CONSTANTIN CUNESCU BUSINESS LAW SCHOOL

Summer School 4

Încep înscrierile la „Constantin Cunescu Business Law School”, ediția a IV-a

Societatea de avocați CUNESCU, BALACIU & ASOCIAȚII deschide înscrierile la cea de-a patra ediție a școlii de avocatură de business „Constantin Cunescu Business Law School”.
Sesiunea de înscrieri durează până pe 25 iunie, iar școala de vară se desfășoară în București în perioada 6-11 iulie.

Tinerii avocați stagiari și studenții în ani terminali pot participa la o sesiune intensivă de învațare a principiilor esențiale din avocatura de business.

Înscrierile se fac pe http://www.summerschool.cunescu.ro/, prin completarea unei fișe de înscriere, pe baza căreia se face selecția celor 10 participanți.

Timp de o săptămână, avocați cu experiență din cadrul casei de avocatură Cunescu, Balaciu & Asociații se alătură participanților, în sesiuni interactive de predare. Acestea dezvoltă tehnici specifice avocaturii de business și simulează practic probleme și situații reale.

Realizarea unui raport de due diligence, redactarea de documente procedurale, abordarea unei acțiuni în justiție, arbitrare sau de mediere, sau pledarea cazului în proces sunt doar cateva dintre lucrurile pe care le invață cei ce participă la Școala de Vară „Constantin Cunescu Business Law School”.

Cei mai mulți dintre participanți înteleg alături de noi ce înseamnă avocatura de business. Ei au idei preconcepute despre ce presupune activitatea unui avocat, însă timp de o săptămână ei au șansa să valideze sau să își schimbe părerile. Este foarte important ca ei să înțeleagă activitatea din perspectivă practică, de aceea și cursurile școlii de vară sunt structurate cu accent pe latura practică a profesiei” declară Dr. Beatrice Onica Jarka, partener Cunescu, Balaciu & Asociații.

Simularea procesului civil este punctul culminant din desfășurarea școlii noastre de avocatură de business. Îi pune pe participanți față în față cu realitatea, îi face responsabili și îi provoacă să ia decizii, întocmai cum se întâmplă în avocatura de business” declară Dinu Petre, partener Cunescu, Balaciu & Asociații.

Vă mulțumesc pentru această experiență! După terminarea facultății, nu eram sigură dacă avocatura este potrivită pentru mine. După această şcoală de vară, datorită pasiunii, căldurii și profesionalismului cu care am fost întâmpinată, am realizat că această meserie este frumoasă și interesantă. Am învățat foarte multe și am realizat ca îmi doresc să devin avocat datorită acestei experiențe. Recomand această scoală de vară oricărui proaspăt absolvent sau încă student care dorește să descopere cu adevărat ce înseamnă să fii avocat de business.” – spune un absolvent al Facultății de Drept – Universitatea București și participant la ediția 2014 a „Constantin Cunescu Business Law School”.

Absolvenții cursurilor „Constantin Cunescu Business Law School” primesc diplome și recomandări din partea lectorilor și pot primi oferte pentru continuarea stagiului de pregătire în cadrul echipei Cunescu, Balaciu & Asociații. Mai mult absolvenţii scolii vor avea prioritate la angajarea in profesie.

Detalii despre program, lectori și înscriere sunt disponibile pe site-ul școlii: http://www.summerschool.cunescu.ro/

Partener ediția a IV-a: ELSA Bucuresti

DESPRE CUNESCU, BALACIU ȘI ASOCIAȚII
CBA reprezintă în România zona de legal a rețelei internaționale de consultanță NEXIA International, făcând parte și din rețeaua specializată a firmelor de avocati ADVOC International. În prezent, CBA are o echipă formată din 17 de avocaţi, dintre care 10 sunt avocați seniori şi alcătuiesc împreună cu cei trei parteneri o echipă redutabilă în litigii şi consultanţa de business. Numărul clienţilor pentru care avocaţii casei au prestat şi prestează servicii în 2014 depăşeşte 110 companii.
Cunescu, Balaciu şi Asociaţii a fost înfiinţată în anul 1996 de Constantin Cunescu şi Alina Anca Balaciu, fiind una dintre primele case de avocatură de business din Bucureşti. Principalele domenii de activitate ale societăţii de avocatură se regăsesc în asistenţa juridică în proiecte mari de investiţii şi infrastructură, în asistenţă pentru proceduri de fuziuni şi achiziţii, precum şi în domeniul internetului şi al comerţului electronic. Specialiştii de la Cunescu, Balaciu şi Asociaţii acoperă cu soluţii eficiente speţe privind proprietatea industrială şi drepturile de autor, construcţiile, relaţiile de muncă, viaţa societăţilor comerciale dar și exproprieri și retrocedări.

