;
– experienţă pe un post similar;
– experienţă anterioară în domeniul energetic;
– limba engleză fluent.

Pe parcursul procesului de selecție vor fi evaluate și următoarele grupe de competențe:
– competențe conceptuale;
– competențe manageriale;
– competențe personale și sociale;
– competențe de relaționare cu clienții interni și externi.

ETAPELE PROCESULUI DE RECRUTARE ŞI SELECŢIE
Cei mai competenți și mai motivați candidați pentru ocuparea postului de Şef Birou Activităţi Corporative din cadrul Departamentului Juridic al S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. vor fi selectați la capătul unui proces care are următoarele etape:
– evaluarea eligibilității candidaturilor depuse;
– selecția inițială – analiza dosarului de candidatură, interviu online sau telefonic, verificare referințe, administrarea unor probe (chestionare) de evaluare;
– selecția finală – interviu panel în prezența comisiei de selecție;
– comunicarea rezultatelor finale.

Fiecare din aceste etape este eliminatorie.

DEPUNEREA CANDIDATURILOR
Candidații care doresc să aplice sunt rugați să trimită, în termen de 30 de zile de la data apariției acestui anunț, pe adresa [email protected] şi [email protected] un mesaj cu titlul ”Candidatură SPEEH_SSAC_Nume şi prenume candidat” (exemplu: ”Candidatură SPEEH_SSAC_Ioana Popescu”) la care să atașeze un dosar electronic de candidatură care va cuprinde:
– un CV relevant;
– copii scanate ale actelor de studii (diplome și/sau certificate);
– orice alt document care poate oferi informații suplimentare relevante despre candidat.

Toate candidaturile vor fi tratate cu absolută confidențialitate.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 1 iulie 2018

RĂZVAN DINCĂ & ASOCIAŢII recrutează paralegal

Razvan Dinca & Asociatii

RĂZVAN DINCĂ & ASOCIAȚII recrutează paralegal în vederea unei colaborări part-time.

CANDIDAŢII VOR TREBUI SĂ ÎNDEPLINEASCĂ URMĂTOARELE CONDIŢII GENERALE
– să fie studenţi ai Facultăţii de Drept sau absolvenţi de studii superioare (cu excepţia licenţiaţilor în drept);
– bune cunoştinţe operare PC (Microsoft Office);
– permisul de conducere categoria B reprezintă un avantaj.

Printre responsabilităţi se numără activităţi de gestionare a relaţiilor administrative ale societății cu instanţele judecătorești și alte persoane juridice.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 1 iulie 2018

BONDOC & ASOCIAȚII | 5 new opening positions

Bondoc & Asociatii

BONDOC & ASOCIAȚII – 5 new opening positions.

WE ARE EXPANDING OUR TEAM
We are looking for skilled and proactive corporate lawyers with 3+ years of solid experience in each of the following: Banking & Finance, Data Protection and Life Sciences.

We are looking for a skilled and proactive corporate trainee lawyer with 1 year experience.

Candidates must have appropriate knowledge, solid analytical and excellent communication skills.

We are looking for a highly motivated, alert, friendly, flexible and proactive person for legal secretary position.

Candidates must have appropriate office experience, solid communication and multitask skills, excellent customer service abilities, capacity to work under pressure; MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook), Adobe required; Fluent in English.

We are offering attractive remuneration and a friendly working environment.

Please send your CV at: [email protected] (ref. BF, DP, LS, JA, LS respectively).

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 29 iunie 2018

NOTARIAT PIPERA recrutează secretar / operator facturare

NOTARIAT PIPERA recrutează secretar / operator facturare.

CERINŢE
– studii medii;
– capacitate de auto-organizare şi stabilire a priorităţilor;
– persoană ordonată, atentă la detalii, meticuloasă;
– rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;
– utilizare avansată a programelor PC de birou (Microsoft Office, mail, etc.);
– experienţă anterioară într-un birou notarial/cabinet de avocatură constituie un avantaj;
– integritate morală şi profesională.

CONSTITUIE UN AVANTAJ
– experienţă în activitatea de secretariat sau în domeniul juridic;
– intenţia de colaborare pe termen lung;
– disponiblitate imediată.