* Anunțul expiră la data de 25 iunie 2015

CABINETE ASOCIATE DE AVOCAŢI recrutează studenţi/absolvenţi

BIROU AVOCATI

CABINETE ASOCIATE DE AVOCAŢI recrutează studenţi (drept, ani terminali) sau absolvenţi ai Facultății de Drept pentru practică/colaborare, cu posibilitatea angajării în viitor.

Preferăm ca universitatea în curs sau absolvită să fie de stat.
Seriozitatea reprezintă o condiţie.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită cv-ul la adresa de e-mail: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 14 iunie 2015

IACOB & ALEXANDRU recrutează avocaţi stagiari și studenţi la drept

IACOB & ALEXANDRU

IACOB & ALEXANDRU recrutează avocaţi stagiari și studenţi la drept.

Căutăm colegi bine pregătiţi și entuziaști care să se alăture echipei noastre. Te rugăm să aplici numai dacă te regăsești ȋn cele descrise mai jos:
– ȋţi plac provocările;
– dorești să ȋţi depășești limitele;
– cauţi un mediu de lucru competitiv;
– nu te pierzi ȋn faţa obstacolelor;
– ai iniţiativă de lucru și abilităţi de ȋnvăţare;
– ai pasiune și crezi cu tărie ȋn ceea ce faci;
– ai capacitate de a lucra ȋn echipă;
– deţii abilităţi de comunicare și de ascultare;
– ești proactiv;
– ai capacitatea de a respecta termenele stabilite;
– ai cunoștinte teoretice și practice de bază;
– ești capabil să ȋţi organizezi eficient timpul și activităţile;
– poţi scrie și vorbi corect limba română;
– cunoști o limbă străină la nivel avansat;
– ești o persoană organizată, dornică să ȋnveţe lucruri noi.

RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică şi de reprezentare în instanţă (în materie civilă, proprietate intelectuală);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate și monitorizarea acestora;
– documentarea juridică pe diverse domenii;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor și ȋnregistrarea acestora la autorităţi;
– gestionarea activităţilor de traducere şi legalizare a actelor necesare în dosarele în care este implicat;
– reprezentare ȋn fața autorităților (Oficiul de Stat pentru Invenţii și Mărci, Oficiul Registrului Comerţului, Ministerul Justiţiei, Oficiul Român pentru Drepturi de Autor, Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară, etc).

OFERTĂ
Bonusurile și beneficiile se discută la interviu.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 12 iunie 2015

BACIU IACOB recrutează avocat stagiar sau absolvent

aLOGO2

CA BACIU IACOB recrutează avocat stagiar sau absolvent.

CANDIDATUL IDEAL
– studii superioare de specialitate (eventual completate cu studii de master, cursuri de specializare);
– a susţinut examenul de admitere ȋn Barou;
– are experienţă în consultanţă juridică civilă şi comercială;
– abilităţi de comunicare şi de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate, atenție la detalii;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe și vocabular bogat în limba română (scris și vorbit);
– limba engleză avansat (scris/vorbit);
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi.

RESPONSABILITĂŢI
– activităţi de consultanţă juridică şi de reprezentare în instanţă (în materie civilă şi comercială);
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
– documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţă;
– urmărirea modificărilor legislative;
– redactarea de cereri de chemare în judecată, note scrise, concluzii, etc;
– întocmirea dosarelor pentru instanţă;
– depunerea dosarelor în instanţă;
– depuneri/ridicări cereri în instanţă şi la diverse instituţii;
– reprezentare ȋn fața autorităților.

OFERTĂ
Salariul se discută la interviu, în funcţie de experienţă.

Candidații interesați sunt rugați să trimită un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Anunțul este valabil pentru Municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 27 mai 2015

TRAINEESHIPS AT THE EUROPEAN COURT OF JUSTICE

TRAINEESHIPS AT THE EUROPEAN COURT OF JUSTICE

Three unpaid traineeships of approximately 3 months will be available in the chambers of Judge Christopher Vajda at the European Court of Justice in Luxembourg from, respectively:

1) October 2015 to December 2015;

2) January 2016 to March 2016;

3) April 2016 until mid-July 2016.

Applicants should be able to demonstrate a knowledge of European Union law, have a reasonable command of French – the ECJ’s working language – and, by the time they take up a traineeship, either hold a law degree or have successfully completed the conversion course.

Applications, consisting of a brief CV and a cover letter indicating preferred dates for a traineeship, should be sent by email to [email protected] by April 24th 2015.

CORA ROMÂNIA – internship juridic

CORA

CORA ROMÂNIA anunţă posibilitatea efectuării de stagii de practică, în condiţiile legii, la departamentul juridic.

Vrei să capeţi experienţă în departamentul juridic al unei mari companii?
Trimite-ţi candidatura pentru un stagiu la cora pentru perioada iulie-septembrie!
Există două locuri disponibile.

CANDIDATUL IDEAL
Trebuie să fi terminat anul 3 de studii, să ştie o limbă străină (engleză şi/sau franceză), să fie ambiţios şi să fie o fire ordonată şi cu gândire analitică.

ÎŢI OFERIM
– şansa de a învăţa de la profesionişti
– creditele necesare parcursului tău academic
– program flexibil
– abonament de transport
– bursă de studii de 500 RON
– cărţile care îţi trebuie la facultate pentru anul următor (în limita posibilităţii).
– dacă îţi place la noi, avem posibilitatea să îţi prelungim stagiul.

Aşteptăm CV-ul şi scrisoarea ta de intenţie pe adresa [email protected] şi [email protected]

Abia aşteptăm să te cunoaştem!

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 6 iulie 2014

ARDAE – program de voluntariat

ARDAE

ASOCIAȚIA ROMÂNĂ DE DREPT ȘI AFACERI EUROPENE anunţă posibilitatea efectuării de voluntariat, în condiţiile legii, de către tineri cercetători – studenţi, masteranzi, doctoranzi sau post-doctoranzi.

ACTIVITĂȚI DE VOLUNTARIAT DISPONIBILE
– activitate de documentare-cercetare juridică:
– activitate de traducere;
– organizare şi relaţii publice.

AVANTAJE
– posibilitatea de a participa la evenimentele/conferinţele organizate de ARDAE – sau la care ARDAE este partener, interacţionând astfel cu experţi din domeniu;
– recompensarea cu materiale (cărţi, reviste) publicate de către editurile partenere.

DOCUMENTE NECESARE
– scrisoare de intenţie;
– CV în format european în limba română;
– facultativ, copie a scrisorii de recomandare din partea unui profesor, semnată şi conţinând datele de contact ale semnatarului.

Candidaţii trebuie să fie cel puţin înscrişi în anul al doilea, la nivel de studii de licenţă.

Dosarele se depun la sediul ARDAE
Bd. Nicolae Bălcescu nr. 27-33, Bloc Unic, ap. 38
Sector 1, Bucureşti
Cod poştal 010045

CV-ul și scrisoarea de intenție se pot trimite prin e-mail la adresa [email protected] urmând ca în ziua programată pentru interviu, dosarul să fie completat.

Vor fi contactate pentru interviu, doar persoanele al căror dosar a fost selectat.

Procesul de selecţie cuprinde două etape eliminatorii: selecţia pe bază de dosar şi interviu.

Anunțul este valabil pentru municipiul București.

* Anunțul expiră la data de 1 iulie 2014

Internship SSJ

SOCIETATEA DE ȘTIINȚE JURIDICE organizează în perioada mai-octombrie 2014 stagiu de practică (internship) pentru studenții facultăților de drept.

Activități ce pot fi desfășurate în cadrul stagiului:

1. Cercetare și documentare juridică:
– redactare de materiale și/sau întocmirea de studii juridice pe teme de interes;
– formularea de opinii juridice și/sau comentarii pe marginea unor acte normative de actualitate;
– traduceri juridice;
– analize jurisprudențiale.

2. PR și organizare de evenimente:
– organizarea de evenimente juridice;
– întâmpinarea participanților;
– activități de PR și comunicare;
– follow-up evenimente;
– crearea și actualizarea unor baze de date;
– captarea, montarea și uploadarea unor filme cu conținut juridic.

3. Monitorizarea unor site-uri și instituții de interes juridic, cum sunt:
– Monitorul Oficial;
– Consiliul Superior al Magistraturii;
– Ministerul Justiției;
– Uniunea Natională a Barourilor din România și barouri;
– Institutul Național al Magistraturii;
– Institutul Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților;
– Jurnalul Oficial al Uniunii Europene;
– Comisia Europeană;
– Parlamentul European;
– Site-uri specializate în materie penală (DNA, DIICOT, Parchetul General etc.).