RESPONSABILITĂŢI
– să gestioneze corespondenţa specifică domeniului: primirea/transmiterea corespondenţei, scanarea documentelor şi înregistrarea acestora;
– înregistrarea în baza de date şi arhivarea documentelor;
– organizarea dosarelor;
– să ţină evidenţe ale documentelor juridice şi termenele lor scadente;
– să întocmească documente specifice unui birou de avocatură;
– efectuarea altor activităţi specifice de secretariat (multiplicare, scanare, îndosariere şi arhivare documente) şi administrative;
– facturare;
– arhivare.

NIVEL CARIERĂ
– entry (0-2 ani);
– middle (2-5 ani).

Pentru programare interviu sunaţi la 0722 411 382, notar Munteanu Ovidiu şi trimiteţi CV pe e-mail la: [email protected]

IMPORTANT: NU APLICAŢI ÎNAINTE DE A VERIFICA ADRESA SEDIULUI BIROULUI NOSTRU!

Anunțul este valabil pentru municipiul București și/sau judeţul Ilfov.

* Anunțul expiră la data de 27 iulie 2018

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat

IACOB & ALEXANDRU

IACOB & ALEXANDRU recrutează asistent avocat.

Tip contract: Full time / Normă ȋntreagă

Nivel de carieră: Entry level / Primii 3 ani de experienţă

CANDIDATUL IDEAL
– are studii superioare ȋn domeniul juridic;
– abilităţi de comunicare, spirit de echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe;
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– spirit organizatoric;
– seriozitate și conștiinciozitate;
– punctualitate, seriozitate şi atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
– disponibilitate la deplasări.

RESPONSABILITĂŢI
– cercetări legislative şi documentare juridică pentru avocaţii societăţii;
Menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, instanţele judecătoreşti, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi a altor persoane juridice, inclusiv, dar fără a se limita la:
– depunere şi ridicare documente, studiu dosare aflate pe rol în instanţă şi la diverse instituţii;
– efectuarea operaţiunilor la Registrul Comerţului: depunere şi ridicare documente, plată taxe, obţinere informaţii, prezenţă în audienţă;
– depunere şi ridicare documente de la OSIM; monitorizări de baze de date;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării;
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul societăţii;
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică societăţii, precum, dar fără a se limita la ţinerea evidenţei documentelor interne;
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri, pregătire probatoriu;
– întocmirea şi evidenţa dosarelor societăţii;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat.

OFERTĂ
Bonusurile şi beneficiile se discută la interviu.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 21 iunie 2018

ROVIGO recrutează practician în insolvenţă definitiv

rovigo

ROVIGO SPRL recrutează practician în insolvenţă definitiv, cu studii juridice sau economice.

CERINŢE
– practician în insolvenţă cu experiența de minim 3 ani;
– abilități de comunicare și lucru în echipă;
– disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu;
– deţinerea calităţii de avocat şi cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat constituie un avantaj.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul însoţit de scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 17 iunie 2018

MARIA GABURA recrutează secretar şi tehnoredactor birou notarial

MARIA GABURA recrutează secretar şi tehnoredactor birou notarial.

Căutăm o persoană dinamică, receptivă, bună cunoscătoare a limbii române şi a sistemelor de operare (Windows şi MS Office), punctuală, corectă, amabilă, cu disponibilitate pentru un program flexibil.

Experienţă minimă în domeniul notarial / juridic de 1 an.

DESCRIERE POST
– redactare înscrisuri cu caracter notarial;
– lucrări secretariat;
– relaţionare cu clientela.

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 18 iunie 2018

BUTA MĂDĂLINA CRISTINA & TROFIN IULIA recrutează secretar notarial

Societatea Profesională Notarială BUTA MĂDĂLINA CRISTINA & TROFIN IULIA recrutează secretar notarial.

Tipul postului: full-time

DESCRIEREA POSTULUI
– tehnoredactare acte și cereri;
– înregistrari cereri și lucrări în programul E-terra;
– verificari INFONOT;
– activitate secretariat specifică;
– păstrarea legăturii cu oficiile de cadastru și publicitate imobiliară;
– respectarea instrucțiunilor și procedurilor biroului.

PROFIL CANDIDAT
– cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, Adobe);
– persoană consecventă, adaptabilă, organizată și care acordă atenție detaliilor;
– respectă termenele de soluționare a lucrărilor;
– lucrează bine în echipă.