Program: Studenții care se înscriu la stagiile SSJ vor avea posibilitatea să desfășoare activități între 8 și 16 ore/săptămână. Activitatea se desfășoară cu precădere online.

Beneficii:
– mentor pe parcursul întregului stagiu de practică;
– acces la baze de date de specialitate;
– posibilitatea de a participa în mod gratuit la evenimentele/conferințele organizate de SSJ;
– scrisoare de recomandare;
– adeverință de practică.

Documente:
– scrisoare de intenție (max. 1 pag.);
– CV în format european în limba română, însoțit de fotografie;
– eseu Care este cea mai interesantă lege pentru mine (300-900 cuvinte).

Stagiile de practică se adresează tuturor studenților facultăților de drept, indiferent de anul de studiu.

Procesul de selecție cuprinde două etape eliminatorii: selecția pe baza documentelor și interviu. În cadrul interviului se organizează un micro-test și se redactează, olograf, răspunsul la o întrebare.

Termen limită: 26 aprilie 2014, ora 21:00

Transmiteți documentele la adresade e-mail: [email protected]

dr. Andrei SĂVESCU
Președinte executiv SSJ

* Anunțul expiră la data de 26 aprilie 2014

AMBASADA MARII BRITANII organizează internship

British Embassy Bucharest

The BRITISH EMBASSY IN BUCHAREST is looking to recruit two interns with a focus on Political, Trade and Development and Communication work.

The ideal candidates should have good interpersonal and communication skills, enthusiasm and sound judgement. Being an intern at the British Embassy is an exciting opportunity to gain experience and knowledge in an international environment. During the internship each intern will have a designated mentor who will oversee the intern’s activities and provide advice and guidance as appropriate. Together with the intern the mentor will also devise and agree an induction as well as a tailored activity programme.

DURING THE INTERNSHIP THE INTERNS WILL BE ASKED TO
– conduct research (on-line and off line) on topics such as legislative amendments, economic and financial statistics, companies profiles, media etc.;
– translate various documents from Romanian to English and vice-versa;
– interpret during meetings upon request;
– offer administrative support for Embassy events and official visits including updating databases and folders;
– attend various Embassy events and meetings.

REQUIRED SKILLS AND QUALIFICATIONS
– recent University graduates in the following or related fields: Economic, Journalism and Communication, Political Sciences, Law, Public Administration, Foreign Languages;
– solid command of Romanian and English, both oral and written;
– interest in British and EU culture;
– good communication and organisational skills;
– the ability to interact with contacts at all levels;
– attention to detail;
– very good IT knowledge (MS Office, Internet Explorer and Outlook).

ADDITIONAL INFORMATION
This is a full time position of 5 days (35 hours net per week) for a fix time period for a period of 6 months. We offer an employment contract with an annual leave entitlement of 21 days per year pro rata. The Embassy also enjoys an average of 14 Romanian/UK public holidays per year. The salary is RON 800 gross per month.
The successful candidate will be subject to confirmation of a background check and security clearances, and satisfactory completion of a probationary period of 15 working days and is expected to commence employment beginning in November 2013.

TO APPLY
Applications should be made in English by Friday 11th October 2013 by email only to [email protected] by answering the British Embassy Internship Essay Questions below and attaching your CV.

Interviews will take place in the week beginning 21 October 2013.
Please note that, because of the volume of applications we receive, we will only contact candidates that have been short-listed for interview. If you do not hear from us you should assume that your application has not been successful.
The British Embassy is an equal opportunities employer and does not discriminate on grounds of ethnic origin, race, religious beliefs, age, disability, gender or sexual orientation. All applications are treated on merit.

BRITISH EMBASSY INTERNSHIP ESSAY QUESTIONS
Please answer the questions below keeping in mind that the whole essay should not exceed 750 words (maximum 2 pages).

1. What is your motivation to apply for this Internship? (max 100 words)
2. What are you interested in doing in your professional career? What do you enjoy doing most and what do you like doing less and why? (max 100 words)
3. What development goals (personally and/or professionally) you are working on currently and why you think you need to develop them? How will being a British Embassy Intern help you achieve these development goals? (max 150 words)
4. Could you please list what you consider to be major achievements (personal and/or professional) in your life in the past years? Also tell us why you consider them achievements. (max 150 words)
5. What was the greatest challenge you faced or failure you experienced? How did you overcome that challenge/failure? (max 150 words)
6. Different people learn differently. Tell us how do you learn best? And tell us about a particular concept or idea you learned this way. (max 100 words)

* Anunțul expiră la data de 11 octombrie 2013

CSDE organizează internship

CSDE

CENTRUL DE STUDII DE DREPT EUROPEAN al Institutului de Cercetări Juridice al Academei Române în colaborare cu Asociaţia română de drept şi afaceri europene (ARDAE) anunţă posibilitatea efectuării de stagii de practică de către tineri cercetători-studenţi, masteranzi, doctoranzi sau post-doctoranzi în perioada 2013-2014.

DIRECȚII DE PRACTICĂ ÎN ACTIVITATEA DE CERCETARE ȘI ORGANIZARE A CERCETĂRII

1. Activitate de documentare-cercetare juridică
– documentare pentru anumite teme, inclusiv rezumate pentru anumite subiecte (în special, din actualitate);
– recenzii ale volumelor, rezumatul sumarelor revistelor de specialitate şi al articolelor de specialitate din ţară;
– bibliografii din/ale reviste/lor în domeniul de referinţă.

2. Activitate de traducere
– traducerea şi adaptarea anumitor materiale;
– traducerea de articole pentru Revista română de drept european şi EuRoLaw.

3. Organizare şi relaţii publice
– organizarea conferinţelor;
– redactează informări succinte privind evenimentele din domeniul dreptului european;
– crearea/dezvoltarea unui site internet;
– crearea şi menţinerea unei baze de date referitoare la dreptul UE;
– activităţi de PR, crearea şi menţinerea reţelelor de specialişti;
– activităţi de comunicare şi publicitate a activităţilor.

Activităţile sunt enumerate cu caracter exemplificativ. Persoanele care participă la stagiile CSDE trebuie să lucreze între 7 şi 12 ore/săptămână, pentru un interval de 3 săptămâni.

Stagiarii CSDE vor beneficia de:
– accesul la bazele de date de specialitate (a se vedea www.anelis.ro);
– posibilitatea de a participa la evenimentele/conferinţele organizate de CSDE, ARDAE şi partenerii acestora-interacţionând astfel cu specialişti din domeniu;
– recompensarea cu materiale (cărţi, reviste) publicate de către editurile partenere.

DOCUMENTE NECESARE
– scrisoare de intenţie;
– CV în format european în limba română;
– copia actului de identitate;
– copia adeverinţei de student/masterand/doctorand/absolvent sau a unui act care dovedeşte afilierea instituţională;
– facultativ, copie după scrisoarea de recomandare din partea unui profesor, semnată şi conţinând datele de contact ale semnatarului.

Candidaţii trebuie să fie cel puţin înscrişi în anul al doilea, la nivel de studii de licenţă.

Stagiarul are obligaţia de a verifica posibilitatea recunoaşterii stagiului de practică de către instituţia unde îşi desfăşoară activitatea.

Dosarele se depun la sediul Institutului de Cercetări Juridice
Calea 13 Septembrie nr. 13, sector 5, 050711, Bucureşti, et. 4-„Casa Academiei”
Tel: 0752 124 539 sau 021 318 81 30
Fax: 021 318 24 53

Se pot trimite prin e-mail la adresa [email protected] următoarele documente: CV-ul şi scrisoarea de intenţie, urmând ca în ziua programată pentru interviu, dosarul să fie completat cu înscrisurile specificate mai sus.

Procesul de selecţie cuprinde două etape eliminatorii: selecţia pe bază de dosar şi interviu.

Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele al căror dosar a fost selectat.

Persoanele interesate pot solicita informații suplimentare la adresa de e-mail: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 14 octombrie 2013

LiderJust: leadership pentru tineri profesioniști

LiderJust

Asociația Liderjust oferă un curs complet de leadership unui număr de 20 de tineri profesioniști aflați în primii 5 ani de carieră, absolventi atât ai facultătilor de drept, cât și ai facultăților de științe politice, de jurnalism și de economie.

PROGRAM INTENSIV DE LEADERSHIP PENTRU TINERI PROFEȘIONIȘTI
Sinaia, Hotel Casa Iris****, 24-31 august 2013

Partener media: JURIDICE.ro

Scopul programului este de a aduce împreună actori direcți ai sistemului judiciar precum avocați, judecători, procurori, absolvenți ai Academiei de Poliție etc., dar și jurnaliști, economiști și analiști politici care au o activitate în domeniul justiției sau legată de mediul juridic, pentru a dobândi abilități și cunoștințe de leadership, dar și pentru a-și forma o viziune despre sistemul de justiție din România.