Adresa de e-mail la care să se transmită CV-urile candidaţilor: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 18 iunie 2018

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal

Logo_BSMP

BOHÂLȚEANU & ASOCIAŢII recrutează paralegal cu experienţă în profesie între zero (0) şi trei (3) ani, cunoaştere la nivel avansat a limbii engleze (obligatoriu).

Printre responsabilităţi se numără activităţi juridice şi administrative interne (cercetări legislative, monitorizare siteuri ale instituţiilor publice şi întocmire oferte de servicii juridice, întocmire şi menţinere dosare ale clienţilor), precum şi gestionarea relaţiilor administrative cu instanţe judecătoreşti, Registrul Comerţului, Administraţii Financiare, notari publici, precum şi alte persoane juridice în relaţie cu societatea.

Tip contract: full time

Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 13 iunie 2018

BACIU IACOB recrutează paralegal

aLOGO2

CA BACIU IACOB recrutează paralegal.

CANDIDATUL IDEAL
– studii superioare de specialitate (eventual completate cu studii de master, cursuri de specializare);
– experienţă în consultanţă juridică civilă şi comercială consitutie un avantaj;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate, atenție la detalii;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.

RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică (în materie civilă şi comercială);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor pentru instanţă;
– depunerea dosarelor în instanţă;
– depuneri/ridicări cereri în instanţă şi la diverse instituţii;
– reprezentare ȋn fața autorităților;
– îndeplinește orice formalitate la Oficiul Registrului Comerțului;
– activități administrative.

OFERTĂ
Salariul se discută la interviu, în funcţie de experienţă.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 8 iunie 2018

ADRIAN LUŢU recrutează legal office assistant

adrian-lutu

Cabinet de Avocat ADRIAN LUŢU recrutează front desk assistant.

Eşti o persoană foarte bine organizată? Ai abilităţi bune de comunicare şi vorbeşti limba engleză? Dacă răspunsul este da, te rugăm să te alături echipei noastre. Vei ajuta o echipă de avocaţi în sarcinile curente administrative şi de secretariat.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII VOR FI
– gestionarea corespondenţei cu clienţii, furnizori şi instituţii;
– preluarea solicitărilor generale primite din partea clienţilor şi colaboratorilor;
– cunoaşterea agendei de lucru a avocaţilor;
– organizare întâlniri, deplasări, conferinţe telefonice;
– organizare, îndosariere, arhivare, copiere şi scanare documente;
– preluare şi transmitere mesaje telefonice.

CERINŢE NECESARE OCUPĂRII POSTULUI
– absolvent de studii medii sau superioare;
– cunoaşterea limbii engleze (scris şi vorbit);
– cunoştinţe operare programe MS Office (Word, Excel, Power Point);
– capacitatea de a lucra atât în echipă, cât şi individual;
– bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;
– experienţă în activităţi administrative de minim 1 an.

Te rugăm să ne trimiţi CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 5 iunie 2018

BUSINESS RECOVERY recrutează avocat / practician în insolvență

BD&A

BUSINESS RECOVERY BD&A SPRL recrutează avocat / practician în insolvență.

CERINȚE
– 2-3 ani de experiență ca avocat/practician în insolvență;
– pentru avocați, experiență anterioară și cunoștințe juridice solide în următoarele arii de practică: drept comercial, insolvență, drept societar, drept civil și procesual civil;
– pentru practicieni în insolvență, experiență relevantă în materie, studii juridice sau economice;
experiență practică în fața instanței;
– bună cunoaștere a limbii engleze, scris și vorbit;
– bune cunoștințe de operare calculator (esențial Word și Excel).

ABILITĂȚI PERSONALE ȘI PROFESIONALE
– abordare pozitivă și pro activă a sarcinilor de lucru;
– optimism, seriozitate, creativitate, punctualitate, ambiție;
– capacitate de analiză și sinteză;
– permis de conducere categoria B.

Ne desfășurăm activitate în cadrul unei societăți de avocați și a uneia de insolvență, încercând să avem o sinergie între cele două entități. Oferim un mediu de lucru plăcut, motivant, implicare în dosare cu provocări profesionale, remunerație corectă.

Vă rugăm să trimiteți un CV care să detalieze experiența anterioară la adresa de e-mail: [email protected]

Vor fi contactați doar candidații selectați.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 3 iunie 2018