Programul, desfășurat în perioada 24-31 august 2013, va avea loc în Sinaia și va aborda teme precum: valorile în sistemul de justiție, lucrul in echipă, managementul timpului, al conflictelor si al schimbării, tehnici de comunicare, dezvoltarea creativității și leadership situațional.

Vor fi invitate pentru a intra în dialog cu participanții personalități care si-au asumat rolul de lideri si au avut o contribuție semnificativă în domeniile în care activează.

O componentă a programului este de a oferi instrumentele si cunostințele necesare participanților pentru ca aceștia să poată pune în practică orice proiect și pentru a atinge, atât pe plan personal, cât și profesional, obiectivele pe care și le propun. Totodată, programul urmărește promovarea leadershipului prin valori ca element fundamental în societatea românească.

Leadership cu atitudine este sprijinit financiar de Ambasada Statelor Unite ale Americii în România, astfel încât Asociația Liderjust va acoperi taxa de participare la program, cazarea și mesele aferente pentru întreaga perioadă, costurile de transport revenind în sarcina participanților.


Suntem onorați să îi avem în calitate de traineri pe:
Cosmin Alexandru, partener Wanted Transformations
Mihai Dragoi, Managing Partner HR Dimensions
Codru Vrabie, Presedinte al Asociației EPAS, coordonator www.piatadespaga.ro
Marian Staş, coordonator Programul educaţional “Liderii Mileniului Trei”, Quantitative Methods Instructor MC-MPA Summer Program, Harvard Kennedy School


Pentru a participa, trimiteți la adresa [email protected] până la 12 iulie 2013:
– CV
– scrisoare de intenție
– eseu de 500 de cuvinte ”Trei măsuri esențiale pentru îmbunătățirea sistemului de justiție în România”.

Aplicanții selectați vor susține ulterior un interviu.


Pentru detalii și noutăți vizitați pagina de Facebook: https://www.facebook.com/LIDERJUST

* Anunțul expiră la data de 12 iulie 2013

ApTI organizează stagii de practică pentru studenți

ApTI

Asociația pentru Tehnologie și Internet organizează în perioada iunie-iulie și iulie-august stagii de practică pentru studenții de la drept, comunicare, științe politice sau din zona tehnică. ApTI oferă 2 locuri de practică pentru fiecare perioadă menționată în parte, iar la finalul perioadei vom elibera un certificat de practică. Așteptăm să primim candidaturile celor care sunt curioși să învețe lucruri noi și care își pot dedica cel puțin 2 ore pe zi pentru îndeplinirea task-urilor propuse sau pentru participarea la diferite evenimente organizate de noi. Lucrul se va face de acasă, iar programul va fi flexibil. Așa că nu trebuie să fii neapărat din București, ci doar să ai conexiune la internet.

Îți pasă de libertatea Internetului?

ApTI scoate la bătaie 2 locuri de practică pentru cei care vor să afle mai multe despre concepte ca Internet liber, neutralitatea rețelelor, date deschise, drepturi civile digitale și guvernanța internetului și aspectele juridice și de politici publice conexe.

Ce e ApTI și în ce credem?

Asociația pentru Tehnologie și Internet este o asociație nonguvernamentală care susține și promovează o lume digitală liberă și deschisă prin respectarea drepturilor fundamentale ale omului. Un Internet liber este un mediu în care libertatea de exprimare și viața privată sunt respectate și garantate. O lume digitală deschisă reprezintă o garanție a accesului legal și sigur la beneficiile aduse de tehnologia informației.

Ce voi face la internship?

– vei face parte din echipa de Strategic Litigation a ApTI;
– ne vei ajuta la promovarea activităților noastre;
– vei contribui la activitățile de informare și explicare pe care le face ApTI pentru a populariza conceptele de drepturi civile digitale;
– vei fi implicat în grupuri de lucru, workshop-uri și dezbateri pe domeniile pe care ApTI le susține: reutilizarea datelor, transparența decizională, internet liber, libera exprimare, protecția vieții private;
– vei beneficia de training pe subiectele promovate de asociație;
– vei pregăti materiale pentru primul Forum Național de Internet Governance (RoIGF).

Cum aplic?

Trimite CV-ul care să cuprindă și lista activităților extra-școlare la care ai participat (sau organizat) până în prezent și un paragraf în care să ne spui de ce vrei să faci practică la ApTI.

Persoanele interesate pot aplica trimițând un e-mail la adresa: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 2 iunie 2013

VASS Lawyers – program de training

vass-lawyers

VASS Lawyers susţine şi promovează aspiraţiile profesionale ale studenţilor la drept, prin organizarea unui nou program de training inperioada aprilie – mai 2013.

Programul, denumit generic “Training Law Students for Real Life”, va fi susţinut de avocaţii VASS Lawyers şi de expertul în consultanţă din cadrul firmei Achieve Global – Cosmin Joldes, la sediul casei de avocatură. Acesta este gândit în format modular, incluzând tematici precum:
– cum să redactezi o opinie legală;
– cum să vorbeşti în public;
– cum să redactezi un contract;
– cum să înfiinţezi o societate comercială;
– cum să redactezi o cerere de chemare în judecată.

Doar zece studenţi vor fi selectaţi pentru această sesiune de training, cei trei studenţi aflaţi în stagiu de practică la momentul respectiv fiind de plano participanţi. La finalul programului, participanţii vor primi o diplomă care atestă cunoştinţele acumulate.

CERINŢE
– studenţi la drept din anii II, III şi IV de studii;
– dorinţa de a învăţa lucruri noi şi de a deveni un avocat excepţional;
– seriozitate şi responsabilitate;
– abilităţi de comunicare şi flexibilitate;
– fluenţa în limbă engleză.

CALENDAR PROGRAM
– 20 martie–31 martie: primirea aplicaţiilor;
– 1 aprilie–3 aprilie: interviuri cu VASS Lawyers;
– 5 aprilie, 12 aprilie, 19 aprilie, 26 aprilie, 10 mai: sesiuni de training.

APLICAŢII
Aşteptăm CV-urile şi scrisorile voastre de intenţie în limba engleză,
Precum şi foaia matricolă, la adresa de e-mail: [email protected]

* Anunțul expiră la data de 31 martie 2013

vass-lawyers

SSJ-internship. Mai-noiembrie 2013

SOCIETATEA DE ȘTIINȚE JURIDICE organizează în perioada mai-octombrie 2013 stagiu de practică (internship) pentru studenții Facultăților de Drept.

Activități ce pot fi desfășurate în cadrul stagiului:

1. Cercetare și documentare juridică:
– redactare de materiale și/sau întocmirea de studii juridice pe teme de interes;
– formularea de opinii juridice și/sau comentarii pe marginea unor acte normative de actualitate;
– traduceri juridice;
– analize jurisprudențiale.

2. PR și organizare de evenimente:
– organizarea de evenimente juridice;
– întâmpinarea participanților;
– activități de PR și comunicare;
– follow-up evenimente;
– crearea și actualizarea unor baze de date;
– captarea, montarea și uploadarea unor filme cu conținut juridic.

3. Monitorizarea unor site-uri și instituții de interes juridic, cum sunt:
– Monitorul Oficial;
– Consiliul Superior al Magistraturii;
– Ministerul Justiției;
– Uniunea Natională a Barourilor din România și barouri;
– Institutul Național al Magistraturii;
– Institutul Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților;
– Jurnalul Oficial al Uniunii Europene;
– Comisia Europeană;
– Parlamentul European;
– Site-uri specializate în materie penală (DNA, DIICOT, Parchetul General etc.).

Program: Studenții care se înscriu la stagiile SSJ vor avea posibilitatea să desfășoare activități între 8 și 16 ore/săptămână. Activitatea se desfățoară cu precădere online.

Beneficii:
– mentor pe parcursul întregului stagiu de practică;
– acces la baze de date de specialitate;
– posibilitatea de a participa în mod gratuit la evenimentele/conferințele organizate de SSJ;
– scrisoare de recomandare;
– adeverință de practică.

Documente:
– scrisoare de intenție (max. 1 pag.);
– CV în format european în limba română, însoțit de fotografie;
– eseu Care este cea mai interesantă lege pentru mine (300-900 cuvinte).

Stagiile de practică se adresează tuturor studenților facultăților de drept, indiferent de anul de studiu.

Procesul de selecție cuprinde două etape eliminatorii: selecția pe baza documentelor și interviu. În cadrul interviului se organizează un micro-test și se redactează, olograf, răspunsul la o întrebare.

Termen limită: 31 martie 2013, ora 21:00

Transmiteți documentele la adresade e-mail: [email protected]

ŢUCA ZBÂRCEA ŞI ASOCIAŢII recrutează studenţi pentru internship

Tuca Zbarcea & Asociatii

ŢUCA ZBÂRCEA ŞI ASOCIAŢII recrutează studenţi în anii 3 şi 4 la Facultatea de drept.

„Căutăm tineri entuziaşti, dornici să se dezvolte, care învaţă rapid, capabili să se adapteze repede într-un mediu de lucru dinamic şi să adere la nucleul nostru de valori şi, mai presus de toate, care să fie preocupaţi în mod constant să ofere cele mai bune servicii posibile clienţilor”, spune Cornel Popa, partener Ţuca Zbârcea & Asociaţii.

DETALII DESPRE PROGRAM
Lansat sub numele „Cariera ta nu este în criză în această vară” („Your Career Is Not In Crisis This Summer”), programul de recrutare anuală a studenţilor este coordonat de Cornel Popa, partener Ţuca Zbârcea & Asociaţii. Programul de internship oferă studenţilor posibilitatea de a se integra într-o echipă dedicată de avocaţi şi de a obţine o perspectivă bună asupra practicii de consultanţă juridică a firmei.

Mai mult, la sfârşitul programului de internship, tinerii studenţi şi absolvenţi pot urma o carieră în cadrul firmei şi pot deveni membri ai echipei.

Mai multe detalii despre programul anual de recrutare a studenţilor vor fi oferite în cadrul unei întâlniri informale cu unii dintre partenerii firmei, întâlnire care va avea loc pe 26 februarie, ora 12:00 în incinta Facultăţii de drept (sala Constantin Stoicescu).

* Anunțul expiră la data de 26 februarie 2013

Tuca Zbarcea & Asociatii

Valentin Achimoiu CI recrutează student pentru internship

Valentin Achimoiu CI recrutează student la Universitatea din București în vederea dezvoltării profesionale a acestuia.

CERINȚE
– cunoașterea limbii engleze la nivel mediu este obligatorie, orice altă limbă reprezintă un plus
– obligatoriu permis de conducere valabil și cunoștințe minime operare PC

DETALII DESPRE PROGRAM
– practica este part time/project based și remunerată în funcție de performanță
– programul de lucru este flexibil, cu obligația pentru student de a participa la cursuri și seminarii

Candidații sunt rugați să transmită CV la adresa de e-mail [email protected].

* Anunțul expiră la data de 11 martie 2013

Societatea de Științe Juridice. Stagii de practică pentru studenți

Societatea de Stiinte Juridice organizeaza in perioada noiembrie 2012 – aprilie 2013 stagii de practica pentru studentii Facultatilor de Drept.

Activitati ce pot fi desfasurate in cadrul stagiilor de practica:

1. Cercetare si documentare juridica:
– redactare de materiale si/sau intocmirea de studii juridice pe teme de interes
– formularea de opinii juridice si/sau comentarii pe marginea unor acte normative de actualitate
– traduceri juridice
– analize jurisprudentiale

2. PR si organizare de evenimente:
– organizarea de evenimente juridice
– intampinarea participantilor
– activitati de PR si comunicare
– follow-up evenimente
– crearea si actualizarea unor baze de date
– captarea, montarea si uploadarea unor filme cu continut juridic

3. Monitorizarea unor site-uri si institutii cu activitate juridica:
– Jurnalul Oficial al Uniunii Europene
– Comisia Europeana
– Parlamentul European
– Site-uri specializate in materie penala (DNA, DIICOT, Parchetul General etc.)

Program: Studentii care se inscriu la stagiile SSJ vor avea posibilitatea sa desfasoare activitati intre 8 si 16 ore/saptamana.

Beneficii acordate studentilor:
– mentor pe parcursul intregului stagiu de practica
– acces la baze de date de specialitate
– posibilitatea de a participa in mod gratuit la evenimentele/conferintele organizate de SSJ
– scrisoare de recomandare
– adeverinta de practica

Documente necesare pentru trimiterea aplicatiei:
– scrisoare de intentie (max. 1 pag.)
– CV in format european in limba romana

Stagiile de practica se adreseaza tuturor studentilor facultatilor de drept, indiferent de anul de studiu in care sunt inscrisi.

Procesul de selectie cuprinde doua etape eliminatorii: selectia pe baza aplicatiei si interviu.

Termen limita de trimitere a aplicatiilor: 31 octombrie 2012

Detalii: www.juridice.ro/stagiiSSJ, [email protected]

dr. Andrei SAVESCU
Presedinte executiv SSJ